TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 25.5.2016.
Ruby je petogodišnja djevojčica koja je jako radoznala i voli crtati. Kreativni i unikatni radovi su Ruby pretvorili u dizajnericu branda imena Ruby Red, koji njene neodoljive crteže prebacuje na tkaninu i kreira majice, tunike i torbe sa simpatičnim likovima na sebi.
Zanimljive forme i likovi nastali kroz šaroliku dječju maštu pričaju na odjeći svojevrsnu bajku prepunu zanimljivih detalja i toplih poruka. O nastanku branda i procesu izrade ovih kreativnih komada, razgovarali smo sa Selmom, jednom od članica Ruby Red tima.
Tko čini Ruby Red tim?
Vođa našeg tima je petogodišnja djevojčica Ruby, dok odrasli dio tima čine njena mama i tetka. Tetka je po profesiji grafički dizajner i ona je zadužena da ideje pretvori u stvarnost, dok je mama podrška u cijelom procesu. Ruby Red je za nas porodični hobi, u kojem zaista uživamo i radimo ga sa ljubavlju.
Kako teče sam proces nastanka jednog Ruby Red artikla?
Pa zapravo ne postoji neki poseban proces, već dosta artikala nastaje sasvim spontano, kao što je i sama ideja pokretanja Ruby Red nastala slučajno. Ruby je neiscrpan izvor inspiracije, jako je radoznala i voli da crta, kao i većina djevojčica u njenoj dobi. Obično kada vidimo da je nacrtala nešto interesantno, taj isti crtež u originalu „prebacimo“ na tkaninu. Imamo sreću da smo pronašli dobre partnere, koji ulažu dosta truda da bi sve što napravimo bilo kvalitetno i baš onako kako smo zamislili. Isključivo biramo prirodne, pamučne materijale, koji su ugodni za nošenje i dosta praktični.
Koje artikle sve izrađujete?
Počeli smo sa običnim ženskim i muškim majicama, a danas pravimo i haljine, tunike, torbe, ruksake, jastuke...a imamo još dosta interesantnih ideja u planu. Jedna od tih je i pokretanje dječije kolekcije. Međutim, ono što je zajedničko za sve ove proizvode jeste da ih proizvodimo u ograničenim količinama, tako da svako tko ima Ruby Red proizvod ima skoro pa unikatnu stvar.
Gdje se mogu pronaći ili poručiti Ruby Red komadi?
Ruby Red komade možete pogledati i o istima informisati se na našem Facebook profilu, te nas pratiti na Instagramu.
Foto: Šejla Redžepagić
Nakit: Werkstatt
Model: Ajla Džafić
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!