TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.7.2010.
Za vrijeme Oriflame BH Fashion Week Sarajevo, koji je održan u travnju 2010. godine, modna agencija Abc Models, koja je inače i izvršni producent ovog jedinstvenog modnog događaja u BiH, ponovo je održala casting za Fashion TV model svijeta za 2010. godinu. Od mnogobrojnih pristiglih prijava, Fashion TV je izabrao 6 djevojaka koje su odabrane da putuju na svjetski izbor za Fashion TV Model 2010.Pr
Prvi dio natjecanja, polufinalni izbor, održan je 27. lipnja 2010. godine na Cipru, dok se drugi dio natjecanja održao u Bodrumu u Turskoj u periodu od 1. do 10. srpnja 2010. godine. Jovana Janković i Ivana Granzov su nažalost morale ranije kući, jer se nisu plasirale na finalni izbor, dok su Sanela Koprena, Nevena Kostrešević, Hanadi Džabić i Dragana Kraišniković nakon Cipra otputovale za Bodrum.
Dragana, Nevena, Hanadi i Sanela sa Stelom Zubak Jovanović, menadžericom agencije Abc Models
Na izboru, koji je održan u Havana Fashion Beach Clubu Bodrum, najveći broj glasova stručnog žirija dobila je Sanela Koprena te je time osvojila titulu pobjednice natjecanja Fashion TV Model 2010.
Sanela Koprena - pobjednica svjetskog izbora Fashion TV Model 2010.
Nakon uspjeha Delile Softić iz Tuzle, koja je na izboru za Fashion TV Model 2006. osvojila ovu prestižnu svjetsku titulu, njen uspjeh ponovila je Banjalučanka Sanela Koprena, članica modne agencije Abc Models, koja se modelingom bavi od 2007. godine. Sanela Koprena je svoju manekensku karijeru započela nakon prijave na izbor Miss Bosne i Hercegovine. Bila je Miss Republike Srpske 2007. godine, a potom je proglašena za Best Model Bosne i Hercegovine 2008. godine.
Na izboru za Fashion TV Model 2010., djevojke su nosile kolekciju poznatog modnog dizajnera Rossi Barbarossa koji je ovu kolekciju uradio za Cavallija.
Stela Zubak Jovanović i dizajner Rossi Barbarossa
U top 10 plasirala se i Dragana Kraišniković iz Bijeljine, dok su Nevena Kostrešević i Hanadi Džabić ušle u top 20 djevojaka na ovom izboru. Organizator je sve djevojke nagradio i besplatnim boravkom u hotelu do kraja srpnja.
Dragana Kraišniković
Sanela Koprena, vlasnik Fashion TV-ja Michel Adam i Stela Zubak Jovanović
Osim toga, u agenciju Abc Models već danima pristižu ponude stranih agencija koje djevojkama, među ostalim, nude i angažmane na tjednima mode u Rumunjskoj i Tajlandu. Navedeno je dokaz je iznimnog uspjeha agencije, kao i njenih modela.
Sanela Koprena tijekom izbora
Sve djevojke koje se žele prijaviti na izbor za Fashion TV Model to mogu učiniti na web stranici www.abc-models.com, gdje su prijave otvorene cijele godine. Prije samog izbora, djevojke koje uđu u uži izbor bit će pozvane na casting koji će se održati u sklopu Oriflame BH Fashion Week Sarajevo u listopadu/studenom ove godine.
modamo.info
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!