TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.5.2022.
Sedmi po redu Play Media Day - regionalni komunikacijski događaj, okupiće u Banjaluci 03. juna 2022. više stotina posjetilaca iz BiH i regiona u CineStar Cinemas, Delta Planet Banjaluka!
Nakon kvalitetnog dana ispunjenog odličnom edukacijom i povezivanjem, druženje se nastavlja uz odličnu zabavu! Ove godine svi učesnici, koji obezbijede kotizaciju za sedmi Play Media Day, imaju priliku da uživaju u sjajnoj zabavi, uz regionalnu muzičku zvijezdu Saru Jo, koja će rasplesati prisutne!
Play Media Day Party počinje od 21 sat u SKY BAR-u hotela Courtyard by Marriot u Banjaluci. Dobro poznati hitovi velike muzičke zvijezde Sare Jo će upotpuniti sjajno veče i zabaviti sve prisutne učesnike regionalnog komunikacijskog događaja! Sara Jo, zajedno sa svojim timom i plesačima obećava nezaboravno veče! Radujemo se druženju, zabavi i posebnim trenucima za pamćenje. Ulaz na Play Media Day party je moguć samo uz kotizaciju za ovogodišnji regionalni komunikacijski događaj.

Učešće na ovogodišnjoj konferenciji je do sada potvrdilo gotovo 30 svjetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka iz oblasti kreativne industrije, medija i komunikacija! Događaju će prisustvovati i mnogobrojne javne ličnosti, influenseri, preduzetnici, predstavnici kompanija, brendova, kreativnih agencija, institucija, ali i kreativci i studenti željni novih znanja, savjeta i praktičnih primjera.
Kotizacije za sedmi po redu Play Media Day će zbog velikog interesovanja još malo biti rasprodate. Svim zainteresovanim učesnicima preporuka da svoje mjesto što prije obezbijede na vrijeme putem web stranice događaja www.playmediaday.com.
Play Media Day 07 se realizuje zahvaljujući podršci Bosnia and Herzegovina Resilience Initative (BHRI), projekta koji implementira Međunarodna organizacija za migracije (IOM), a koji finansira Austrijska razvojna saradnja.
Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, OSCE, Mastercard, WAI Moment, Staropramen, kao i Sara voda, Teleklik, Trion Tel i AVON.
Vidimo se na Play Media Day 07, komunikacija je beskonačna!
***
Naslovna fotografija: Play Media Day PR
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!