TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.1.2018.
Ruž za usne, nezamjenjiv dodatak u gotovo svakoj ženskoj torbi, ima stvarno dugu i fascinantnu povijest. Ne samo da je bio optužen kao pomagalo vješticama, nego postoje i zakonski članci koji zabranjuju njegovu upotrebu. Zašto toliko kontroverzi nekad i kakva je situacija danas?
Službeno, ruž je osmišljen u 19. stoljeću, ali priča o proizvodu koji usnama mijenja boju je puno starija od skromnih 130 godina. Najsenzualniji proizvod u historiji kozmetike svakako ima i jednu od najzanimljivijih priča.
Od Kleopatre do modernog doba – duga priča o ružu za usne
1.5.1883. parfumerije iz Pariza, tada u svijetu ljepote poznate kao pokretači trendova, na svjetskom su sajmu kozmetike u Amsterdamu predstavile novu vrstu “pigmenta za usne”. Proizvod je opisan kao “Stylo d’Amour” – “olovka ljubavi”. Sastojala se od stika u boji omotanog papirom. Ruž kakav danas poznajemo, pakovan u puno praktičniji stik koji omogućuje lakše korištenje, pronalazak je koji se pripisuje kompaniji Guerlain. U ovoj je formi preživio sve do danas… iako moramo priznati da danas postoji više oblika i dizajna pakovanja nego samih nijansi ruževa!
Ovi službeni počeci zapravo i nisu pravi počeci, znali ste to, zar ne?
Ruž za usne, odnosno pigmenti korišteni za boju za usne, redovno su se koristili već kod starih Grka i Egipćana. Na primjer, Kleopatra je bila dobro poznata po svojim crveno obojenim usnama. Tada je makeup poput ovoga zahtijevao vrlo duge pripreme i žrtve, jer nije bilo lako doći do sastojaka, uključujući… i prah zdrobljenih buba.
Britanski je parlament 1770. godine donio zakon koji je omogućavao da se žene koje nose ruž za usne proglase vješticama. Kraljica Viktorija, koja je vladala u 19. stoljeću, postavila je ruž za usne u kategoriju “senzualne igračke” za “lake” žene.
Ruž za usne svoje je dobro ime vratio zahvaljujući emancipaciji i… filmu. Mnoge filmske zvijezde su ga redovno nosile, ne samo na filmu nego i u stvarnom životu, te su tako djelovale na mase i prihvaćanje obojenih usana u svakodnevicu.
Moderan ruž za usne – nova Avonova inovacija
Danas je ruž za usne poseban makeup proizvod u gotovo svim kozmetičkim i ženskim torbicama, neizostavan dio svakodnevnog makeupa, onaj poseban dodatak za savršen izgled.
Najnovija inovacija u panteonu Avonovih ruževa je ultra pigmentiran mark. Epic ruž za usne! Osim jake, dvostruko veće pigmentacije boje, sadrži i posebnu primer bazu koja omogućava lakše nanošenje i dugotrajnost. Prvi je to ruž za usne na tržištu koji u sebi ima ugrađen i primer i boju!
Dolazi u prekrasnih 17 nijansi među kojima ćete sigurno pronaći onu koja odgovara vašem tenu, prilici i trenutku, baš onako kako se danas osjećate. Od duboko plave Blue Suede do gotovo crveno-crne Temptreess ili pak nude nijansi.
Danas ruž ne mora samo usnama dati boju. Danas Avon donosi mark. EPIC ruž za usne koji omogućava i dubinsku njegu i savršenu boju i dugotrajnost. Danas možemo jednostavno i brzo odabrati: sa svojim epic usnama, u svojoj ženstvenosti možete uživati uvijek!
https://www.youtube.com/watch?v=kWzi79mj8O0
Dakle, koju boju nosiš danas?
TEKST: Emina Smaka | FOTO: Sanela Babić i Studio Soba za Bonjour.ba
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!