TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.10.2023.

Napipali ste čvorić ili dobili preporuku da odete na mamografski pregled? Neka zabrinutost, koju je razumljivo da osjećate, bude praćena osjećajem da ste uzeli stvar u svoje ruke i krenuli na važan put samopregleda i detekcije potencijalnih zdravstvenih problema.


Oktobar je mjesec posvećen borbi protiv karcinoma dojke, mjesec u kojem nas ružičaste trake posvuda podsjećaju koliko je važno brinuti o svom zdravlju. Pa ipak, svjedoci smo neumoljive statistike koja kaže da se od karcinoma dojke svakodnevno obolijeva i umire.

Karcinom dojke je bolest za koju se ne zna tačno šta je uzrokuje, iako postoji nekoliko faktora koji vas mogu izložiti većem riziku od obolijevanja. Neke od njih su nasljedne promjene na genima, hormonski faktori, menopauza, prekomjerna težina, pušenje, konzumacija alkohola, starost (iznad 50. godine) i drugo* Iako je to najčešći oblik karcinoma među ženama, ipak nije samo "ženska bolest" jer od nje mogu oboljeti i muškarci.
*https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/breast-cancer zadnji pristup: Oktobar 2023.


Globalno gledajući, 25% svih slučajeva karcinoma kod žena predstavlja karcinom dojke.* Iza ovih statistika su stvarni životi oboljelih i njihovih porodica. Stoga je za bolje razumijevanje potrebna kontinuirana edukacija, dijeljenje informacija i praćenje savjeta kako bi priča svake oboljele osobe bila snaga i inspiracija za druge.
*Breast Cancer Research: 
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9724405/





Svaka priča je lekcija i inspiracija

Kad govorimo o karcinomu dojke, znanje je naša najveća snaga. Ružičasta traka nije samo modni dodatak, ona je znak solidarnosti, svijesti i nade. Također je znak da svi možemo učiniti više.

Hiljade priča žena koje su prošle dijagnosticiranje i liječenje karcinoma dojke svjedoče o izvanrednoj snazi, hrabrosti i odlučnosti. Svaka od tih priča donosi vlastitu lekciju i inspiraciju. Dok neke govore o važnosti ranog otkrivanja i kako je pravovremeni tretman spasio njihove živote, druge se fokusiraju na emocionalnu i psihološku podršku koju su primile od porodice, prijatelja i zajednice.

Ružičaste trake koje nosimo ne predstavljaju samo solidarnost s onima koji se bore s bolešću, već su i simbol nade. Nadamo se svijetu u kojem će svaka žena i muškarac biti svjesni svog tijela, znati kako ga pregledavati i kada potražiti stručnu pomoć. Upravo je samopregled prva tačka na putu mijenjanja crne statistike.




Svaki korak je važan

Informisanje o rizicima, simptomima i načinima prevencije sve nas stavlja u puno bolji startni položaj, a ovo je nekoliko ključnih činjenica koje svako od nas treba znati:

Rano otkrivanje spašava živote: Čak 90% slučajeva karcinoma dojke koji su pravovremeno dijagnosticirani imaju visoku stopu preživljavanja.* Redovni samopregledi dojki i godišnji mamografski pregledi za žene iznad određene dobi su presudni na ovom putu.

*American Cancer Society, Survival Rates for Breast Cancer, Last Revised: March 2023

Dijagnoza ne znači kraj: S napretkom medicine, postoji mnogo terapijskih metoda koje omogućavaju liječenje karcinoma dojke, uključujući hirurgiju, radioterapiju, hemoterapiju i ciljanu terapiju.

Muškarci također obolijevaju: Iako je karcinom dojke češći kod žena, muškarci također mogu oboljeti. Blizu 1% pacijenata kojima bude dijagnosticiran karcinom dojke su muškarci.*

*Breast Cancer Research Foundation, What To Know About Male Breast Cancer, June 2023.

Genetika igra ulogu: Oko 5-10% svih slučajeva karcinoma dojke može biti nasljedno, najčešće uzrokovano BRCA1 ili BRCA2 mutacijama.

*American Cancer Society, Breast Cancer Risk Factors You Cannot Change, December 2021

Životni stil je bitan: Konzumiranje alkohola, pušenje, prekomjerna tjelesna težina i nedostatak fizičke aktivnosti mogu povećati rizik od obilijevanja.*

*https://www.cancer.org/cancer/types/breast-cancer/risk-and-prevention/lifestyle-related-breast-cancer-risk-factors.html.,
Zadnji pristup oktobar 2023.

 

Podrška je ključna: Udruženja i inicijative u našoj zemlji pružaju razne oblike podrške oboljelima, uključujući savjetovanje i informacije o najnovijim istraživanjima i terapijama.

Priča o karcinomu dojke nije samo priča o bolesti. To je priča o otpornosti, zajedništvu, inovacijama u medicini i neiscrpnom naporu da se spase životi i poboljša kvalitet života onih koji su pogođeni. Uz stalnu edukaciju i svijest, svaki pojedinac može biti važan dio ove borbe. Za više informacija o ovoj bolesti i načinima liječenja posjetite www.karcinomdojke.ba. Neka mjesec svjesnosti o karcinomu dojke bude podsjetnik da svako od nas može doprinijeti borbi i preuzeti kontrolu nad svojim i zdravljem svojim najmilijih.

 

Broj materijala: KIS-P30-09/10/2023- BA2310093677
Novartis Pharma Services, Inc.
Representative Office Bosnia and Herzegovina
Fra Anđela Zvizdovića br. 1
UNITIC, tower A/11
71000 Sarajevo
BOSNIA AND HERZEGOVINA

* * *
Foto: PR 


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!