TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.1.2024.
Samsung Galaxy S24 serija pametnih telefona, osvježena vještačkom inteligencijom (AI), svečano je predstavljena u Bosni i Hercegovini pod sloganom "Galaxy AI je stigao".
Nova serija sa inovativnim funkcijama privukla je veliku pažnju i izazvala oduševljenje gostiju promocije u Sarajevu. Na zvaničnom predstavljanju gosti su, samo šest dana nakon svjetske promocije, imali priliku isprobati Samsung uređaje koji nas uvode u novu eru mobilnih telefona i osnažuju naše svakodnevno iskustvo korištenja.


Koktel radionica pod vodstvom majstora Edisa Duvnjaka bila je zabavna prilika ne samo da nauče kako pripremiti vrhunske napitke, već i da iskuse nove nivoe kreativnosti bilježenjem tih trenutaka uz pomoć novih Galaxy AI funkcija legendarne S serije.


"Pametni telefoni postaju glavna tačka pristupa vještačkoj inteligenciji, a Samsung Galaxy AI je stigao prvi, kao iskra koja osvjetljava nove mogućnosti", poručio je Senad Šabanović, iz kompanije Samsung i predstavio zvijezde večeri - Samsung Galaxy S24, Galaxy S24+ i Galaxy S24 Ultra.


Osmišljeni da unaprijede komuniciranje na različitim jezicima, ali i omoguće stvaranje vlastitih remek djela u oblasti fotografije i videa, ovi uređaji su osnaženi inteligentnim tehnologijama koje će postati najpouzdaniji partner korisnika u svakodnevnim avanturama. Istaknuto je da je ovo početak treće etape mobilnih telefona.
Prva je bila dolazak interneta na telefone, druga etapa bila je ugrađivanje vrhunskih kamera sistema, a Samsung Galaxy S24 pokreće treću etapu, a to je etapa vještačke inteligencije na mobilnim telefonima.



Večer ispunjena uzbuđenjem završena je uz poruke da ljudi uz pomoć vještačke inteligencije mogu transformisati budućnost na bolje. Novi Samsung flagship telefoni Galaxy S24, S24+ i S24 Ultra sa svojim inovativnim kamerama i brzim procesorom na tržištu Bosne i Hercegovine do 30. januara dostupni su za prednarudžbe, koje donose posebne uštede. Više informacija potražite na linku.

O Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiriše svijet i oblikuje budućnost transformišućim idejama i tehnologijama. Kompanija redefiniše svijet televizora, pametnih telefona, nosivih uređaja, tableta, kućnih uređaja, mrežnih sistema i memorije, LSI sistema, livenih i LED rješenja te pruža potpuno povezano iskustvo kroz svoj SmartThings ekosistem i otvorenu saradnju sa partnerima. Za najnovije vijesti posjetite Samsung Newsroom.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!