TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 14.5.2020.

ROOF AW ekipa se nakon live nastupa s prekrasne terase ispod Starog Mosta, odlučila preseliti u kanjon rijeke Neretve, točnije Jablaničku branu.

Njihov drugi livestream pod nazivom Backyard Wonders // The Green Canyon donijet će zabavnu, vizualno motivirajuću i edukativnu glazbenu razglednicu s jedne od ljepših lokacija u BiH. Ovaj nastup samo je uvod u serijal online partija koji započinju upravo na Zelenom kanjonu, kako često i nazivaju ovu jedinstvenu lokaciju.

S obzirom na to da je njihov drugi livestream planiran za sutra, jučer je kreativna ekipa koja surađuje na cijelom projektu (ROOF AW, Cool-ture Hodopisi i Mostar X Adventures) iskoristila dan za snimanje najave za event, ali i istražujući lokacije za neke buduće.
Znali smo da će cijela realizacija biti izazovna, što nas je potaknulo da upravo BONJOUR.čitatelje povedu kroz backstage organizacije ovakvog tipa eventa, ali i otkrijemo sve prirodne ljepote koje ih prate tijekom vožnje kanjonom. 
Smatramo da pogled sa 110m brane zaista govori sve, dok priroda koja je okružuje zaista prekrasna, većinom neotkrivena, a tu je u “našem dvorištu” od tud naziv Backyard Wonders!
Možda nije anegdota u pravom smislu riječi, ali spektakl koji nam je priroda servirala izmjenjujući bar 3 godišnja doba u jako kratkom vremenu koliko nam je otezalo snimanje, toliko je bilo i uzbudljivo za doživjeti
.“ – komentirali su iz ROOF AW tima na naš upit s kojim su se anegdotama susreli tijekom jučerašnjeg snimanja.


Ovaj kanjon plijeni svojom pojavom stoga i ne čudi da ga je i sam National Geographic prije par godina uvrstio na listu najljepših kanjona. Zaplovili smo uzvodno od Crnog Vrela prema Drežanki, inače malo ljudi zna za Crno Vrelo u Salakovcu kod Mostara, smješteno pored samog magistralnog puta Jablanica – Mostar. Ekipa iz Mostar X Adventures pričala nam je o planu istraživanja tri pećine u okolici Mostara i koliko je organiziranje ovakvih ekspedicija izuzetno tehnički i logistički zahtjevno, ali i ostalim sadržajima koje ova mostarska agencija razvija i nudi posjetiteljima.
Tako su još jednom na moderan i inovativan način predstavljene ljepote kanjona rijeke Neretve i Drežanke koji se protežu između dvije hercegovačke ljepotice, planine Čvrsnice i Čabulje.“
– prokomentirala je Stanislava Boravac, fotografkinja koja se krije iza profila Cool-ture Hodopisi.

Posebno je zadovoljstvo stvarati nešto novo s ekipom s kojom se poznajem poslovno i privatno. Ta prijateljska osnova je bila i misao vodilja pri kreiranju ove priče s obzirom na to da se svi sudionici međusobno poznaju i surađujemo već godinama kako kroz glazbu, tako i turizam.
BiH već godinama uspješno veže sportske događaje s prirodnim ljepotama i kulturno- povijesnim naslijeđem te smo tako na valu velikih promjena u svijetu odlučili vezati glazbu i prirodne ljepote Zelenog kanjona i kreirati glazbenu razglednicu koja će promovirati autentične priče i potencijalne turističke rute
.“ – nadodala je Stanislava na naš upit kako je došlo do ove suradnje.



U nastavku vas kroz fotografije vodimo na malu foto turneju kanjonom Neretve, a ne zaboravite sutra, 15.5. u 21:00h pridružiti se ROOF AW ekipi i DJ REMI na zabavnom i vizualno zanimljivom Facebook Livestream nastupu.

 


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!