TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 13.10.2021.
Iznova smo u potrazi za zdravim grickalicama za kojima ćemo posegnuti tijekom pauze na poslu, filmskog maratona na kišnu subotu, ali i birati za užinu koja će dati osjećaj sitosti, ali i potrebne nutriente organizmu.
Da zdrave grickalice mogu biti itekako ukusne, ali i kreativne, dokazao nam je i domaći brend Regius.
Naime, Regius je brend iz Čapljine koji uz prodaju ukusnog voća i povrća, priprema i #mljaaac džemove i grickalice od sušenog voća.
Njihovi proizvodi autohtoni su, iz Hercegovine i jamče rapsodiju okusa.
Ono što se ističe, upravo je čips od japanske jabuke koji je istovremeno hrskav, dovoljno sladak i primamljiv da će postati neizostavan dio vaše kućne ostave. Vjerujemo da ćete ga rado poklanjati i drugima!
Toni i Ilija Falak su nam ispred brenda otkrili više detalja o nastanku proizvoda, asortimanu, ali i što za njih znači {ZAJEDNO} inicijativa zahvaljujući kojoj su postali bliži kupcima čak 80 dm prodavnica diljem BiH!
***
Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?
Izrada naših proizvoda započinje pripremom sirovina. Velik dio potrebnih sirovina proizvodimo sami, a onaj dodatni dio nabavljamo od lokalnih proizvođača, naših suradnika, susjeda, prijatelja.
Ovisno o kojoj sirovini se radi, proces započinjemo pranjem voća, odstranjivanjem sjemene loze, njegovim sječenjem na ploške (jabuke, japanske jabuke..), zatim se ploške slažu na tacne i suše u sušari.
U slučaju kuhanja džemova, voće se usitnjava u kašu, u koju se dodaje određena količina šećera i džemovi se kuhaju.
Za druge proizvode se opet proces odvija malo drugačije..
Tko čini vaš tim?
Naš tim uglavnom čine članovi naše obitelji, Toni i Ilija najvećim dijelom, a pomognu nam i prijatelji i naši zaposlenici.
Zašto je upravo japanska jabuka postala zvijezda vašeg proizvoda? Koji su njeni benefiti za zdravlje?
Prilikom istraživanja tržišta primijetili smo da čips od japanske jabuke, osušen na način na koji mi to radimo, ne nudi nitko. Kad smo saznali za dm-ovu inicijativu „{ZAJEDNO} za bolje sutra“, vidjeli smo priliku da širem spektru potrošača predstavimo naš proizvod.
Japanska jabuka kaki je izuzetno zdravo voće. Bogata je vitaminima, mineralima, aminokiselinama i vlaknima.
Djelotvorna je kod ublažavanja visokog tlaka, bolesti jetre, pomaže boljoj probavi, liječi zatvor, upale crijeva, bolesti želuca...
Sušenjem ne gubi nutritivne vrijednosti i kao takva, dostupna nam je kroz cijelu godinu.
Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?
Svaki ulazak u nešto novo zahtijeva, prije svega, puno hrabrosti i spremnosti. Uvijek je tu borba sa administracijom, istraživanja i ispitivanja tržišta, ulaganje financija i svog vremena, stalni rad na poboljšanju proizvodnje a time i kvalitete proizvoda..
Ali kada je čovjek siguran u to što radi i to radi s ljubavlju, tada se ti izazovi puno lakše savladaju.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Naši proizvodi su autohtoni proizvodi iz Hercegovine, gledajući od porijekla sirovina pa sve do završetka samog procesa proizvodnje. Zahvaljujući toj činjenici, sve češće nam se javljaju kupci koji žele svojim prijateljima, suradnicima, poslovnim partnerima pokloniti nešto što predstavlja Hercegovinu i tu dolaze u prvi plan naši poklon paketi, poklon gajbe i poklon korpe.
Raduje nas kad nam kupci kažu da je baš nešto takvo nedostajalo na tržištu i kad se iznova vraćaju s narudžbama.
Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?
Kampanja {ZAJEDNO} je izvrsna prilika za male proizvođače da predstave svoje proizvode, da se istaknu i dopru do većeg broja potrošača. Dm-ov tim nam je pomogao u doradi etikete, oglašavanju, izradi brošura i distribuciji našeg proizvoda čime je on postao dostupan potrošačima u cijeloj BiH.
Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 78 dm drogerie markt prodavnica?
Svaki novi proizvod obogaćuje tržište, a posebno ako je to proizvod s #madeinBiH etiketom. Naučili smo koliko je branding i marketing važan za promociju proizvoda. Koliko god se uloži u sirovine i proizvodnju, toliko je potrebno uložiti i u reklamu.
U današnje vrijeme jako je važno biti prisutan na portalima i društvenim mrežama i biti aktivan. Dm-ova inicijativa nam je pomogla u izradi brošura, a posebno promoviranja na online platformama i portalima, pa tako i na vašem portalu.. Zaista smo zahvalni cijelom timu.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Svaki novi posao nosi i neke rizike sa sobom. Čovjek treba biti spreman da neće uvijek sve biti savršeno i da se neki planovi jednostavno neće ostvariti. Svaki neuspjeh je lekcija za budućnost.
