TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 13.10.2021.
Iznova smo u potrazi za zdravim grickalicama za kojima ćemo posegnuti tijekom pauze na poslu, filmskog maratona na kišnu subotu, ali i birati za užinu koja će dati osjećaj sitosti, ali i potrebne nutriente organizmu.
Da zdrave grickalice mogu biti itekako ukusne, ali i kreativne, dokazao nam je i domaći brend Regius.
Naime, Regius je brend iz Čapljine koji uz prodaju ukusnog voća i povrća, priprema i #mljaaac džemove i grickalice od sušenog voća.
Njihovi proizvodi autohtoni su, iz Hercegovine i jamče rapsodiju okusa.
Ono što se ističe, upravo je čips od japanske jabuke koji je istovremeno hrskav, dovoljno sladak i primamljiv da će postati neizostavan dio vaše kućne ostave. Vjerujemo da ćete ga rado poklanjati i drugima!

Toni i Ilija Falak su nam ispred brenda otkrili više detalja o nastanku proizvoda, asortimanu, ali i što za njih znači {ZAJEDNO} inicijativa zahvaljujući kojoj su postali bliži kupcima čak 80 dm prodavnica diljem BiH!
***
Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?
Izrada naših proizvoda započinje pripremom sirovina. Velik dio potrebnih sirovina proizvodimo sami, a onaj dodatni dio nabavljamo od lokalnih proizvođača, naših suradnika, susjeda, prijatelja.
Ovisno o kojoj sirovini se radi, proces započinjemo pranjem voća, odstranjivanjem sjemene loze, njegovim sječenjem na ploške (jabuke, japanske jabuke..), zatim se ploške slažu na tacne i suše u sušari.

U slučaju kuhanja džemova, voće se usitnjava u kašu, u koju se dodaje određena količina šećera i džemovi se kuhaju.
Za druge proizvode se opet proces odvija malo drugačije..
Tko čini vaš tim?
Naš tim uglavnom čine članovi naše obitelji, Toni i Ilija najvećim dijelom, a pomognu nam i prijatelji i naši zaposlenici.
Zašto je upravo japanska jabuka postala zvijezda vašeg proizvoda? Koji su njeni benefiti za zdravlje?
Prilikom istraživanja tržišta primijetili smo da čips od japanske jabuke, osušen na način na koji mi to radimo, ne nudi nitko. Kad smo saznali za dm-ovu inicijativu „{ZAJEDNO} za bolje sutra“, vidjeli smo priliku da širem spektru potrošača predstavimo naš proizvod.
Japanska jabuka kaki je izuzetno zdravo voće. Bogata je vitaminima, mineralima, aminokiselinama i vlaknima.

Djelotvorna je kod ublažavanja visokog tlaka, bolesti jetre, pomaže boljoj probavi, liječi zatvor, upale crijeva, bolesti želuca...
Sušenjem ne gubi nutritivne vrijednosti i kao takva, dostupna nam je kroz cijelu godinu.
Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?
Svaki ulazak u nešto novo zahtijeva, prije svega, puno hrabrosti i spremnosti. Uvijek je tu borba sa administracijom, istraživanja i ispitivanja tržišta, ulaganje financija i svog vremena, stalni rad na poboljšanju proizvodnje a time i kvalitete proizvoda..
Ali kada je čovjek siguran u to što radi i to radi s ljubavlju, tada se ti izazovi puno lakše savladaju.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Naši proizvodi su autohtoni proizvodi iz Hercegovine, gledajući od porijekla sirovina pa sve do završetka samog procesa proizvodnje. Zahvaljujući toj činjenici, sve češće nam se javljaju kupci koji žele svojim prijateljima, suradnicima, poslovnim partnerima pokloniti nešto što predstavlja Hercegovinu i tu dolaze u prvi plan naši poklon paketi, poklon gajbe i poklon korpe.

Raduje nas kad nam kupci kažu da je baš nešto takvo nedostajalo na tržištu i kad se iznova vraćaju s narudžbama.
Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?
Kampanja {ZAJEDNO} je izvrsna prilika za male proizvođače da predstave svoje proizvode, da se istaknu i dopru do većeg broja potrošača. Dm-ov tim nam je pomogao u doradi etikete, oglašavanju, izradi brošura i distribuciji našeg proizvoda čime je on postao dostupan potrošačima u cijeloj BiH.
Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 78 dm drogerie markt prodavnica?
Svaki novi proizvod obogaćuje tržište, a posebno ako je to proizvod s #madeinBiH etiketom. Naučili smo koliko je branding i marketing važan za promociju proizvoda. Koliko god se uloži u sirovine i proizvodnju, toliko je potrebno uložiti i u reklamu.

