TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.11.2024.
Dvanaesto izdanje Brending konferencije, održano pod sloganom “Brand New Humanity” u dvorani “Mirza Delibašić”, još jednom je privuklo veliki interes javnosti.
Inspirisana kreativnošću, kao glavnom snagom kojom čovječanstvo može osigurati svijetlu budućnost, ovogodišnja konferencija okupila je vodeće stručnjake iz brendinga, advertajzinga i komunikacija kako bi razgovarali o ulozi kreativne industrije u društvenim promjenama i budućnosti ovog sektora.
Ovaj događaj, koji se već prepoznaje kao ključni brend unutar industrije, okupio je preko 600 profesionalaca iz advertajzing industrije BiH, uključujući najistaknutije agencije, oglašivače i medije.
Među istaknutim govornicima bio je Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer agencije Dentsu Creative Italy, koji je naglasio jedinstvenu priliku koju brendovi danas imaju da promovišu humanost.
Igor Mladinović, osnivač agencije Hearth, podijelio je svoje iskustvo u kreiranju društveno odgovornih kampanja koje donose dobrobit ne samo klijentima već i širem društvu, dokazujući kako angažovane inicijative mogu uspješno spojiti poslovne vrijednosti i društvenu odgovornost.
Igor Mladinović, osnivač agencije Hearth
Digitalni strateg Hugo Faustino, poznat po radu na kampanjama za gigante poput Netflixa i Nikea, govorio je o ulozi umjetne inteligencije u kreativnom procesu, naglašavajući važnost ljudske kreativnosti. "Iako nam AI pruža neprocjenjive uvide, ključna uloga intuicije i ljudske kreativnosti ostaje neosporna", izjavio je Faustino.
Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, osvrnuo se na budućnost influenser marketinga i sve veću potrebu korisnika za autentičnim, brendiranim sadržajem koji odražava istinske vrijednosti. Inspirativna Kremena Yordanova, marketinški strateg s preko 17 godina iskustva u radu s globalnim brendovima i društveno odgovornim kompanijama, zaključila je konferenciju.
Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i organizator konferencije, istakao je da, uprkos svim tehnološkim dostignućima i razvoju vještačke inteligencije, velike ideje i projekte još uvijek mogu realizovati samo izuzetni pojedinci.
„Imaginacija je srce naše industrije, a kreativnost je uvijek bila donosilac velikih promjena. Velike i dobre ideje transformisale su biznise, mijenjale društva, a kada u sebi imaju dozu humanosti, onda imaju snagu da mijenjaju svijet, tako da se za budućnost naše industrije definitivno ne brinem. Iako kažu da živimo u eri velikih disrupcija, velikih promjena i velike krize, i da po prvi put u historiji čovječanstva niko ne zna kako će svijet izgledati za pet godina, možda niko ne zna kako će izgledati, ali možemo zamisliti, i zato smo danas tu.“
Konferencija je završena optimističnim pogledom na budućnost kreativne industrije, u kojoj brendovi igraju ključnu ulogu u promociji humanih vrijednosti i društvenih promjena.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Mnogi mladi danas vjeruju da je kuhanje dugotrajan i komplikovan proces, rezervisan samo za one s ozbiljnim kulinarskim vještinama.
Istina je potpuno drugačija jer dovoljno je nekoliko svježih sastojaka i kašika pravog začina da na stolu imate jelo koje izgleda i miriše kao iz restorana.
Upravo to je pokazala kulinarska radionica uz chefa Mirana Karića, kreirana u saradnji Vegete i Bonjour.ba, gdje su gosti otkrili da je kuhanje ne samo strašno… dobro, već i strašno jednostavno uz Vegetu.
Na početku radionice goste su pozdravili predstavnik kompanije Podravka BiH, Haris Arnautović, direktor marketinga i Ana Ćavar, direktorica i vlasnica portala Bonjour.ba.
Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH
Ana Ćavar, direktorica i vlasnica portala Bonjour.ba i Miran Karić
U uvodnom obraćanju Haris je istaknuo kako Vegeta u Bosni i Hercegovini ima i posebnu emotivnu vrijednost, podsjetivši da je za njen razvoj zaslužna profesorica Zlata Bart, Travničanka čija je ideja promijenila kuhanje u cijelom regionu. Ana je, pak, naglasila važnost zajedničkog druženja i otkrivanja novih okusa, a oboje su na kraju „kašiku“ prepustili chefu Miranu Kariću da vodi ostatak kulinarske radionice.
Chef Miran Karić otkriva trikove jednostavnog kuhanja
Chef je odmah na početku razbio mit da su wokovi rezervisani za profesionalne kuhare. Kroz radionicu je pokazao kako se wok može pripremiti u nekoliko poteza: nasjeckati, ubaciti, začiniti i uživati. Svaki gost iskusio je da kulinarska magija ne zavisi od vještine, nego od inspiracije i pravih začina koji izvlače najbolje iz svakog jela.
Šta se desi kad prepustite kuhanje gostima ili ko je iznenadio chefa?
Okruženje je gostima dalo dodatni osjećaj opuštenosti. Nije se radilo o savršenoj tehnici, već o uživanju u kuhanju bez pritiska. U mirisu povrća i zvuku tave, gosti su shvatili da je cijeli proces zapravo vrlo jednostavan.
Umjesto takmičenja, radionica se pretvorila u opušteno druženje. Gosti su se kroz smijeh i spontane trenutke prepustili kuhanju, a svaki wok nosio je svoj šarm.
Neki su prvi put držali wok u rukama, drugi su već imali svoje trikove, ali svima je zajedničko bilo jedno: niko nije ostao gladan, a svi su imali razlog da se smiju. Upravo tada se vidjelo koliko Vegeta zna izvući najbolje iz svakog pokušaja i pretvoriti ga u dobar rezultat.
Dok je Maja Čengić Miralem s osmijehom pratila kako wok postaje zvijezda večeri, Ajla Kurtović i Zerina Suyabatmaz su otkrivale prve trikove uz miris povrća na tavi. Naida Kadić, Nikolina Sablić i Magdalena Paradžik unijele su dodatnu dozu energije u druženje.
Hajrudin Šišić pokazao je da mu wok nije nepoznanica, a Iman Karović se pobrinula da niko ne ostane gladan. Zajedno su činili šaroliku ekipu koja je najbolje dokazala da kuhanje, uz pravi začin, postaje igra.
Završni station otkrio je koliko se lako može prilagoditi svaki wok. Na kraju se pokazalo da nije važno da li ste tim riža ili tim nudle jer čim se umiješala kašika Vegete, sve je dobilo onaj strašno dobar okus.
Malo začina za uspomenu
Goste je na odlasku dočekalo malo iznenađenje, a to je poseban Vegeta poklon box kojeg čini Vegeta Original, Smoked i Sweet Chili kao podsjetnik da se strašno dobri trenuci iz radionice mogu ponoviti i kod kuće.
Za sve one koji vole okus, ali ne žele komplikacije, poruka je jednostavna: pokažite svoje najbolje uz Vegetu i otkrijte da je kuhanje strašno… dobro.
Posebnu energiju cijelom druženju dale su i fotografije s photowalla, gdje su gosti ostavili svoj pečat na danu ispunjenom strašno dobrim okusima i smijehom.
A pitate se kako su izgledala jela na kraju ili koja kombinacija je izazvala najviše smijeha? Sve to pogledajte u našem reels-u na Instagramu.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravkom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!