TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.11.2016.

Kada je vani hladno, nema ništa ljepše nego uvući se u toplu, oversized odjeću, upaliti film koji želite pogledati već neko vrijeme i uživati u šalici ukusne tople čokolade.

Upravo zbog toga potražili smo sjajan recept za toplu čokoladu koji želimo isprobati već danas.


Sastojci: 

  • 1 šalica mlijeka
  • 1 šalica zaslađenog kondenziranog mlijeka
  • 1/2 šalice slatkog vrhnja
  • 1 1/2 šalice kakaa u prahu
  • 1 žlica kristal šećera
  • 1 žlica mliječne čokolade, ribane
  • Ekstrakt  vanilije
  • tučeno vrhnje za preljev
  • cimet za preljev

Priprema:

Ulijte mlijeko i slatko vrhnje u posudu i kuhajte na srednje visokoj temperaturi dok ne krene ključati. U velikoj zdjeli umutite kakao, šećer i kondenzirano mlijeko u čokoladnu smjesu. Polako dodajte ovu smjesu u smjesu mlijeka dok se ne spoje. Smanjite temperaturu. Dodajte u mlijeko vaniliju i kuhajte dok ne dobijete kompaktnu smjesu. Poslužite u šalice i ukrasite tučenim vrhnjem, cimetom i čokoladnim mrvicama.

***

Naslovna fotografija: unsplash.com
Tekst: BONJOUR.ba


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!