TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.11.2024.

Dvanaesto izdanje Brending konferencije, održano pod sloganom “Brand New Humanity” u dvorani “Mirza Delibašić”, još jednom je privuklo veliki interes javnosti.


Inspirisana kreativnošću, kao glavnom snagom kojom čovječanstvo može osigurati svijetlu budućnost, ovogodišnja konferencija okupila je vodeće stručnjake iz brendinga, advertajzinga i komunikacija kako bi razgovarali o ulozi kreativne industrije u društvenim promjenama i budućnosti ovog sektora.

Ovaj događaj, koji se već prepoznaje kao ključni brend unutar industrije, okupio je preko 600 profesionalaca iz advertajzing industrije BiH, uključujući najistaknutije agencije, oglašivače i medije




Među istaknutim govornicima bio je Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer agencije Dentsu Creative Italy, koji je naglasio jedinstvenu priliku koju brendovi danas imaju da promovišu humanost.

Igor Mladinović, osnivač agencije Hearth, podijelio je svoje iskustvo u kreiranju društveno odgovornih kampanja koje donose dobrobit ne samo klijentima već i širem društvu, dokazujući kako angažovane inicijative mogu uspješno spojiti poslovne vrijednosti i društvenu odgovornost.


Igor Mladinović, osnivač agencije Hearth


Digitalni strateg Hugo Faustino, poznat po radu na kampanjama za gigante poput Netflixa i Nikea, govorio je o ulozi umjetne inteligencije u kreativnom procesu, naglašavajući važnost ljudske kreativnosti. "Iako nam AI pruža neprocjenjive uvide, ključna uloga intuicije i ljudske kreativnosti ostaje neosporna", izjavio je Faustino.

Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, osvrnuo se na budućnost influenser marketinga i sve veću potrebu korisnika za autentičnim, brendiranim sadržajem koji odražava istinske vrijednosti. Inspirativna Kremena Yordanova, marketinški strateg s preko 17 godina iskustva u radu s globalnim brendovima i društveno odgovornim kompanijama, zaključila je konferenciju.




Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i organizator konferencije, istakao je da, uprkos svim tehnološkim dostignućima i razvoju vještačke inteligencije, velike ideje i projekte još uvijek mogu realizovati samo izuzetni pojedinci.




Imaginacija je srce naše industrije, a kreativnost je uvijek bila donosilac velikih promjena. Velike i dobre ideje transformisale su biznise, mijenjale društva, a kada u sebi imaju dozu humanosti, onda imaju snagu da mijenjaju svijet, tako da se za budućnost naše industrije definitivno ne brinem. Iako kažu da živimo u eri velikih disrupcija, velikih promjena i velike krize, i da po prvi put u historiji čovječanstva niko ne zna kako će svijet izgledati za pet godina, možda niko ne zna kako će izgledati, ali možemo zamisliti, i zato smo danas tu.

Konferencija je završena optimističnim pogledom na budućnost kreativne industrije, u kojoj brendovi igraju ključnu ulogu u promociji humanih vrijednosti i društvenih promjena.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!