TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 21.10.2024.
Ovo smo jedva čekali i da, imamo leptiriće u stomaku!
Sarajevo u narednom periodu očekuju izvedbe fenomenalnih predstava, a dvije će posebno obradovati najmlađe! Kao i uvijek mi znamo gdje možete kupiti karte i osigurati svoje mjesto pa prilikom čitanja o predstavama obratite pažnju na sve linkove unutar teksta.
Za početak ćemo se fokusirati na događaj koji će obradovati zreliju publiku. Nakon septembarske koncertne izvedbe kabarea "At the Ballet" iz produkcije iMTM Sarajevo najavljuju reprizno izvođenje kabarea. Bit će izvedene pjesme iz: "A Chorus line", "Company", "Sweet Charity", "Gypsy" "Guys and Dolls", "Chess", "Seesaw", "She loves me", "Personals" i "The Witches of Eastwick".

"U fokusu ove izvedbe kabarea je scenski pokret, koji je osmislila akademska glumica i docentica Irma Alimanović, a kroz imerzivnu izvedbu kao interaktivnu formu savremenog umjetničkog stvaralaštva, gdje se namjenski probija tzv. četvrti zid između publike i izvođača, usljed čega praktično svi zajedno sudjeluju u izvedbi i kreiraju uvijek originalan i neponovljiv dramski kontekst", rekla je muzička rediteljica kabarea Alma Ferović Fazlić i dodala da će ubrzo ovaj kabare biti dio redovnog repertoara u CZK Sarajevo.
Događaj će se održati 28.10. s početkom u 20:00 sati u novootvorenom Multimedijalnom centru CZK sa sjedištem u ulici Sime Milutinovića 2/II u Starom Gradu u Sarajevu. Karte će biti dostupne za sva naredna, reprizna izvođenja - stay tuned!
Dvije Disney čarolije
Diznijev mjuzikl Beauty and the Beast JR. će premijerno biti izveden 30. oktobra u Bosanskom kulturnom centru. Ovaj spektakl uključuje muziku, glumu, ples i scenski pokret, baziran je na originalnoj Brodvejskoj verziji koja je bila nominovana za devet nagrada Tony te na Oscarom nagrađenom filmu.
Mjuzikl Beauty and the Beast JR. je četvrti veliki mjuzikl za djecu u produkciji BASICSchool, nakon uspješnih produkcija poput Kralj Lav i Zaleđeno Kraljevstvo, koje su postale najgledaniji mjuzikli za djecu u Bosni i Hercegovini. Ove produkcije bile su dio redovnog repertoara Pozorišta mladih Sarajevo od 2016. do 2019. godine. Karte za predstavu možete kupiti ovdje.
Druga super vijest je da će u Narodnom pozorištu Sarajevo, u petak, 1. novembra sa početkom u 19:30 sati, po prvi put u Bosni i Hercegovini biti izvedena spektakularna baletna premijera „Snjeguljica i sedam patuljaka“ rađena na muziku Shostakovicha, Pavlovskog, Delibesa i Masseneta, u koreografiji i režiji Amaliae Mindrutiu.

Baletni spektakl „Snjeguljica i sedam patuljaka“, rađen prema istoimenoj bajci braće Grimm, sarajevska publika moći će pogledati i 2. novembra u 19:30 sati, te 5. decembra sa početkom u 12:00 sati. Karte možete kupiti na zvaničnoj web stranici Narodnog pozorišta Sarajevo, putem platforme www.karter.ba ili direktno na blagajni Narodnog pozorišta.

Idemo li na sve ili imate favorita?
* * *
Naslovan fotografija: @tamara
Foto: Narodno pozorište Sarajevo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!