TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.5.2019.
Jedan od cjenjenijih filmskih autora današnjice, švedski režiser i dobitnik Zlatne palme, Ruben Östlund, predsjedavat će žirijem Takmičarskog programa - igrani film 25. Sarajevo Film Festivala.
„Ponosni smo što će tako izuzetan autor kao što je Östlund biti dio jubilarnog izdanja Festivala. Ruben Östlund spada među autore koji štite slobodu filmskog izraza. Divimo se njegovoj posvećenosti, dosljednosti i jedinstvenosti u umjetničkom djelu”, izjavio je Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala.
Festivalska publika je imala priliku vidjeti Östlundove filmove KVADRAT na 23. Sarajevo Film Festivalu (2017.), TURIST na 20. Sarajevo Film Festivalu (2014.) i IGRA na 17. Sarajevo Film Festivalu (2011.).
Ruben Östlund rođen je 1974. na otočiću Styrsö, na zapadu Švedske. Studirao je grafički dizajn prije nego što je upisao Univerzitet u Gothenburgu gdje upoznaje Erika Hemmedroffa s kojim će kasnije osnovati produkcijsku kompaniju Plattform Produktion. Strastveni skijaš, Östlund je režirao tri filma o skijanju u kojima je otkrio svoju sklonost dugim kadrovima. Tu sklonost je razvio i usavršio tijekom studija filma i ona ostaje jedan od zaštitnih znakova njegovog autorskog izraza. Östlund se proslavio svojim duhovitim i preciznim prikazima ljudskog društvenog ponašanja, kao i stručnim korištenjem Photoshopa i drugih sličnih softvera za obradu slike u svojim filmovima.
Njegov prvi igrani film, MONGOLOID S GITAROM, koji je producirao suosnivač kompanije Plattform Produktion, Erik Hemmendorff, osvojio je nagradu FIPRESCI na Filmskom festivalu u Moskvi 2005. godine. Film je potom prikazan u kinima u više od 20 zemalja svijeta i na brojnim filmskim festivalima te je učinio Östlunda međunarodno poznatim. Dvije godine kasnije, sa kratkim igranim filmom INCIDENT KOD BANKE, u kojem je svaki pokret kamere kompjuterski generiran u postprodukciji, na Berlinalu osvaja Zlatnog medvjeda. Njegov treći igrani film, IGRA, premijerno je prikazan u programu Directors' Fortnight filmskog festivala u Cannesu gdje je osvojio nagradu Coup de Coeur. Nakon premijere u Cannesu, film IGRA prikazan je na brojnim drugim svjetskim festivalima, uključujući festivale u Veneciji i Torontu, gdje je osvojio niz prestižnih nagrada. Između ostalog, film IGRA nominiran je za nagradu europskog parlamenta LUX i osvojio je prestižnu skandinavsku filmsku nagradu, Nordic Prize.

Ruben na filmskom festivalu u Cannesu
Njegov četvrti igrani film, TURIST, 2014. godine premijerno je prikazan u programu Un Certain Regard filmskog festivala u Cannesu, gdje je osvojio Nagradu žirija. Film je potom prikazan na brojnim međunarodnim festivalima osvojivši ukupno 16 nagrada za najbolji strani film. Film je nominiran za nagradu Zlatni globus i ušao je u uži izbor za nagradu Oscar, a distribuiran je u preko 70 zemalja svijeta. Rubenov peti igrani film, KVADRAT, osvojio je Zlatnu palmu na filmskom festivalu u Cannesu 2017. godine i nominiran je za nagradu Oscar® za najbolji film na stranom jeziku.
Posjećamo, SFF se ove godine održava od 16. - 23.8. 2019. Veselimo se uskoro saznati i ostale detalje ovogodišnjeg programa Sarajevo Film Festivala.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!