TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.12.2020.

O važnosti korištenja kvalitetnih, provjerenih, prirodnih supstanci u njezi naše kože sve više čitamo, a na domaćem tržištu možemo pronaći brendove prirodne kozmetike koji kradu sve više simpatija beauty entuzijastica. 

Meliha Klopić Murtić je svoj brend Magic Touch razvila iz želje da pronađe savršenu njegu za svoju osjetljivu kožu te kreira prirodniju i zdraviju varijantu kozmetike koju koristi kroz dan. U razgovoru s Melihom saznali smo više o brendu na koji je Meliha ponosna i za čije je proizvode već osvojila nagrade i pozitivne komentare dama iz cijele regije.

Meliha Klopić Murtić

***

Što vas je potaknulo da krenete razvijati vlastiti brend prirodne kozmetike? Kako je sve počelo?

Oduvijek sam imala problema sa osjetljivom kožom i neurodermatitisima te sam u početku znatiželjno istraživala s ciljem da riješim vlastiti problem. S vremenom se počela rađati ljubav prema fitoaromaterapiji, a s obzirom da sam na fakultetu naučila mnogo o anatomiji i botanici, to su bili dobri temelji za izgradnju vlastitih ideja koje su me dovele do mog prvog proizvoda s inovativnim i zaštićenim sastavom, a to je ljekovita šećerna pasta za depilaciju.


Nakon što sam nagrađena s prvih nekoliko nagrada na svjetskim izložbama inovacija, odlučila sam da se potpuno posvetim izgradnji svojih vlastitih proizvoda, izgradnju vlastitog branda, s obzirom na dugogodišnje iskustvo i vrlo bogato znanje.
Svijet biljaka je jedno neiscrpno polje znanja koje je potrebno iskoristiti na najbolji način.



Koliko je vremena potrebno i koji su koraci potrebni za nastanak jednog Magic Touch proizvoda?

Pa, ovisi o kojem proizvodu je riječ. Inače posvetimo mnogo vremena prilikom kreiranja vlastitih receptura  i kombiniranja sastojaka, a nakon toga krećemo s testiranjem na dobrovoljcima te testiranjima u nadležnim institucijama prije stavljanja u promet. 


Mi smo mali proizvođači i kap smo u moru velikih i onih malo manjih kompanija koje se bave istim poslom, ali se držimo svih potrebnih procedura i ulažemo mnogo u kvalitetne i provjerene sastojke kako bismo imali prepoznatljive i efikasne proizvode.



Koji su izazovi s kojima ste se susreli prilikom razvoja proizvoda, ali i brenda?

Žao mi je što to moram reći, ali kad započinješ i stvaraš posao na način na koji sam ja to napravila, sama, izazov je svaki novi radni dan jer je mnogo teže napraviti ono što želiš u BiH, nego u nekoj drugoj državi s uređenijim sistemom i mogućnostima. 
Ali, nije nemoguće. Ja sam očit primjer da ukoliko imate kvalitetan proizvod, da će on pronaći put do svojih korisnika.

Prije 7 godina, Magic Touch je bila samo ideja koja je preko mamine kuhinje sazrela u jedan ozbiljan i stabilan biznis - sa 25 proizvoda za njegu lica i tijela koji su zaštićeni žigom i patentima, nagrađivani u svijetu, te sa salonom za uljepšavanje koji je zamišljen na način da vrši usluge sa našim proizvodima. Također, neke od proizvoda prodajemo u dm prodavnicama u BiH.
Sve ovo ne bi bilo moguće bez jasne vizije i mnogo truda, upornosti, zalaganja i vjere u ono što radimo.

Kako zadržavate produktivnost i fokusiranost kroz dan?

Ne biste vjerovali, ali ja jako malo spavam :) s obzirom na obaveze u porodici i s malim dječakom i s obzirom da sav teret poslovnih obaveza, jako je bitna organiziranost i da se iskoristi svaki trenutak u danu.
Moram biti uključena u svaki segment poslovanja, od kupovine sastojaka preko proizvodnje, pa do slanja proizvoda do krajnjeg kupca. To je ponekad iscrpljujuće, ali takav tempo je moguće izdržati samo ukoliko zaista volite posao koji radite.
Svako ima neki svoj način, ali moj način da održavam produktivnost je redovna tjelovježba ili bilo kakva sportska aktivnost, jer je za mene to jedini način da se oslobodim stresa i fokusiram na bitne stvari.

Upoznali smo vas, zasada virutalno, kroz vaše postove i fotografije koje ste podijelili s nama u FEEL GOOD majici. Koliko su danas važni projekti koji podržavaju poduzetnice i što mislite da danas poduzetnicama najviše nedostaje kako bi uspješno gradile svoj brend?

