TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.7.2010.

Za vrijeme Oriflame BH Fashion Week Sarajevo, koji je održan u travnju 2010. godine, modna agencija Abc Models, koja je inače i izvršni producent ovog jedinstvenog modnog događaja u BiH, ponovo je održala casting za Fashion TV model svijeta za 2010. godinu. Od mnogobrojnih pristiglih prijava, Fashion TV je izabrao 6 djevojaka koje su odabrane da putuju na svjetski izbor za Fashion TV Model 2010.Pr

Prvi dio natjecanja, polufinalni izbor, održan je 27. lipnja 2010. godine na Cipru, dok se drugi dio natjecanja održao u Bodrumu u Turskoj u periodu od 1. do 10. srpnja 2010. godine. Jovana Janković i Ivana Granzov su nažalost morale ranije kući, jer se nisu plasirale na finalni izbor, dok su Sanela Koprena, Nevena Kostrešević, Hanadi Džabić i Dragana Kraišniković nakon Cipra otputovale za Bodrum.

 

 

Image

 Dragana, Nevena, Hanadi i Sanela sa Stelom Zubak Jovanović, menadžericom agencije Abc Models

 

 

 

 

Na izboru, koji je održan u Havana Fashion Beach Clubu Bodrum, najveći broj glasova stručnog žirija dobila je Sanela Koprena te je time osvojila titulu pobjednice natjecanja Fashion TV Model 2010.

 

 

Image 

Sanela Koprena - pobjednica svjetskog izbora Fashion TV Model 2010. 

 

 

Nakon uspjeha Delile Softić iz Tuzle, koja je na izboru za Fashion TV Model 2006. osvojila ovu prestižnu svjetsku titulu, njen uspjeh ponovila je Banjalučanka Sanela Koprena, članica modne agencije Abc Models, koja se modelingom bavi od 2007. godine. Sanela Koprena je svoju manekensku karijeru započela nakon prijave na izbor Miss Bosne i Hercegovine. Bila je Miss Republike Srpske 2007. godine, a potom je proglašena za Best Model Bosne i Hercegovine 2008. godine.

Na izboru za Fashion TV Model 2010., djevojke su nosile kolekciju poznatog modnog dizajnera Rossi Barbarossa koji je ovu kolekciju uradio za Cavallija.

 

 

Image 

Stela Zubak Jovanović i dizajner Rossi Barbarossa

 

 

 

U top 10 plasirala se i Dragana Kraišniković iz Bijeljine, dok su Nevena Kostrešević i Hanadi Džabić ušle u top 20 djevojaka na ovom izboru. Organizator je sve djevojke nagradio i besplatnim boravkom u hotelu do kraja srpnja.

 

 

Image 

Dragana Kraišniković

 

 

Image 

 Sanela Koprena, vlasnik Fashion TV-ja Michel Adam i Stela Zubak Jovanović

 

 

 

Osim toga, u agenciju Abc Models već danima pristižu ponude stranih agencija koje djevojkama, među ostalim, nude i angažmane na tjednima mode u Rumunjskoj i Tajlandu. Navedeno je  dokaz je iznimnog uspjeha agencije, kao i njenih modela.

 

 

Image 

Image

 Sanela Koprena tijekom izbora

 

 

Sve djevojke koje se žele prijaviti na izbor za Fashion TV Model to mogu učiniti na web stranici www.abc-models.com, gdje su prijave otvorene cijele godine. Prije samog izbora, djevojke koje uđu u uži izbor bit će pozvane na casting koji će se održati u sklopu Oriflame BH Fashion Week Sarajevo u listopadu/studenom ove godine.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

modamo.info


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!