TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.11.2024.

Dvanaesto izdanje Brending konferencije, održano pod sloganom “Brand New Humanity” u dvorani “Mirza Delibašić”, još jednom je privuklo veliki interes javnosti.


Inspirisana kreativnošću, kao glavnom snagom kojom čovječanstvo može osigurati svijetlu budućnost, ovogodišnja konferencija okupila je vodeće stručnjake iz brendinga, advertajzinga i komunikacija kako bi razgovarali o ulozi kreativne industrije u društvenim promjenama i budućnosti ovog sektora.

Ovaj događaj, koji se već prepoznaje kao ključni brend unutar industrije, okupio je preko 600 profesionalaca iz advertajzing industrije BiH, uključujući najistaknutije agencije, oglašivače i medije




Među istaknutim govornicima bio je Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer agencije Dentsu Creative Italy, koji je naglasio jedinstvenu priliku koju brendovi danas imaju da promovišu humanost.

Igor Mladinović, osnivač agencije Hearth, podijelio je svoje iskustvo u kreiranju društveno odgovornih kampanja koje donose dobrobit ne samo klijentima već i širem društvu, dokazujući kako angažovane inicijative mogu uspješno spojiti poslovne vrijednosti i društvenu odgovornost.


Igor Mladinović, osnivač agencije Hearth


Digitalni strateg Hugo Faustino, poznat po radu na kampanjama za gigante poput Netflixa i Nikea, govorio je o ulozi umjetne inteligencije u kreativnom procesu, naglašavajući važnost ljudske kreativnosti. "Iako nam AI pruža neprocjenjive uvide, ključna uloga intuicije i ljudske kreativnosti ostaje neosporna", izjavio je Faustino.

Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, osvrnuo se na budućnost influenser marketinga i sve veću potrebu korisnika za autentičnim, brendiranim sadržajem koji odražava istinske vrijednosti. Inspirativna Kremena Yordanova, marketinški strateg s preko 17 godina iskustva u radu s globalnim brendovima i društveno odgovornim kompanijama, zaključila je konferenciju.




Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i organizator konferencije, istakao je da, uprkos svim tehnološkim dostignućima i razvoju vještačke inteligencije, velike ideje i projekte još uvijek mogu realizovati samo izuzetni pojedinci.




Imaginacija je srce naše industrije, a kreativnost je uvijek bila donosilac velikih promjena. Velike i dobre ideje transformisale su biznise, mijenjale društva, a kada u sebi imaju dozu humanosti, onda imaju snagu da mijenjaju svijet, tako da se za budućnost naše industrije definitivno ne brinem. Iako kažu da živimo u eri velikih disrupcija, velikih promjena i velike krize, i da po prvi put u historiji čovječanstva niko ne zna kako će svijet izgledati za pet godina, možda niko ne zna kako će izgledati, ali možemo zamisliti, i zato smo danas tu.

Konferencija je završena optimističnim pogledom na budućnost kreativne industrije, u kojoj brendovi igraju ključnu ulogu u promociji humanih vrijednosti i društvenih promjena.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Tražimo 5 ljubiteljica slastica: Prijavite se na Bonjour.ba x Dolcela radionicu torti!

TEKST: Bonjour.ba

Tražimo 5 ljubiteljica slastica: Prijavite se na Bonjour.ba x Dolcela radionicu torti! Tražimo 5 ljubiteljica slastica: Prijavite se na Bonjour.ba x Dolcela radionicu torti!

Blagdani stižu i s njima ona poznata slatka panika: šta praviti, koliko vremena treba, hoće li izgledati kao na slici, je li opet došao trenutak da se borimo s vrećicom za dekoraciju?

Dok se kuće polako pune mirisom cimeta i čokoladnih kolačića, sve nas hvata ista misao… željeli bismo ove godine napraviti nešto novo, ali jednostavno. Ne mora biti savršeno, ali je naše.

Odgovor? Bonjour.ba x Dolcela radionica dekoracije torti! It’s beginning to taste a lot like Christmas…

 

dolcela-radionica-dekoracije-torte-prijava-5-bonjour-ba

dolcela-radionica-dekoracije-torte-prijava-3-bonjour-ba


Let it snow… sugar, spice & everything nice


Blagdanska sezona uvijek donese želju da kuhinji damo malo više pažnje, ali ovaj put smo poželjeli nešto drugačije… jutro koje vraća lakoću i kreativnost prije nego što zakoračimo full u decembarsku euforiju.

Zajedno s Dolcelom organizujemo radionicu dekoracije torti u prostoru 4 sobe gospođe Safije, uz atmosferu kakvu samo blagdani mogu donijeti: lagani razgovori i kreativni haos koji ne mora biti savršen da bi bio divan. 

 

dolcela-radionica-dekoracije-torte-prijava-1-bonjour-ba


All I want… is a slice that feels like me


Dolcela kampanja „Jedino za izgled ne možemo garantirati“ savršeno nas uvodi u sezonu najukusnijh slastica. Zato želimo da se na radionici pronađe ekipa koja voli stvarati i probati nešto drugačije.

A lijepa vijest je da se i vi možete pridružiti.

Prijave su otvorene, pet je mjesta, a dovoljno je da popunite prijavu klikom na fotografiju ispod, a prisustvo ćemo vam potvrditi putem e-maila nakon selekcije prijava.
 

dolcela-radionica-dekoracije-torte-prijava-4-bonjour-ba

PRIJAVI SE


Radionici će se pridružiti i Dolcela ambasadorice, ali ko tačno otkrit ćete tek na licu mjesta. Neka ostane naš mali decembarski surprise. Možda će baš vaša prijava donijeti malo dodatne čarolije u Bonjour.ba x Dolcela decembarskom druženju.

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravka BiH

Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!