TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 2.12.2021.

Preko 15 izlagača iz Mostara i okolice izložit će svoje radove u OKC Abrašević, gdje će svi posjetitelji moći uživati u bogatoj i raznovrsnoj ponudi rukotvorina od sjajno dizajniranih komada nakita, odjeće do svega za dom.

RUKE Art Bazaar susret je niza kreativaca koji će izlagati svoje unikatne proizvode, a održat će se 4. 12. u vremenskom periodu od 12 do 21 sat.

Ulaz na sajam je besplatan, a organizatori najavljuju nagradnu igru za sve posjetitelje, promotivne i akcijske cijene, te po završetku sajma druženje u baru OKC Abrašević.

Svoj dolazak potvrdilo je preko 15 kreativaca, a među njima su Poppy Bags, Doxx, Tegla, Pulvinaris, Petit fil, Nettaigarden, Element 22, Avican, Mariel, Medusa mirrors, Brainfart, Ignis candle, Claire Noel, Lemi Creative, Bulbul, Košarice Helena, Gea heal i Shmizla art.

Tea Antunović, mlada dizajnerica koja stoji iza brenda Doxx Design organizatorica je sajma, te je kazala nešto više o samom konceptu i ideji koja je dovela do organizacije sajma.

„Vjerujemo da ste primijetili porast ručno izrađenih proizvoda, te da se velika pažnja daje očuvanju okoliša i izbacivanju 'fast fashiona' iz našeg svakodnevnog života, a mi upravo zbog toga želimo dati mjesto pod svjetlom svim rukotvorcima!“ – kazala je Tea.

Dodala je kako im je cilj da izlagači predstave svoju originalnost, ideje i kvalitetu onoga što se samo može postići RUKAMA. Da upoznate lica iza njihovog brenda i da uživate u njihovim proizvodima.

"Dosta rukotvoraca koji nam dolaze možda i poznajete, ali tu smo da vam predstavimo i one koje možda i ne znate. Nadamo se vašem dolasku i potpori naših kreativaca.“ – poručila je.

***
Naslovna fotografija: RUKE Art Bazaar


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!