TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 13.10.2021.
Iznova smo u potrazi za zdravim grickalicama za kojima ćemo posegnuti tijekom pauze na poslu, filmskog maratona na kišnu subotu, ali i birati za užinu koja će dati osjećaj sitosti, ali i potrebne nutriente organizmu.
Da zdrave grickalice mogu biti itekako ukusne, ali i kreativne, dokazao nam je i domaći brend Regius.
Naime, Regius je brend iz Čapljine koji uz prodaju ukusnog voća i povrća, priprema i #mljaaac džemove i grickalice od sušenog voća.
Njihovi proizvodi autohtoni su, iz Hercegovine i jamče rapsodiju okusa.
Ono što se ističe, upravo je čips od japanske jabuke koji je istovremeno hrskav, dovoljno sladak i primamljiv da će postati neizostavan dio vaše kućne ostave. Vjerujemo da ćete ga rado poklanjati i drugima!

Toni i Ilija Falak su nam ispred brenda otkrili više detalja o nastanku proizvoda, asortimanu, ali i što za njih znači {ZAJEDNO} inicijativa zahvaljujući kojoj su postali bliži kupcima čak 80 dm prodavnica diljem BiH!
***
Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?
Izrada naših proizvoda započinje pripremom sirovina. Velik dio potrebnih sirovina proizvodimo sami, a onaj dodatni dio nabavljamo od lokalnih proizvođača, naših suradnika, susjeda, prijatelja.
Ovisno o kojoj sirovini se radi, proces započinjemo pranjem voća, odstranjivanjem sjemene loze, njegovim sječenjem na ploške (jabuke, japanske jabuke..), zatim se ploške slažu na tacne i suše u sušari.

U slučaju kuhanja džemova, voće se usitnjava u kašu, u koju se dodaje određena količina šećera i džemovi se kuhaju.
Za druge proizvode se opet proces odvija malo drugačije..
Tko čini vaš tim?
Naš tim uglavnom čine članovi naše obitelji, Toni i Ilija najvećim dijelom, a pomognu nam i prijatelji i naši zaposlenici.
Zašto je upravo japanska jabuka postala zvijezda vašeg proizvoda? Koji su njeni benefiti za zdravlje?
Prilikom istraživanja tržišta primijetili smo da čips od japanske jabuke, osušen na način na koji mi to radimo, ne nudi nitko. Kad smo saznali za dm-ovu inicijativu „{ZAJEDNO} za bolje sutra“, vidjeli smo priliku da širem spektru potrošača predstavimo naš proizvod.
Japanska jabuka kaki je izuzetno zdravo voće. Bogata je vitaminima, mineralima, aminokiselinama i vlaknima.

Djelotvorna je kod ublažavanja visokog tlaka, bolesti jetre, pomaže boljoj probavi, liječi zatvor, upale crijeva, bolesti želuca...
Sušenjem ne gubi nutritivne vrijednosti i kao takva, dostupna nam je kroz cijelu godinu.
Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?
Svaki ulazak u nešto novo zahtijeva, prije svega, puno hrabrosti i spremnosti. Uvijek je tu borba sa administracijom, istraživanja i ispitivanja tržišta, ulaganje financija i svog vremena, stalni rad na poboljšanju proizvodnje a time i kvalitete proizvoda..
Ali kada je čovjek siguran u to što radi i to radi s ljubavlju, tada se ti izazovi puno lakše savladaju.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Naši proizvodi su autohtoni proizvodi iz Hercegovine, gledajući od porijekla sirovina pa sve do završetka samog procesa proizvodnje. Zahvaljujući toj činjenici, sve češće nam se javljaju kupci koji žele svojim prijateljima, suradnicima, poslovnim partnerima pokloniti nešto što predstavlja Hercegovinu i tu dolaze u prvi plan naši poklon paketi, poklon gajbe i poklon korpe.

Raduje nas kad nam kupci kažu da je baš nešto takvo nedostajalo na tržištu i kad se iznova vraćaju s narudžbama.
Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?
Kampanja {ZAJEDNO} je izvrsna prilika za male proizvođače da predstave svoje proizvode, da se istaknu i dopru do većeg broja potrošača. Dm-ov tim nam je pomogao u doradi etikete, oglašavanju, izradi brošura i distribuciji našeg proizvoda čime je on postao dostupan potrošačima u cijeloj BiH.
Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 78 dm drogerie markt prodavnica?
Svaki novi proizvod obogaćuje tržište, a posebno ako je to proizvod s #madeinBiH etiketom. Naučili smo koliko je branding i marketing važan za promociju proizvoda. Koliko god se uloži u sirovine i proizvodnju, toliko je potrebno uložiti i u reklamu.

U današnje vrijeme jako je važno biti prisutan na portalima i društvenim mrežama i biti aktivan. Dm-ova inicijativa nam je pomogla u izradi brošura, a posebno promoviranja na online platformama i portalima, pa tako i na vašem portalu.. Zaista smo zahvalni cijelom timu.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Svaki novi posao nosi i neke rizike sa sobom. Čovjek treba biti spreman da neće uvijek sve biti savršeno i da se neki planovi jednostavno neće ostvariti. Svaki neuspjeh je lekcija za budućnost.
U svemu što radimo treba znati primiti kompliment ali i kritiku, koja može biti konstruktivna, ako iz nje nešto naučimo.
Naš najveći motiv su upravo komplimenti naših kupaca i potrošača i njihovo zadovoljstvo proizvodima. Iz dana u dan se trudimo da poboljšamo način proizvodnje i kvalitetu proizvoda i da odgovorimo na sve izazove koje nosi današnje vrijeme.
Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?
Strah od nečega novog je razumljiv i sasvim realan. Ali ako ste sigurni u sebe, u to što želite raditi, bar pokušajte. Istražite tržište, sakupite informacije o procedurama, ulozima, financijama, projektima..., pretvorite tu svoju ideju u projekt, zasučite rukave i krenite.
Ne dozvolite da vas strah od neuspjeha porazi prije nego što ste i pokušali.
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Danas smo ustali s onim poznatim osjećajem da nam se jede nešto slatko, ali bez jasne ideje šta bi to moglo biti.
Ne klasičan kolač, ne suhi biskvit, ali ni onaj standardni brownie koji uvijek spašava stvar kad želimo nešto brzo i sigurno. Htjeli smo nešto s notom kokosa, ali ne klasične kokos kocke, više onaj tip deserta koji spaja čokoladu i kremastu teksturu.

