TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.8.2016.
Prominentni glumac, redatelj i producent Robert De Niro, dvostruki dobitnik nagrade Oscar, pet puta nominiran za Oscara, nagrađen priznanjima Zlatni globus, dobitnik je prvog Počasnog Srca Sarajeva za životno djelo za izuzetan doprinos filmskoj umjetnosti. Najveće priznanje Sarajevo Film Festivala Robertu De Niru će biti uručeno na svečanom otvaranju 22. izdanja Festivala koji se ove godine održ
“Velika je čast imati Roberta De Nira kao prvog dobitnika Počasnog Srca Sarajeva za životno djelo“, rekao je Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala. Od trenutka našeg prvog susreta, prije desetak godina na Tribeca Film Festivalu, počeli smo raditi na tome da jednog dana dođe u Sarajevo. Taj dan je došao i veoma smo uzbuđeni zbog toga. Kao filmski profesionalac i veliki zaljubljenik u film vjerujem da ovo govorim, ne samo u svoje, već i u ime publike i mojih kolega“.
De Niro će sarajevskoj publici predstaviti film koji će otvoriti ovogodišnji Sarajevo Film Festival. Riječ je o kultnom ostvarenju Martina Scorsesea “Taxi Driver” koji je u čast 40. godišnjice prikazivanja upravo restauriran. Film će biti prikazan istovremeno u Narodnom pozorištu i Ljetnom kinu gdje će De Niru biti uručeno Počasno Srce Sarajeva pred 3.000 filmskih zaljubljenika.
“Taxi Driver” je ocijenjen od kritike, filmskih stvaralaca i publike jednim od najznačajnijih filmova svih vremena. Film je bio nominiran za Oscara u četiri kategorije, uključujući i one za najbolji film, najboljeg glumca (De Niro), osvojio je Zlatnu palmu Cannes Film Festivala 1976. godine te dva Zlatna globusa.

Uz “Taxi Drivera,” De Niro i Scorsese snimili su osam filmova zajedno: "Mean Streets” (1973), "New York, New York" (1977), "Raging Bull" (1980), "The King of Comedy" (1983), "Goodfellas" (1990), "Cape Fear" (1991) i "Casino" (1995).
Istaknuti glumac će u Sarajevu, za festivalsku publiku i predstavnike medija govoriti o svojoj karijeri u razgovoru, koji će se održati u Narodnom pozorištu, a koji će moderirati Mike Goodridge, bivši urednik prestižnog magazina Screen International i današnji izvršni direktor londonske kompanije Protagonist Pictures. Goodridge je jedan od selektora programa Kinoscope Sarajevo Film Festivala.
Posljednji De Nirovi projekti, koji su u fazi postprodukcije, su “The Comedian” reditelja Taylora Hackforda i “Wizard of Lies” HBO-a u kojem tumači lik Berniea Madoffa i potpisuje izvršnu produkciju. Sljedeći projekat u kojem ćemo ga gledati su “Hands of Stone” The Weinstein Company i “Bus 657.” Grindhouse Entertainmenta.
Prethodni dobitnici nagrade Srce Sarajeva Sarajevo Film Festivala su, između ostalih, Angelina Jolie, Benicio Del Toro, Gael Garcia Bernal, Steve Buscemi i istaknuti i međunarodno priznati i nagrađivani reditelji Atom Egoyan, Jafar Panahi, Mike Leigh, Béla Tarr i Danis Tanović.
Nagradu Srce Sarajeva dizajnirala je francuska dizajnerka i redateljica agnès b koja je i pokrovitelj Festivala.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!