TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.10.2010.

 Ponedjeljak večer je na  Beverly Hills-u prošao u znaku dotjeranih glumica, koje su se u blještavim haljinama, visokim potpeticama i velikim osmjesima na licima šetale crvenim tepihom.A listu uzvanika činile su Hilary Swank, Carey Mulligan, Leighton Meester, Milla Jovovich, Jodie Foster i mnoge druge glumice, koje su, barem što se modne kritike tiče, pokupile pozitivne kritike. Odl

 

 
Crna ovca večeri bila je pak, Milla Jovovich koja je nosila Temperley London haljinu, koja zbog neobičnog kroja nije stajala najbolje mladoj glumici, narančasta nijansa također nije baš najbolji pogodak, a cijelu priču su pogoršale sandale u bijeloj boji s tirkiznim kamenom.

 

Pogledajte tko je još od glumica i dizajnerskih haljina bio na dodjeli nagrada.

 Image

Hilary Swank ;Giorgio Armani haljina ; Jimmy Choo cipele

 

 

 

Image
Diane Lane;  Michael Kors haljina

 

 

 

 

Image
Minnie Driver, Brian Atwood cipele

 

 

 

 

 Image

Carey Mulligan ; Roger Vivier cipele

 

 

 

Image
Heather Graham

 

 

Image
Leighton Meester ; Elie Saab haljina i cipele

 

 

 

 Image

Mila Kunis ; Monique Lhuillier haljina ; Brian Atwood cipele

 

 

 

Image
Jodie Foster ; Dolce & Gabbana  haljina, Jimmy Choo cipele

 

 

 

Image
Milla Jovovich ; Temperley London haljina

 

 

 

 Image

Rashida Jones

 

 

 

Image 

Bryce Dallas Howard ; Reem Acra haljina

 

 

 

Image

Mia Wasikowska

 

 

 

 Image

Halle Berry

 

D.P.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!