TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.1.2018.
Ruž za usne, nezamjenjiv dodatak u gotovo svakoj ženskoj torbi, ima stvarno dugu i fascinantnu povijest. Ne samo da je bio optužen kao pomagalo vješticama, nego postoje i zakonski članci koji zabranjuju njegovu upotrebu. Zašto toliko kontroverzi nekad i kakva je situacija danas?
Službeno, ruž je osmišljen u 19. stoljeću, ali priča o proizvodu koji usnama mijenja boju je puno starija od skromnih 130 godina. Najsenzualniji proizvod u historiji kozmetike svakako ima i jednu od najzanimljivijih priča.
Od Kleopatre do modernog doba – duga priča o ružu za usne
1.5.1883. parfumerije iz Pariza, tada u svijetu ljepote poznate kao pokretači trendova, na svjetskom su sajmu kozmetike u Amsterdamu predstavile novu vrstu “pigmenta za usne”. Proizvod je opisan kao “Stylo d’Amour” – “olovka ljubavi”. Sastojala se od stika u boji omotanog papirom. Ruž kakav danas poznajemo, pakovan u puno praktičniji stik koji omogućuje lakše korištenje, pronalazak je koji se pripisuje kompaniji Guerlain. U ovoj je formi preživio sve do danas… iako moramo priznati da danas postoji više oblika i dizajna pakovanja nego samih nijansi ruževa!
Ovi službeni počeci zapravo i nisu pravi počeci, znali ste to, zar ne?
Ruž za usne, odnosno pigmenti korišteni za boju za usne, redovno su se koristili već kod starih Grka i Egipćana. Na primjer, Kleopatra je bila dobro poznata po svojim crveno obojenim usnama. Tada je makeup poput ovoga zahtijevao vrlo duge pripreme i žrtve, jer nije bilo lako doći do sastojaka, uključujući… i prah zdrobljenih buba.
Britanski je parlament 1770. godine donio zakon koji je omogućavao da se žene koje nose ruž za usne proglase vješticama. Kraljica Viktorija, koja je vladala u 19. stoljeću, postavila je ruž za usne u kategoriju “senzualne igračke” za “lake” žene.
Ruž za usne svoje je dobro ime vratio zahvaljujući emancipaciji i… filmu. Mnoge filmske zvijezde su ga redovno nosile, ne samo na filmu nego i u stvarnom životu, te su tako djelovale na mase i prihvaćanje obojenih usana u svakodnevicu.
Moderan ruž za usne – nova Avonova inovacija
Danas je ruž za usne poseban makeup proizvod u gotovo svim kozmetičkim i ženskim torbicama, neizostavan dio svakodnevnog makeupa, onaj poseban dodatak za savršen izgled.
Najnovija inovacija u panteonu Avonovih ruževa je ultra pigmentiran mark. Epic ruž za usne! Osim jake, dvostruko veće pigmentacije boje, sadrži i posebnu primer bazu koja omogućava lakše nanošenje i dugotrajnost. Prvi je to ruž za usne na tržištu koji u sebi ima ugrađen i primer i boju!
Dolazi u prekrasnih 17 nijansi među kojima ćete sigurno pronaći onu koja odgovara vašem tenu, prilici i trenutku, baš onako kako se danas osjećate. Od duboko plave Blue Suede do gotovo crveno-crne Temptreess ili pak nude nijansi.
Danas ruž ne mora samo usnama dati boju. Danas Avon donosi mark. EPIC ruž za usne koji omogućava i dubinsku njegu i savršenu boju i dugotrajnost. Danas možemo jednostavno i brzo odabrati: sa svojim epic usnama, u svojoj ženstvenosti možete uživati uvijek!
https://www.youtube.com/watch?v=kWzi79mj8O0
Dakle, koju boju nosiš danas?
TEKST: Bonjour.ba
Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?
Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove.
Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.
Od Maré otoka do bočice
Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost.
Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.
Čovjek iza mirisa
Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata.
Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.
Mario Sorrenti i Timothée Chalamet
Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija.
U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
Od bočice do vaše kože
Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka.
Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
Foto: CHANEL/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!