Između kafe i prvog gutljaja vode, odlučili smo da jednostavno pomiješamo sve što volimo: čokoladu, kokos i Dolcela brownie smjesu. I tako je nastao naš “eksperiment iz dosade” koji se pretvorio u pun pogodak: Dolcela brownie smjesa i jednostavna kokos krema kao kombinacija koja spašava dan kad ne znate šta vam se jede, ali znate da mora biti dobro.

Jeste li znali? U nekim zemljama kokos se smatra “voćem sreće” jer simbolizira obilje i slatkoću života. Nama je, realno, dovoljan i jedan sloj kokos kreme da dan odmah bude bolji.
Čokoladni brownie sa kokos kremom
Brownie:
- 1 Dolcela smjesa za čokoladne brownie
- 2 jaja
- 100g putera
- 200ml mlijeka
- 80g tamne čokolade
Jeste li znali? Tamna čokolada ima više antioksidansa nego borovnice. Znači da praktično ako jedete brownie, to je skoro smoothie.
Kokos krema:
- 1 Dolcela puding okus vanilija
- 400ml mlijeka
- 200g kokosovog brašna
- 80g šećera
- 1 Dolcela vanilin šećer
Jeste li znali? Miris vanilije dokazano snižava nivo stresa i potiče dobro raspoloženje. Da, zato nas svaki puding, kolač ili krema s tom aromom automatski vrati u djetinjstvo i podsjeti na sigurnost domaće kuhinje.
Priprema:
Prvo pripremite kokos kremu: u dubljoj šerpici skuhajte Dolcela puding okus vanilija u mlijeku, kao i obično, dok ne postane gust i kremast.

Zatim umiješajte kokosovo brašno, dodajte 80g šećera i Dolcela vanilin šećer i lagano promiješajte špatulom ili mutilicom dok se sve lijepo ne poveže. Ostavite kremu sa strane da se malo ohladi i stegne.
Dok se krema odmara, prelazimo na brownie. U dubokoj posudi pomiješajte Dolcela smjesu za čokoladne brownie, mlijeko i jaja.

Posebno otopite puter s tamnom čokoladom (miris će vas već tada podsjetiti da ste na dobrom putu) i dodajte ga u smjesu. Miješajte dok ne nestanu sve grudvice i dok ne dobijete onu glatku, sjajnu teksturu po kojoj znate da će kolač uspjeti.
Jeste li znali? Kažu da je prvi brownie nastao kada je kuharica u Chicagu zaboravila prašak za pecivo. Rezultat je bio gustiji, čokoladniji kolač koji su svi obožavali. Iako nije potvrđeno, priča ostaje dio šarma brownija.
Smjesu ravnomjerno rasporedite u kalup obložen papirom za pečenje. Zatim preko nje nježno dodajte kokos kremu. Kašikom ili drvenim štapićem lagano “prošarajte” slojeve da se čokolada i kokos malo spoje. To će kasnije dati onaj mramorni efekt.
Pecite 20 minuta na 180°C, taman dovoljno da rubovi postanu hrskavi, a sredina ostane sočna i mekana.

Ako volite malo eksperimentisati, ne morate se držati samo vanilije. Probajte Dolcela puding okus jagoda ili maline za voćnu notu. Volite jači čokoladni sloj? Umjesto vanilije možete koristiti Dolcela puding okus čokolada za “double chocolate” efekat. Zamijenite dio mlijeka u brownie smjesi s 50 ml kafe jer i to pojača aromu čokolade.
Za brzu prazničnu tacnu: ispecite Dolcela Muffins ili Dolcela Muffins čokoladni pa ih punite kašikom ove kokos kreme. Rezultat? Snježni cupcake.
Ako volite lava-centar, probajte i Dolcela Lava Muffins i servirajte uz kašiku kokos kreme sa strane.
Na kraju, pustite mašti da se malo igra. Upravo iz takvih improvizacija često nastanu najbolji deserti, oni koji mirišu na toplinu doma i malo hrabrosti da promijenite nešto po svom ukusu.

Ako ste među onima koji već u novembru prave prve liste kolača i traže “onaj jedan novi recept” koji će osvojiti sve, imamo mali spoiler. Od 1. decembra, Dolcela pokreće slatku prazničnu čaroliju, online kutak u kojem ćete moći podijeliti svoje trenutke iz kuhinje, fotografije, mirise i onu posebnu prazničnu energiju koju donose kolačići.
Na web stranici vas čeka Djed Mraz gdje mu samo trebate navesti koga biste voljeli obradovati ove godine sa Dolcela poklonom.
A šta se dogodi nakon toga? Nećemo vam sve otkriti… samo ćemo reći da će vas rezultat sigurno nasmijati i ugrijati, baš kao i prva tura brownie iz rerne.
Tokom decembra Dolcela će svakog dana birati dobitnike iznenađenja jer ovaj mjesec je stvoren za dijeljenje, slatkoću i trenutke koji mirišu na vaniliju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!