Najprije moram da pohvalim ideju koju ste uspješno realizirali te Vam želim još mnogo uspjeha u stvaranju još boljih priča.
Projekti za podršku poduzetnicama su svakako poželjni i ja ih često koristim jer mi omoguće da napravim nešto za svoj biznis što u tom trenutku nisam sama u mogućnosti da isfinansiram. 

Meliha u Feel Good majici

Ali, potrebna nam je i stručna pomoć u vidu unapređenja vještina u kojima smo slabije, a koje su nam potrebne. Svaka od nas je najbolja u onom šta radi, ali mi moramo biti dobre i u ostalim poljima koja se tiču ekonomije, marketinga, distribucije i svega ostalog kako bismo u najboljem svjetlu predstavili ono što radimo.

Koji se proizvodi uvijek kriju u vašem neseseru?

Nosim vrlo malo stvari sa sobom, ali u neseseru uvijek moram da imam balzam za usne, kremu za lice i kremu za ruke te Magic Glow sprej koji mi služi za mnogo toga (da fiksiram make up, kao sjaj za lice i kosu, ali i kao mirisna vodica s obzirom da ima jako decentnu, a zanimljivu mirisnu notu).



Koji je proizvod ukrao najviše simpatija bh. dama?

Ima nekoliko naših proizvoda za koje su naše dame odlučile da im se mnogo sviđaju, a to su Magic Touch ljekovita šećerna pasta za depilaciju, zatim proizvodi za sjaj kože, Magic Gold, Magic Glow i Magic Oil te naši prirodni pilinzi za lice i tijelo Magic Scrub, Magic Coffe i Black Gold. 

Koji proizvod moramo isprobati ove zime?

Preporučila bih neki od naših pilinga za uklanjanje mrtvih ćelija i lakšu apsorpciju hranjivih tvari te mlijeko za njegu i hidrataciju koji ima predivan miris koji će vas oduševiti i koji traje. 
Za one koji vole prirodne šampone, preporučila bih jedan novi proizvod, kruti šampon za osjetljivo vlasište, čiji sastav sam nedavno patentirala u Institutu za intelektualno vlasništvo. 

Najbolji beauty savjet koji ste dobili?

Dobra njega je bitnija od dobrog make up-a  - njega koja dolazi prije nanošenja bilo kojeg make up proizvoda, najbitniji je dio svake rutine. Hidratantna krema, proizvod za uklanjanje šminke, piling, maska, pod uvjetom da sadrže prirodne, kvalitetne sastojke, daće dozu potrebne njege svakoj koži, a ona će vam biti zahvalna jer će izgledati mlađe, zategnutije i ljepše.

Planovi za 2021.?

S  obzirom na ovaj „Korona svijet“ i da je trenutno jako teško planirati budućnost, neki bliži planovi za budućnost uključuju promjenu vizuelnog identiteta te omogućiti kupcima lakšu dostupnost naših proizvoda (jer dio proizvoda je dostupno samo putem naše web trgovine).

***
Foto: Magic Touch
Razgovarala: Dijana Ćavar


Bonjour

Testirali smo umjesto vas: Uz pomoć stručnjaka saznajemo šta zaista ima smisla u njezi kože

TEKST: Bonjour.ba

Testirali smo umjesto vas: Uz pomoć stručnjaka saznajemo šta zaista ima smisla u njezi kože Testirali smo umjesto vas: Uz pomoć stručnjaka saznajemo šta zaista ima smisla u njezi kože

Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.

Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.

Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. 

Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.


antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_7
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_31
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_28
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_27

Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine  

Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_34

Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar


Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_33
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_32

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala  

Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan. 

Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_1
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_13
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_3

U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži,  kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.

Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.

Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_15
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_21
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_5
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_d4
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_11
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_5

U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .

Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.

Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_7
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_6
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_22
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_8
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_6
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_1
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_10

Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava  

Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_17
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_30
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_20
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_23
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_29
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_19

Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana. 

Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_3
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_4
antonio_trade_mostar_ba_bonjour_ba_2

Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_d2

U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.


antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_d6
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_1
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_2
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_7
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_8
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_3

antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_6
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_5
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_15
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_14
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_13
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_12
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_11
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_10
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_9
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_17
antonio_trade_mostar_zvanice_ba_bonjour_ba_16

Ovaj sadržaj je nastao u saradnji sa @antoniotradecosmetics
Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar
Autorica članka: Ada Ćeremida
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Enida Kajević za Bonjour.ba
Video: Edin Babić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!