TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.2.2018.

Prekrasni ukrasi koji odišu unikatnom ljepotom ručnog rada, kvalitetnom izradom i jedinstvenim dizajnom dio su bridal izdanja mnogih dama u regiji. PERLET svojom novom kampanjom za proljeće/ljeto 2018. svim budućim mladenkama šalje upečatljivo pitanje i nudi logičan odgovor. „Želite se osjećati kao kraljica na dan svoga vjenčanja?“, Okrunite se PERLET-om.

PERLET je mladenkama ovoga puta odlučio ponuditi nešto potpuno novo, osvježavajuće i neviđeno na hrvatskom tržištu bridal ukrasa za kosu pa možete primijetiti kako nova kolekcija odskače od ranijih kolekcija, kako dizajnom tako i funkcionalnošću.

Svojom novom kolekcijom koja sadrži 20 ukrasa pokazali su mnogo noviteta u izradi i dizajnu bridal ukrasa za kosu. Kolekcijom dominiraju upečatljive krune pročišćenih linija i luksuznog dizajna. Velik je naglasak na cvjetnim i lisnatim komponentama koje svojim prirodnim linijama imitiraju živo lišće i cvijeće. Boje koje dominiraju kolekcijom su zlatna, srebrna, bijela i bež a većina ukrasa je jedan šarmantan spoj metalnog lišća i cvijeća prožetog zlatnim i srebrnim nitima. PERLET je poradio i na brendiranju svojih ukrasa pa od sada svaki ukras na sebi ima zaštićeni logo brenda PERLET, tako da će svaka mladenka biti sigurna da nosi originalan PERLET ukras.

Ovoga puta ukrasi nose i nezaobilazan kraljevski štih kojim odiše cijela kolekcija. Svaki od 20 ukrasa iz kolekcije nosi kraljevsko ime nadjenuto prema kraljicama, princezama i vojvotkinjama koje su vladale u prošlosti, tako se pojavljuju imena Diana, Catherine, Isabella, Grace i imena mnogih drugih snažnih žena koje su nekada vladale svijetom.

I ovoga puta zaštitno lice kampanje Tatjana Jurić nosi čarobne eNVy room - Croatian fashion brand vjenčanice što je samo potvrda kvalitetne suradnje dvaju hrvatskih brendova. Make- up potpisuje poznata vizažistica Sanja Agic Ex Juričić, frizuru potpisuje Jelena Pauk iz frizerskog salona Tia Lu a čarobne fotografije potpisuje hrvatski fotograf Saša Jungić. Cijelu liniju ukrasa pogledajte u nastavku.
Cijela kolekcija će uskoro biti dostupna za kupnju na njihovom web shopu na www.perlet.hr.


{gallery}2018/2018_02/perlet{/gallery}


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.
 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba
 

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost,    Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!