TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 13.10.2021.
Iznova smo u potrazi za zdravim grickalicama za kojima ćemo posegnuti tijekom pauze na poslu, filmskog maratona na kišnu subotu, ali i birati za užinu koja će dati osjećaj sitosti, ali i potrebne nutriente organizmu.
Da zdrave grickalice mogu biti itekako ukusne, ali i kreativne, dokazao nam je i domaći brend Regius.
Naime, Regius je brend iz Čapljine koji uz prodaju ukusnog voća i povrća, priprema i #mljaaac džemove i grickalice od sušenog voća.
Njihovi proizvodi autohtoni su, iz Hercegovine i jamče rapsodiju okusa.
Ono što se ističe, upravo je čips od japanske jabuke koji je istovremeno hrskav, dovoljno sladak i primamljiv da će postati neizostavan dio vaše kućne ostave. Vjerujemo da ćete ga rado poklanjati i drugima!
Toni i Ilija Falak su nam ispred brenda otkrili više detalja o nastanku proizvoda, asortimanu, ali i što za njih znači {ZAJEDNO} inicijativa zahvaljujući kojoj su postali bliži kupcima čak 80 dm prodavnica diljem BiH!
***
Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?
Izrada naših proizvoda započinje pripremom sirovina. Velik dio potrebnih sirovina proizvodimo sami, a onaj dodatni dio nabavljamo od lokalnih proizvođača, naših suradnika, susjeda, prijatelja.
Ovisno o kojoj sirovini se radi, proces započinjemo pranjem voća, odstranjivanjem sjemene loze, njegovim sječenjem na ploške (jabuke, japanske jabuke..), zatim se ploške slažu na tacne i suše u sušari.
U slučaju kuhanja džemova, voće se usitnjava u kašu, u koju se dodaje određena količina šećera i džemovi se kuhaju.
Za druge proizvode se opet proces odvija malo drugačije..
Tko čini vaš tim?
Naš tim uglavnom čine članovi naše obitelji, Toni i Ilija najvećim dijelom, a pomognu nam i prijatelji i naši zaposlenici.
Zašto je upravo japanska jabuka postala zvijezda vašeg proizvoda? Koji su njeni benefiti za zdravlje?
Prilikom istraživanja tržišta primijetili smo da čips od japanske jabuke, osušen na način na koji mi to radimo, ne nudi nitko. Kad smo saznali za dm-ovu inicijativu „{ZAJEDNO} za bolje sutra“, vidjeli smo priliku da širem spektru potrošača predstavimo naš proizvod.
Japanska jabuka kaki je izuzetno zdravo voće. Bogata je vitaminima, mineralima, aminokiselinama i vlaknima.
Djelotvorna je kod ublažavanja visokog tlaka, bolesti jetre, pomaže boljoj probavi, liječi zatvor, upale crijeva, bolesti želuca...
Sušenjem ne gubi nutritivne vrijednosti i kao takva, dostupna nam je kroz cijelu godinu.
Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?
Svaki ulazak u nešto novo zahtijeva, prije svega, puno hrabrosti i spremnosti. Uvijek je tu borba sa administracijom, istraživanja i ispitivanja tržišta, ulaganje financija i svog vremena, stalni rad na poboljšanju proizvodnje a time i kvalitete proizvoda..
Ali kada je čovjek siguran u to što radi i to radi s ljubavlju, tada se ti izazovi puno lakše savladaju.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Naši proizvodi su autohtoni proizvodi iz Hercegovine, gledajući od porijekla sirovina pa sve do završetka samog procesa proizvodnje. Zahvaljujući toj činjenici, sve češće nam se javljaju kupci koji žele svojim prijateljima, suradnicima, poslovnim partnerima pokloniti nešto što predstavlja Hercegovinu i tu dolaze u prvi plan naši poklon paketi, poklon gajbe i poklon korpe.
Raduje nas kad nam kupci kažu da je baš nešto takvo nedostajalo na tržištu i kad se iznova vraćaju s narudžbama.
Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?
Kampanja {ZAJEDNO} je izvrsna prilika za male proizvođače da predstave svoje proizvode, da se istaknu i dopru do većeg broja potrošača. Dm-ov tim nam je pomogao u doradi etikete, oglašavanju, izradi brošura i distribuciji našeg proizvoda čime je on postao dostupan potrošačima u cijeloj BiH.
Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 78 dm drogerie markt prodavnica?
Svaki novi proizvod obogaćuje tržište, a posebno ako je to proizvod s #madeinBiH etiketom. Naučili smo koliko je branding i marketing važan za promociju proizvoda. Koliko god se uloži u sirovine i proizvodnju, toliko je potrebno uložiti i u reklamu.
