TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 21.3.2022.
En Primeur svježe Malvazije (berba 2021.) vinarije Benvenuti održavala se ove subote u ambijentu Coloseum Cluba u Sarajevu.
Premijerno se u subotu degustirala svježa Malvazija iz Istre koja na tržište stiže tek za nekoliko dana. Gosti su odmah na početku večeri bili posluženi sa ovom svježom malvazijom kao pićem dobrodošlice.



Malvazija je stigla iz mjesta Kaldir u kojem se nalazi vinarija Benvenuti, a smješteno je istočno od Motovuna i najpoznatiji je istarski voćarski kraj. Mnoga gospodarstva su se okrenula u smjeru uzgoja voća i povrća, ali ne i porodica Benvenuti. Oduvijek su bili posvećeni vinogradarstvu i vinarstvu, a danas sinovi Nikola i Albert nastavljaju tradiciju i svu svoju energiju i rad usmjeravaju u proizvodnju ozbiljnih vina od autohtonih sorti: malvazije, terana i muškata. Danas je vinarija Benvenuti izuzetno cijenjena i nalazi se na svjetskoj vinskoj listi.



Spoj modernog i tradicionalnog, znanja i sreće uz klimatske uvjete lijepe Istre razlog su zašto je Malvazija Benvenuti jedno od najpoznatijih vina našeg asortimana, izuzetno traženo i cijenjeno u krugovima vinoljubaca. Proces proizvodnje i nastanak malvazije, kao i ostalih vina koje su imali priliku degustirati, svakako je detaljnije ispričao i objasnio njihov gost Albert Benvenuti, jedan od tvoraca magičnih vina koja ih osvajaju iz godine u godinu.
Osim Malvazije, imali su priliku degustirati i Malvaziju Anno Domini barrique (2019.g.), crvena vina: Caldierosso (2019.g.), poznati istarski Teran Anno Domini (2017.g.) i za kraj vrlo cijenjeno desertno vino Corona Grande (2017.g.). Nakon edukativnog dijela večeri, gosti su nastavili druženje u zabavnom dijelu Coloseum Cluba uz catering i naravno vina Benvenuti.





***
Naslovna fotografija: Fina Vina PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!