TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 18.11.2024.
Sve što vam odmah možemo reći je - ove sedmice vam je potrebna dobra organizacija vremena!
Za početak - imamo sjajne vijesti za vas ako volite filmove. Pored aktuelnog Gladijatora II o kojem svi govore i koje sigurno planirate gledati u kinima, novembar će obilježiti i November Film Fest!
JU Bosanski kulturni centar KS u periodu od 18. do 23. novembra organizuje „Novembar film fest“ - reviju domaćih i regionalnih filmskih ostvarenja, proizvedenih ili distribuiranih tokom 2024. godine, a neki od njih će biti i premijerno prikazani.
U sklopu ovog Festivala imate priliku vidjeti filmove:
„Dražen”, Danilo Šerbedžija, 18. 11. „Jorgovani”, Siniša Cvetić, 19. 11. „Svemu dođe kraj”, Rajko Grlić, 20. 11. „Megdan: Između vode i vatre”, Todor Chapkanov, 21. 11. „Djeda Mraz u Bosni”, Emir Kapetanović., 22. 11. Karte možete kupiti ovdje.
Vi biste rado u pozorište?
Onda ove sedmice nemojte propustiti Seljačku operu u Narodnom pozorištu Sarajevo.

Foto: NPS
U Kamernom Teatru 55 neka vaš izbor bude Sjećaš li se Doli Bel?.
Spremni za zabavu i druženje?
Ako želite buku, druženje i puniti baterije upoznavanjem s drugima ljudima u super atmosferi onda se sutra, 19.11. u 19:30 zaputite na kviz u Kawi. Sudeći po najavi, ovaj bi se posebno mogao svidjeti ljubiteljima serija Friends i Sex and the City. Požurite i prijavite se!
Gdje ćemo vas sresti?
* * *
Naslovna fotografija: @_goropro_
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!