U današnje vrijeme jako je važno biti prisutan na portalima i društvenim mrežama i biti aktivan. Dm-ova inicijativa nam je pomogla u izradi brošura, a posebno promoviranja na online platformama i portalima, pa tako i na vašem portalu.. Zaista smo zahvalni cijelom timu.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Svaki novi posao nosi i neke rizike sa sobom. Čovjek treba biti spreman da neće uvijek sve biti savršeno i da se neki planovi jednostavno neće ostvariti. Svaki neuspjeh je lekcija za budućnost.
U svemu što radimo treba znati primiti kompliment ali i kritiku, koja može biti konstruktivna, ako iz nje nešto naučimo.
Naš najveći motiv su upravo komplimenti naših kupaca i potrošača i njihovo zadovoljstvo proizvodima. Iz dana u dan se trudimo da poboljšamo način proizvodnje i kvalitetu proizvoda i da odgovorimo na sve izazove koje nosi današnje vrijeme.
Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?
Strah od nečega novog je razumljiv i sasvim realan. Ali ako ste sigurni u sebe, u to što želite raditi, bar pokušajte. Istražite tržište, sakupite informacije o procedurama, ulozima, financijama, projektima..., pretvorite tu svoju ideju u projekt, zasučite rukave i krenite.
Ne dozvolite da vas strah od neuspjeha porazi prije nego što ste i pokušali.
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
TEKST: Dragana Rauš
Evo šta smo prvo primijetili… Besprijekorno postavljeni stolovi. Tim mladih, složnih ljudi. Logo izvezen na platnenoj salveti. Nenametljiv i uredan enterijer. Ukratko: sklad koji naslućuje da je Milunka mjesto na kojem stvari funkcionišu baš kako treba.
Prvi predstavnik ovog pozitivnog primjera ugostiteljstva je mladi chef Saša Stanivuković. Donio je znanje iz inostranstva, ali ono što je još važnije - vratio ga je kući. Slovenija ga je naučila koliko je važno da sve što izađe iz kuhinje bude jednako iskreno i precizno. Ono što je već imao u sebi su kreativnost, hrabrost i ljubav prema ovom poslu.
Mi smo uživali u večeri u slijedovima. Jela su na meniju dostupna i pojedinačno, ali zajedno pričaju posebnu priču.
Evo kako je to izgledalo: carpaccio s mikrobiljem i biberom, zatim tatarski biftek s wasabi majonezom i uljem od vlasca. Ravioli, nestvarno bogatog ukusa, punjeni pistacijom i tijestom od čak 48 žumanaca. Glavno jelo i favorit mnogih: juneći obrazi, sporo pripremani 12 sati, na kremi od krompira, celera i mrkve. Hrskavo pecivo bez aditiva, sa divljim kvascem, detalj koji možda ni ne primijetiš, ali tvoje tijelo hoće.
Ako ste iz Banjaluke, velika je šansa da ste bar jednom probali neki desert iza kojeg stoji Stefan Ilić. Njegovi su prepoznatljivi po tome što izgledaju kao male skulpture, sa neočekivanim i interesantnim ukusima. Zbog tog posebnog, gotovo umjetničkog pristupa, bilo je prirodno da postane dio tima Milunke.
Enterijer jasno komunicira šta možeš očekivati na tanjiru. Moderan i uredan, čini da se gost osjeća ugodno, bez da pretjerano odvlači pažnju od glavne teme: kuhinje koja ostavlja najveći utisak.
Osvjetljenje poziva na romantičnu večeru u dvoje, a lokacija je takva da kad završiš, vrlo lako možeš prošetati jednim od najljepših banjalučkih šetališta pored Vrbasa. Dodatan savjet: za najbolji doživljaj rezerviši večeru i posmatraj zalazak sunca iz bašte.
Još jedna interesantna informacija - Milunka nije statična. Vole da uvode tematske večeri, da gosti probaju nešto novo, da svaka posjeta bude drugačija. Japan, Grčka, Španija… Dovoljno je da ih zapratite na Instagramu i uhvatite novo iznenađenje.
Takođe, kuhinja stalno osluškuje potrebe gostiju. Meni koji je sada aktuelan važi do kraja ljeta, a onda stiže novi, skrojen po sezoni i željama onih koji se vraćaju.
Jedino što se ovdje ne mijenja je tim koji dijeli iste vrijednost i ideja da ugostiteljstvo znači da se svako osjeća dobrodošlo.
Foto: Dragana Rauš za Bonjour
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!