TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2016.
I ove godine, Salon International kroz dinamičan program seminara koji traju tri dana privlači pozornost brojnih stručnjaka. Sajam svake godine postaje mjesto na kojem možete vidjeti, testirati i kupovati neke od najpoznatijih brandova u svijetu frizura, ali i upoznati se s trendovima koji će obilježiti narednu sezonu. Na seminaru će se predstaviti A imena iz svijeta frizera, ali i nova imena ko
„Među favoritima poput HJ Stage, Salon Live i Salon Seminara, ove godine su novi aspekti showa: vruća pozornica HJ Men Stage, ikonska HJ Legends Lounge, za komercijalnu dinamiku tu je The Business Bubble, a druga prodajna točka su Trichology Conference i Health Hair Village. Znamo da će ovaj Salon International biti najveći do sad - tim je uzbuđen, pozornica je postavljena a show će zasjati s blistavim talentima. S nestrpljenjem očekujemo vaš dolazak.“ - komentirala je Jayne Lewis-Orr, izvršna direktorica za Hairdressers Journal International.Kao i uvijek dočekat će vam svjetske ekskluzive u nevjerojatnoj galeriji British Hairdressing Awards Gallery kojoj je sponzor Schwarzkopf Professional. Samo na ovom mjestu posjetitelji mogu vidjeti izvrsne radove 98 frizera, uključujući cijenjene frizere nominirane za nagradu Britanski frizer godine kao što su - Darren Ambrose, Errol Douglas, Mark Hayes, Gary Hooker & Michael Young, Akin Konizi, Mark Leeson, Angelo Seminara i Jamie Stevens.
Ovo je 43.izdanje sajma koje okuplja čak 250 izlagača iz cijelog svijeta. Prošle godine, sajam je okupio čak 28,462 posjetitelja iz 60 različitih zemalja svijeta, dok je od toga 68% ciljanih kupaca i konzumenata. Show je postao poznat u svijetu po svojoj inovaciji, inspiraciji i utjecaju koji ima, ali i kao odskočna daska za brojne start up priče. Sajam se ove godine održava od 15.-17.10.u Londonu.
Foto: Salon International
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!