TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.5.2019.
Jedan od cjenjenijih filmskih autora današnjice, švedski režiser i dobitnik Zlatne palme, Ruben Östlund, predsjedavat će žirijem Takmičarskog programa - igrani film 25. Sarajevo Film Festivala.
„Ponosni smo što će tako izuzetan autor kao što je Östlund biti dio jubilarnog izdanja Festivala. Ruben Östlund spada među autore koji štite slobodu filmskog izraza. Divimo se njegovoj posvećenosti, dosljednosti i jedinstvenosti u umjetničkom djelu”, izjavio je Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala.
Festivalska publika je imala priliku vidjeti Östlundove filmove KVADRAT na 23. Sarajevo Film Festivalu (2017.), TURIST na 20. Sarajevo Film Festivalu (2014.) i IGRA na 17. Sarajevo Film Festivalu (2011.).
Ruben Östlund rođen je 1974. na otočiću Styrsö, na zapadu Švedske. Studirao je grafički dizajn prije nego što je upisao Univerzitet u Gothenburgu gdje upoznaje Erika Hemmedroffa s kojim će kasnije osnovati produkcijsku kompaniju Plattform Produktion. Strastveni skijaš, Östlund je režirao tri filma o skijanju u kojima je otkrio svoju sklonost dugim kadrovima. Tu sklonost je razvio i usavršio tijekom studija filma i ona ostaje jedan od zaštitnih znakova njegovog autorskog izraza. Östlund se proslavio svojim duhovitim i preciznim prikazima ljudskog društvenog ponašanja, kao i stručnim korištenjem Photoshopa i drugih sličnih softvera za obradu slike u svojim filmovima.
Njegov prvi igrani film, MONGOLOID S GITAROM, koji je producirao suosnivač kompanije Plattform Produktion, Erik Hemmendorff, osvojio je nagradu FIPRESCI na Filmskom festivalu u Moskvi 2005. godine. Film je potom prikazan u kinima u više od 20 zemalja svijeta i na brojnim filmskim festivalima te je učinio Östlunda međunarodno poznatim. Dvije godine kasnije, sa kratkim igranim filmom INCIDENT KOD BANKE, u kojem je svaki pokret kamere kompjuterski generiran u postprodukciji, na Berlinalu osvaja Zlatnog medvjeda. Njegov treći igrani film, IGRA, premijerno je prikazan u programu Directors' Fortnight filmskog festivala u Cannesu gdje je osvojio nagradu Coup de Coeur. Nakon premijere u Cannesu, film IGRA prikazan je na brojnim drugim svjetskim festivalima, uključujući festivale u Veneciji i Torontu, gdje je osvojio niz prestižnih nagrada. Između ostalog, film IGRA nominiran je za nagradu europskog parlamenta LUX i osvojio je prestižnu skandinavsku filmsku nagradu, Nordic Prize.

Ruben na filmskom festivalu u Cannesu
Njegov četvrti igrani film, TURIST, 2014. godine premijerno je prikazan u programu Un Certain Regard filmskog festivala u Cannesu, gdje je osvojio Nagradu žirija. Film je potom prikazan na brojnim međunarodnim festivalima osvojivši ukupno 16 nagrada za najbolji strani film. Film je nominiran za nagradu Zlatni globus i ušao je u uži izbor za nagradu Oscar, a distribuiran je u preko 70 zemalja svijeta. Rubenov peti igrani film, KVADRAT, osvojio je Zlatnu palmu na filmskom festivalu u Cannesu 2017. godine i nominiran je za nagradu Oscar® za najbolji film na stranom jeziku.
Posjećamo, SFF se ove godine održava od 16. - 23.8. 2019. Veselimo se uskoro saznati i ostale detalje ovogodišnjeg programa Sarajevo Film Festivala.
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!