U današnje vrijeme jako je važno biti prisutan na portalima i društvenim mrežama i biti aktivan. Dm-ova inicijativa nam je pomogla u izradi brošura, a posebno promoviranja na online platformama i portalima, pa tako i na vašem portalu.. Zaista smo zahvalni cijelom timu.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Svaki novi posao nosi i neke rizike sa sobom. Čovjek treba biti spreman da neće uvijek sve biti savršeno i da se neki planovi jednostavno neće ostvariti. Svaki neuspjeh je lekcija za budućnost.
U svemu što radimo treba znati primiti kompliment ali i kritiku, koja može biti konstruktivna, ako iz nje nešto naučimo.
Naš najveći motiv su upravo komplimenti naših kupaca i potrošača i njihovo zadovoljstvo proizvodima. Iz dana u dan se trudimo da poboljšamo način proizvodnje i kvalitetu proizvoda i da odgovorimo na sve izazove koje nosi današnje vrijeme.
Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?
Strah od nečega novog je razumljiv i sasvim realan. Ali ako ste sigurni u sebe, u to što želite raditi, bar pokušajte. Istražite tržište, sakupite informacije o procedurama, ulozima, financijama, projektima..., pretvorite tu svoju ideju u projekt, zasučite rukave i krenite.
Ne dozvolite da vas strah od neuspjeha porazi prije nego što ste i pokušali.
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
TEKST: Ada Ćeremida
Miris medenjaka, toplina cimeta i ona meka blagdanska svjetlost teško je zamisliti prazničnu sezonu bez tog osjećaja doma koji se pojavi čim upalimo prvu adventsku svijeću.
Ove godine, društvene mreže preplavio je jedan poseban trend: adventski vijenac napravljen u potpunosti od medenjaka. Jestiv, dekorativan i tako cozy, ovaj vijenac spaja sve ono što volimo u decembru: DIY, blagdansku kreativnost i mirise koji vraćaju najljepše uspomene.
Upravo takav jedan primjer stigao nam je od Nikoline, kreatorke iza Mart dizajn profila, čiji je mirisni, ručno rađeni vijenac odmah privukao pažnju.
Za sve koji žele unijeti još više topline u svoj dom, donosimo recept koji je Nikolina podijelila sa nama za medenjake i korak-po-korak upute kako pretvoriti jednostavno tijesto u najšarmantniju božićnu dekoraciju koju ćete staviti na sto.
Potrebni sastojci za tijesto:
150 g maslaca sobne temperature
150 g smeđeg šećera
1 jaje
115 g meda
1 kašičica arome vanilije
400 g glatkog brašna
1 kašičica sode bikarbone
1 kašičica začina za medenjake
Za početak, u većoj posudi pomiješajte glatko brašno, sodu bikarbonu i začine za medenjake kako bi se mirisi ravnomjerno rasporedili kroz cijelo tijesto. U drugoj posudi izmutite maslac i šećer dok ne postanu kremasti, zatim dodajte jaje i ponovo kratko izmutite. Kada se smjesa poveže, umiješajte med i aromu vanilije. 
Suhe sastojke potom lagano dodajte u ovu kremastu smjesu i umijesite mekano, pomalo ljepljivo tijesto, baš takvo treba biti, pa nemojte dodavati više brašna.
Na kraju ga zamotajte u prozirnu foliju i ostavite u frižider najmanje dva sata da se lijepo stisne i bude lakše za oblikovanje.
Kada se tijesto dovoljno ohladilo, razvaljajte ga na debljinu od oko 3–4 mm, idealno direktno na papiru za pečenje kako biste ga kasnije lakše prebacili.
Zatim, pomoću okruglog rezača, manjeg tanjira ili bilo kojeg okruglog predmeta, izrežite veliki vanjski krug promjera oko 30 cm, a potom i manji unutarnji krug od približno 10 cm tako dobijate bazu za svoj jestivi adventski vijenac.
Od preostalog tijesta izrežite pahuljice, zvjezdice ili kombinaciju oblika koji vam se najviše sviđaju, jer će upravo oni dati volumen i slojevitost gotovom vjencu. Sve dijelove pecite 9–11 minuta na 180°C, dok rubovi ne poprime laganu zlatnu nijansu. 
Nakon što se ohlade, pripremite glazuru tako što ćete pomiješati šećer u prahu s nekoliko kapi limuna, prilagođavajući gustinu po potrebi. Prebacite glazuru u vrećicu za ukrašavanje i iscrtajte rubove pahuljica i zvjezdica, pa ih ostavite da se potpuno osuše oko pola sata.
Kada je sve spremno, počnite slagati vijenac: na osnovni krug lijepite pahuljice malom količinom glazure i slažite ih u lagani preklop kako bi izgledale bogato, razigrano i dekorativno. Na kraju dodajte suhe naranče, anis, štapiće cimeta ili čipkaste mašnice za dodatnu teksturu i vintage šarm.
Postavite četiri male svijeće i vaš cozy, mirisni i potpuno jestivi adventski centerpiece je spreman da ukrasi blagdanski stol.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!