U svemu što radimo treba znati primiti kompliment ali i kritiku, koja može biti konstruktivna, ako iz nje nešto naučimo.
Naš najveći motiv su upravo komplimenti naših kupaca i potrošača i njihovo zadovoljstvo proizvodima. Iz dana u dan se trudimo da poboljšamo način proizvodnje i kvalitetu proizvoda i da odgovorimo na sve izazove koje nosi današnje vrijeme.
Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?
Strah od nečega novog je razumljiv i sasvim realan. Ali ako ste sigurni u sebe, u to što želite raditi, bar pokušajte. Istražite tržište, sakupite informacije o procedurama, ulozima, financijama, projektima..., pretvorite tu svoju ideju u projekt, zasučite rukave i krenite.
Ne dozvolite da vas strah od neuspjeha porazi prije nego što ste i pokušali.
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Koliko toga može stati u tri minute? Dovoljno da se zaboravi na stresan mail, da se napravi kratka pauza za sebe, ili da se pronađe mali trenutak uživanja usred svakodnevne gužve.
Upravo u tim kratkim ritualima krije se posebna snaga, u vremenu koje posvetimo sebi, bez obzira koliko ono kratko trajalo.
Za Eminu Tsiligkros, koju pratimo zbog kreativnog i autentičnog pristupa životu, tri minute su i dovoljno za savršen obrok. Fini-Mini nudle, bilo u praktičnim pakovanjima ili u zdjelicama, dokaz su da i mali trenuci mogu postati užitak.
Emina Tsiligkros sa Eminom Smakom, glavnom urednicom Bonjour.ba portala
Odmah na početku nam je otkrila svoj favorit: Fini-Mini nudle s piletinom, čiji slatko-slani Teriyaki Chicken okus odmah osvaja svaki zalogaj.
U razgovoru s nama priznaje: “Uvijek pojedem dvije vrećice, a možda i više… začine pola-pola da budu ni preljuti ni bez ukusa.”
Dok Emina miješa začine u svoj instant obrok, smijeh i spontanost ulaze u kadar, a priprema? Gotova za samo tri minute.
Klasična instant magija u vrećici
Fini-Mini nudle dolaze u single pakovanju 75 g sadržanom u 5 pack pakovanju od 375 g za više gušta u jednom potezu. Sve što vam treba, nudle i začini, dovoljno ih je preliti sa 300 mL kipuće vode, sačekati tri minute i imate spreman obrok.
Okusi? Tu je Kokošji, blagi i aromatični, Goveđi, savršen za dane kada vam se baš ne da kuhati i Povrtni za one koji vole laganiji obrok.
Rezultat je jednostavan, aromatičan obrok bez nereda i stresa.
Kao što Emina objašnjava, brzinska priprema ne znači kompromis: “Najviše vremena dnevno trošim na rad, crtanje i slikanje, pa kad imam tri minute, nudle su savršene.”
Čašice koje mijenjaju pravila igre
Ako tražite praktičniji oblik užitka, Fini-Mini nudle u čašici nude instant obrok bez dodatnog kuhanja. Samo otvorite poklopac do pola, dodajte začine i prelijte kipućom vodom do oznake. Nakon četiri minute, možete uživati u aromatičnom obroku.
Spicy Beef donosi pikantnu kombinaciju goveđeg mesa i začina, Teriyaki Chicken slatko-slanu harmoniju sočne piletine i umaka, dok Curry očarava aromatičnim bogatstvom začina.
Emina kroz igru komentira: “Ako bi bila nudla, bila bih haotična, sa puno čili – ali zabavna i zanimljiva.” I doista, ove čašice spajaju praktičnost i karakter, baš kao i ona.
Kada instant postane kulinarska avantura
Instant nudle ne moraju ostati samo klasičan snack, one mogu postati baza za kreativne mini kulinarske projekte. Zamislite hrskave salate s prženim nudlama, noodles a la wok s povrćem ili brzinski stir-fry za užurbane dane.
Sve što vam treba su Fini-Mini nudle, malo mašte i tri do četiri minute za pripremu. Kao što Emina napominje, najbitnija stvar je uživanje: “Jedina zavrzlama u glavi bit će s čime jesti kašikom, viljuškom ili štapićima.”
Vaš mini trenutak gušta
Tri minute, mali ritual, a velika doza ukusa i inspiracije. Fini-Mini nudle spajaju brzinu, jednostavnost i kreativnost u jednom obroku koji možete prilagoditi svom raspoloženju i fantaziji.
Ako želite vidjeti kako Emina Tsiligkros kombinuje okuse, miješa začine i uživa u svakom trenutku, ne propustite pogledati cijeli razgovor i kulinarsku avanturu na linku ispod.
U tri minute možete otkriti cijeli svijet malih užitaka i možda se zaljubiti u instant gušt.
Upetljajte se u vrijedne nagrade
Ovaj Fini-Mini trenutak sa Eminom Tsiligkros samo je uvod u ono što nas tek čeka, a do tada ne propustite posebnu Fini-Mini nagradnu igru jer ako pokažete da imate petlju, možete osvojiti super nagrade.
Zato, pridružite se igri jer Fini-Mini trenuci uvijek najbolje izgledaju kad ih dijelimo zajedno.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravkom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto i video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!