TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 17.12.2020.
O važnosti korištenja kvalitetnih, provjerenih, prirodnih supstanci u njezi naše kože sve više čitamo, a na domaćem tržištu možemo pronaći brendove prirodne kozmetike koji kradu sve više simpatija beauty entuzijastica.
Meliha Klopić Murtić je svoj brend Magic Touch razvila iz želje da pronađe savršenu njegu za svoju osjetljivu kožu te kreira prirodniju i zdraviju varijantu kozmetike koju koristi kroz dan. U razgovoru s Melihom saznali smo više o brendu na koji je Meliha ponosna i za čije je proizvode već osvojila nagrade i pozitivne komentare dama iz cijele regije.
Meliha Klopić Murtić
***
Što vas je potaknulo da krenete razvijati vlastiti brend prirodne kozmetike? Kako je sve počelo?
Oduvijek sam imala problema sa osjetljivom kožom i neurodermatitisima te sam u početku znatiželjno istraživala s ciljem da riješim vlastiti problem. S vremenom se počela rađati ljubav prema fitoaromaterapiji, a s obzirom da sam na fakultetu naučila mnogo o anatomiji i botanici, to su bili dobri temelji za izgradnju vlastitih ideja koje su me dovele do mog prvog proizvoda s inovativnim i zaštićenim sastavom, a to je ljekovita šećerna pasta za depilaciju.
Nakon što sam nagrađena s prvih nekoliko nagrada na svjetskim izložbama inovacija, odlučila sam da se potpuno posvetim izgradnji svojih vlastitih proizvoda, izgradnju vlastitog branda, s obzirom na dugogodišnje iskustvo i vrlo bogato znanje.
Svijet biljaka je jedno neiscrpno polje znanja koje je potrebno iskoristiti na najbolji način.
Koliko je vremena potrebno i koji su koraci potrebni za nastanak jednog Magic Touch proizvoda?
Pa, ovisi o kojem proizvodu je riječ. Inače posvetimo mnogo vremena prilikom kreiranja vlastitih receptura i kombiniranja sastojaka, a nakon toga krećemo s testiranjem na dobrovoljcima te testiranjima u nadležnim institucijama prije stavljanja u promet.
Mi smo mali proizvođači i kap smo u moru velikih i onih malo manjih kompanija koje se bave istim poslom, ali se držimo svih potrebnih procedura i ulažemo mnogo u kvalitetne i provjerene sastojke kako bismo imali prepoznatljive i efikasne proizvode.
Koji su izazovi s kojima ste se susreli prilikom razvoja proizvoda, ali i brenda?
Žao mi je što to moram reći, ali kad započinješ i stvaraš posao na način na koji sam ja to napravila, sama, izazov je svaki novi radni dan jer je mnogo teže napraviti ono što želiš u BiH, nego u nekoj drugoj državi s uređenijim sistemom i mogućnostima.
Ali, nije nemoguće. Ja sam očit primjer da ukoliko imate kvalitetan proizvod, da će on pronaći put do svojih korisnika.
Prije 7 godina, Magic Touch je bila samo ideja koja je preko mamine kuhinje sazrela u jedan ozbiljan i stabilan biznis - sa 25 proizvoda za njegu lica i tijela koji su zaštićeni žigom i patentima, nagrađivani u svijetu, te sa salonom za uljepšavanje koji je zamišljen na način da vrši usluge sa našim proizvodima. Također, neke od proizvoda prodajemo u dm prodavnicama u BiH.
Sve ovo ne bi bilo moguće bez jasne vizije i mnogo truda, upornosti, zalaganja i vjere u ono što radimo.
Kako zadržavate produktivnost i fokusiranost kroz dan?
Ne biste vjerovali, ali ja jako malo spavam :) s obzirom na obaveze u porodici i s malim dječakom i s obzirom da sav teret poslovnih obaveza, jako je bitna organiziranost i da se iskoristi svaki trenutak u danu.
Moram biti uključena u svaki segment poslovanja, od kupovine sastojaka preko proizvodnje, pa do slanja proizvoda do krajnjeg kupca. To je ponekad iscrpljujuće, ali takav tempo je moguće izdržati samo ukoliko zaista volite posao koji radite.
Svako ima neki svoj način, ali moj način da održavam produktivnost je redovna tjelovježba ili bilo kakva sportska aktivnost, jer je za mene to jedini način da se oslobodim stresa i fokusiram na bitne stvari.
Upoznali smo vas, zasada virutalno, kroz vaše postove i fotografije koje ste podijelili s nama u FEEL GOOD majici. Koliko su danas važni projekti koji podržavaju poduzetnice i što mislite da danas poduzetnicama najviše nedostaje kako bi uspješno gradile svoj brend?
Najprije moram da pohvalim ideju koju ste uspješno realizirali te Vam želim još mnogo uspjeha u stvaranju još boljih priča.
Projekti za podršku poduzetnicama su svakako poželjni i ja ih često koristim jer mi omoguće da napravim nešto za svoj biznis što u tom trenutku nisam sama u mogućnosti da isfinansiram.
Meliha u Feel Good majici
Ali, potrebna nam je i stručna pomoć u vidu unapređenja vještina u kojima smo slabije, a koje su nam potrebne. Svaka od nas je najbolja u onom šta radi, ali mi moramo biti dobre i u ostalim poljima koja se tiču ekonomije, marketinga, distribucije i svega ostalog kako bismo u najboljem svjetlu predstavili ono što radimo.
