TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.5.2020.
ROOF AW ekipa se nakon live nastupa s prekrasne terase ispod Starog Mosta, odlučila preseliti u kanjon rijeke Neretve, točnije Jablaničku branu.
Njihov drugi livestream pod nazivom Backyard Wonders // The Green Canyon donijet će zabavnu, vizualno motivirajuću i edukativnu glazbenu razglednicu s jedne od ljepših lokacija u BiH. Ovaj nastup samo je uvod u serijal online partija koji započinju upravo na Zelenom kanjonu, kako često i nazivaju ovu jedinstvenu lokaciju.
S obzirom na to da je njihov drugi livestream planiran za sutra, jučer je kreativna ekipa koja surađuje na cijelom projektu (ROOF AW, Cool-ture Hodopisi i Mostar X Adventures) iskoristila dan za snimanje najave za event, ali i istražujući lokacije za neke buduće.
Znali smo da će cijela realizacija biti izazovna, što nas je potaknulo da upravo BONJOUR.čitatelje povedu kroz backstage organizacije ovakvog tipa eventa, ali i otkrijemo sve prirodne ljepote koje ih prate tijekom vožnje kanjonom.
„Smatramo da pogled sa 110m brane zaista govori sve, dok priroda koja je okružuje zaista prekrasna, većinom neotkrivena, a tu je u “našem dvorištu” od tud naziv Backyard Wonders!
Možda nije anegdota u pravom smislu riječi, ali spektakl koji nam je priroda servirala izmjenjujući bar 3 godišnja doba u jako kratkom vremenu koliko nam je otezalo snimanje, toliko je bilo i uzbudljivo za doživjeti.“ – komentirali su iz ROOF AW tima na naš upit s kojim su se anegdotama susreli tijekom jučerašnjeg snimanja.

„Ovaj kanjon plijeni svojom pojavom stoga i ne čudi da ga je i sam National Geographic prije par godina uvrstio na listu najljepših kanjona. Zaplovili smo uzvodno od Crnog Vrela prema Drežanki, inače malo ljudi zna za Crno Vrelo u Salakovcu kod Mostara, smješteno pored samog magistralnog puta Jablanica – Mostar. Ekipa iz Mostar X Adventures pričala nam je o planu istraživanja tri pećine u okolici Mostara i koliko je organiziranje ovakvih ekspedicija izuzetno tehnički i logistički zahtjevno, ali i ostalim sadržajima koje ova mostarska agencija razvija i nudi posjetiteljima.
Tako su još jednom na moderan i inovativan način predstavljene ljepote kanjona rijeke Neretve i Drežanke koji se protežu između dvije hercegovačke ljepotice, planine Čvrsnice i Čabulje.“ – prokomentirala je Stanislava Boravac, fotografkinja koja se krije iza profila Cool-ture Hodopisi.

„Posebno je zadovoljstvo stvarati nešto novo s ekipom s kojom se poznajem poslovno i privatno. Ta prijateljska osnova je bila i misao vodilja pri kreiranju ove priče s obzirom na to da se svi sudionici međusobno poznaju i surađujemo već godinama kako kroz glazbu, tako i turizam.
BiH već godinama uspješno veže sportske događaje s prirodnim ljepotama i kulturno- povijesnim naslijeđem te smo tako na valu velikih promjena u svijetu odlučili vezati glazbu i prirodne ljepote Zelenog kanjona i kreirati glazbenu razglednicu koja će promovirati autentične priče i potencijalne turističke rute.“ – nadodala je Stanislava na naš upit kako je došlo do ove suradnje.


U nastavku vas kroz fotografije vodimo na malu foto turneju kanjonom Neretve, a ne zaboravite sutra, 15.5. u 21:00h pridružiti se ROOF AW ekipi i DJ REMI na zabavnom i vizualno zanimljivom Facebook Livestream nastupu.











TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!