TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 31.1.2011.

Sinoć u Hollywoodu održana je sedamnaesta dodjela američkih filmskih nagrada Screen Actors Guild – jedan od najvažnijih događaja te vrste koji redovito pripremi i jedan od najzapaženijih crvenih tepiha u godini. Oblačno nebo i prijetnja kišom nisu ni ovaj put odagnali glamur iz Los Angelesa – glumice su nosile svečane večernje haljine u potpisima Versacea, Alexandera McQueena, Yves Sai


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Image
Natalie Portman
Azzaro haljina, Roger Vivier torbica
 
 
 
 
Image 
Dianna Agron
Chanel haljina, Salvatore Ferragamo cipele
 
 
 
 
Image 
Hilary Swank
Versace haljina, VBH torbica
 
 
 
 
Image 
January Jones
Carolina Herrera haljina
 
 
 
 
Image 
Lea Michele
Oscar de la Renta haljina, Sergio Rossi cipele
 
 
 
 
Image 
Nicole Kidman
Nina Ricci haljina
 
 
 
 
Image 
Mila Kunis
Alexander McQueen haljina
 
 
 
 
Image 
Kim Kardashian
Marchesa haljina
 
 
 
 
Image 
Eva Longoria
Georges Hobeika haljina
 
 
 
 
 Image
Tina Fey
Oscar de la Renta haljina, Christian Louboutin torbica
 
 
 
 
Image 
Claire Danes
Louis Vuitton haljina
 
 
 
 
Image 
Christina Hendricks
L'Wren Scott haljina
 
 
 
 
Image 
Angie Harmon
Monique Lhuillier haljina

 
 
 
Image 
Hailee Steinfeld
Prada haljina
 
 
 
 
Image 
Jane Krakowski
Badgley Mischka haljina
 
 
 
 
Image 
Heather Morris
Romona Keveza haljina
 
 
 
 
Image 
Winona Ryder
Alberta Ferretti haljina
 
 
 
 
Image 
Sofia Vegara
 Roberto Cavalli haljina
 
 
 
 
Image 
Amber Riley
Anne Barge haljina
 
 
 
 
Image 
Jayma Maya
Jenny Packham haljina, Jimmy Choo cipele
 
 
 
 
 Image
Sarah Hyland
Max Mara haljina

 
 
 
Image 
Julianna Margulies
Yves Saint Laurent haljina i torbica
 
 
 
 
Image 
Jennifer Lawrence
Oscar de la Renta haljina, Roger Vivier cipele, Judith Leiber torbica
 
 
 
 
Image 
Julie Bowen
Catherine Malandrino kombinezon
 
 
 
 
Image 
Julia Stiles
 
 
 
 
Image 
Rosario Dawson
J. Mendel haljina, Salvatore Ferragamo torbica
 
 
 
 
Image 
Jenna Fischer
Fendi haljina
 
 
 
 
Image 
Naya Rivera
Aurelio Costarella haljina

 
 
 
Image 
Mindy Kaling
Tadashi Shoji haljina
 
 
 
 
Image 
Amy Poehler
Stuart Weitzman cipele
 
 
 
 
 
 
 
 
I.R.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!