TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 21.3.2022.
En Primeur svježe Malvazije (berba 2021.) vinarije Benvenuti održavala se ove subote u ambijentu Coloseum Cluba u Sarajevu.
Premijerno se u subotu degustirala svježa Malvazija iz Istre koja na tržište stiže tek za nekoliko dana. Gosti su odmah na početku večeri bili posluženi sa ovom svježom malvazijom kao pićem dobrodošlice.



Malvazija je stigla iz mjesta Kaldir u kojem se nalazi vinarija Benvenuti, a smješteno je istočno od Motovuna i najpoznatiji je istarski voćarski kraj. Mnoga gospodarstva su se okrenula u smjeru uzgoja voća i povrća, ali ne i porodica Benvenuti. Oduvijek su bili posvećeni vinogradarstvu i vinarstvu, a danas sinovi Nikola i Albert nastavljaju tradiciju i svu svoju energiju i rad usmjeravaju u proizvodnju ozbiljnih vina od autohtonih sorti: malvazije, terana i muškata. Danas je vinarija Benvenuti izuzetno cijenjena i nalazi se na svjetskoj vinskoj listi.



Spoj modernog i tradicionalnog, znanja i sreće uz klimatske uvjete lijepe Istre razlog su zašto je Malvazija Benvenuti jedno od najpoznatijih vina našeg asortimana, izuzetno traženo i cijenjeno u krugovima vinoljubaca. Proces proizvodnje i nastanak malvazije, kao i ostalih vina koje su imali priliku degustirati, svakako je detaljnije ispričao i objasnio njihov gost Albert Benvenuti, jedan od tvoraca magičnih vina koja ih osvajaju iz godine u godinu.
Osim Malvazije, imali su priliku degustirati i Malvaziju Anno Domini barrique (2019.g.), crvena vina: Caldierosso (2019.g.), poznati istarski Teran Anno Domini (2017.g.) i za kraj vrlo cijenjeno desertno vino Corona Grande (2017.g.). Nakon edukativnog dijela večeri, gosti su nastavili druženje u zabavnom dijelu Coloseum Cluba uz catering i naravno vina Benvenuti.





***
Naslovna fotografija: Fina Vina PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!