TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 31.1.2011.

Sinoć u Hollywoodu održana je sedamnaesta dodjela američkih filmskih nagrada Screen Actors Guild – jedan od najvažnijih događaja te vrste koji redovito pripremi i jedan od najzapaženijih crvenih tepiha u godini. Oblačno nebo i prijetnja kišom nisu ni ovaj put odagnali glamur iz Los Angelesa – glumice su nosile svečane večernje haljine u potpisima Versacea, Alexandera McQueena, Yves Sai


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Image
Natalie Portman
Azzaro haljina, Roger Vivier torbica
 
 
 
 
Image 
Dianna Agron
Chanel haljina, Salvatore Ferragamo cipele
 
 
 
 
Image 
Hilary Swank
Versace haljina, VBH torbica
 
 
 
 
Image 
January Jones
Carolina Herrera haljina
 
 
 
 
Image 
Lea Michele
Oscar de la Renta haljina, Sergio Rossi cipele
 
 
 
 
Image 
Nicole Kidman
Nina Ricci haljina
 
 
 
 
Image 
Mila Kunis
Alexander McQueen haljina
 
 
 
 
Image 
Kim Kardashian
Marchesa haljina
 
 
 
 
Image 
Eva Longoria
Georges Hobeika haljina
 
 
 
 
 Image
Tina Fey
Oscar de la Renta haljina, Christian Louboutin torbica
 
 
 
 
Image 
Claire Danes
Louis Vuitton haljina
 
 
 
 
Image 
Christina Hendricks
L'Wren Scott haljina
 
 
 
 
Image 
Angie Harmon
Monique Lhuillier haljina

 
 
 
Image 
Hailee Steinfeld
Prada haljina
 
 
 
 
Image 
Jane Krakowski
Badgley Mischka haljina
 
 
 
 
Image 
Heather Morris
Romona Keveza haljina
 
 
 
 
Image 
Winona Ryder
Alberta Ferretti haljina
 
 
 
 
Image 
Sofia Vegara
 Roberto Cavalli haljina
 
 
 
 
Image 
Amber Riley
Anne Barge haljina
 
 
 
 
Image 
Jayma Maya
Jenny Packham haljina, Jimmy Choo cipele
 
 
 
 
 Image
Sarah Hyland
Max Mara haljina

 
 
 
Image 
Julianna Margulies
Yves Saint Laurent haljina i torbica
 
 
 
 
Image 
Jennifer Lawrence
Oscar de la Renta haljina, Roger Vivier cipele, Judith Leiber torbica
 
 
 
 
Image 
Julie Bowen
Catherine Malandrino kombinezon
 
 
 
 
Image 
Julia Stiles
 
 
 
 
Image 
Rosario Dawson
J. Mendel haljina, Salvatore Ferragamo torbica
 
 
 
 
Image 
Jenna Fischer
Fendi haljina
 
 
 
 
Image 
Naya Rivera
Aurelio Costarella haljina

 
 
 
Image 
Mindy Kaling
Tadashi Shoji haljina
 
 
 
 
Image 
Amy Poehler
Stuart Weitzman cipele
 
 
 
 
 
 
 
 
I.R.


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!