TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 14.4.2020.

Umjetnici su uvijek pronalazili načine kako da se kreativno izraze, a u periodu kućne izolacije, mnogi od njih su svoje radove i projekte preselili u online prostor.

Upravo zbog toga ne iznenađuje što je trenutni trend u svijetu, organizacija live glazbenih nastupa kroz koje izvođači iz svojih domova, svojim pratiteljima žele pružiti određenu vrstu zabave, oraspoložiti ih, ali i rasplesati. 

DJ duo iz Mostara, ROOF AW (Igor HDP i Andrej Jelić) upravo u namjeri da unesu klupsku glazbu u naše domove i pruže osjećaj zajedništva, odlučili su organizirati jedan pozitivan, zabavan, edukativno i vizualno zanimljiv Facebook Livestream nastup, u petak 17.4. s početkom u 20:00h, u trajanju od tri sata. Uz ROOF AW, nastupat će i DJ REMI.

Djelić atmosfere s prošlogodišnje zabave na istoj lokaciji

Uživo će prenositi slike i snimke Mostara, a DJ-evi će svirati na instaliranom DJ-pultu na privatnoj terasi koja gleda na Stari most uz poruku #OstaniKući.  
Bit će to zabavan nastup kroz koji će ova sjajna ekipa poslati glazbenu razglednicu Mostara istovremeno pozivajući na druženje kroz glazbu, kako bi ovaj izazovan period, svima prošao lakše.
Prilikom nastupa pridržavat će se svih epidemioloških mjera, a na nastupu neće biti publike. 

Backstage fotografije sa današnjeg snimanja za live nastup u petak

Ova ekipa nas već više od godinu dana uveseljava svojim unikatnim eventima, s pažljivo biranim lokacijama i selekcijom DJ-eva, a ovaj nastup nije iznimka.
Zapišite si u planere na datum 17.4. posjetu njihovoj Facebook stranici u 20:00 h i pretvorite petak u zabavno party druženje za koje nećete morati napustiti vaš dnevni boravak.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!