Koji se proizvodi uvijek kriju u vašem neseseru?
Nosim vrlo malo stvari sa sobom, ali u neseseru uvijek moram da imam balzam za usne, kremu za lice i kremu za ruke te Magic Glow sprej koji mi služi za mnogo toga (da fiksiram make up, kao sjaj za lice i kosu, ali i kao mirisna vodica s obzirom da ima jako decentnu, a zanimljivu mirisnu notu).
Koji je proizvod ukrao najviše simpatija bh. dama?
Ima nekoliko naših proizvoda za koje su naše dame odlučile da im se mnogo sviđaju, a to su Magic Touch ljekovita šećerna pasta za depilaciju, zatim proizvodi za sjaj kože, Magic Gold, Magic Glow i Magic Oil te naši prirodni pilinzi za lice i tijelo Magic Scrub, Magic Coffe i Black Gold.
Koji proizvod moramo isprobati ove zime?
Preporučila bih neki od naših pilinga za uklanjanje mrtvih ćelija i lakšu apsorpciju hranjivih tvari te mlijeko za njegu i hidrataciju koji ima predivan miris koji će vas oduševiti i koji traje.
Za one koji vole prirodne šampone, preporučila bih jedan novi proizvod, kruti šampon za osjetljivo vlasište, čiji sastav sam nedavno patentirala u Institutu za intelektualno vlasništvo.
Najbolji beauty savjet koji ste dobili?
Dobra njega je bitnija od dobrog make up-a - njega koja dolazi prije nanošenja bilo kojeg make up proizvoda, najbitniji je dio svake rutine. Hidratantna krema, proizvod za uklanjanje šminke, piling, maska, pod uvjetom da sadrže prirodne, kvalitetne sastojke, daće dozu potrebne njege svakoj koži, a ona će vam biti zahvalna jer će izgledati mlađe, zategnutije i ljepše.
Planovi za 2021.?
S obzirom na ovaj „Korona svijet“ i da je trenutno jako teško planirati budućnost, neki bliži planovi za budućnost uključuju promjenu vizuelnog identiteta te omogućiti kupcima lakšu dostupnost naših proizvoda (jer dio proizvoda je dostupno samo putem naše web trgovine).
***
Foto: Magic Touch
Razgovarala: Dijana Ćavar
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Postoji ta jedna haljina. Svake sezone druga boja, druga šara, ali osjećaj? Nepogrešivo isti jer je lepršava, ženstvena, kao da ste u romantičnom filmu snimljenom negdje između toskanskih brežuljaka i španske obale.
Ove sezone, to je žuta maxi haljina u cvjetnom printu, s neodoljivim "sunshine meets vintage" šarmom.
Tkanina koja pleše oko nogu, kroj koji grli siluetu taman koliko treba, i print koji podsjeća na analogne fotografije iz porodičnih albuma. Znate, one sa smijehom, lavandom i sladoledima u ruci.
Ovaj stil haljine već je godinama simbol ljetnog minimalizma s dozom grandioznosti. Stvar je u tom savršenom spoju: prozračnog šifona, A kroja s godetima i nježnih naramenica koje dozvoljavaju suncu da vas pomiluje po ramenima. Da, idealna je i za vjenčanja.
Zašto je baš ova silueta toliko popularna?
Prilagođava se svakoj figuri – zahvaljujući godetima i laganom padu, daje liniji tijela onu filmsku siluetu bez stezanja.
Idealna za sve prilike – od plaže do vjenčanja uz more. Uz ravne sandale ili zlatne platforme, jednako funkcioniše.
Fotografije u pokretu? Bez greške. Tkanina stvara efekat 'wow' čak i kada samo šetate po makadamu do plaže.
Foto: @samira.sfiii
Gdje pronaći slične haljine sada?
Iako je originalni viralni model već neko vrijeme "sold out", mnogi high street brendovi inspirisani su ovom estetikom. Tražite:
žute tonove s retro cvjetnim printom
lagani šifon ili viskozu
detalje poput tankih naramenica i širokog kroja.
Konkretni modeli?
Sunset swirl haljina: Maxi dužina, tanke naramenice, lagani pad tkanine i akvarelni print čine ovu haljinu idealnom alternativom za sve koji su propustili viralni model. Bonus? Dolazi s elegantnim šal-detaljem za dodatnu dozu retro šarma.
Puterasto žuta slip haljina: Satenska tekstura, nježno oblikovan gornji dio i silueta koja klizi niz tijelo. Tanke bretele i lepršava dužina čine je savršenim izborom za večere uz more ili ljetna vjenčanja.
Aqua draped haljina: Zelena nijansa morske pjene, drapirani dekolte i providna tkanina koja podsjeća na šifon. Kombinacija ženstvenosti i smjelosti – idealna za večernji izlazak ili odmor na obali.
Pastel floral haljina s razigranim donjim dijelom: Cvjetni print u lavanda i crvenim tonovima, halter izrez i šira, zaigrana suknja koja se u hodu širi poput latica.
Volan haljina u boji vanilije: Lepršavi volani, maxi dužina i tanke bretele čine ovu haljinu ozbiljnom konkurencijom viralnom modelu, ali s dodatnim šarmom pokreta.
Lepršava haljina s dugim rukavima i velikim cvjetovima: Iako donosi duge rukave i nešto više pokrivenosti, ova haljina osvaja svojim lepršavim slojevima, maxi dužinom i raskošnim cvjetnim printom u fuksija nijansama. Efektna u svakom pogledu.
Foto: @samira.sfiii
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!