TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 26.9.2022.

U Sarajevu je jučer održana 15. "Trka/šetnja za ozdravljenje - Race for the Cure" za koju je ove godine registrovano 8 000 građana i 858 sponzora timova okupljenih u 215 ekipa. Prikupljeno je rekordnih 115.000 KM.


Sva sredstva prikupljena od registracija će se koristiti za podjelu paketića prve pomoći svakoj novooperisanoj ženi u BiH, organizaciju besplatnih mamografskih pregleda za socijalno ugroženu populaciju, psihosocijalnu pomoć oboljelim ženama i edukaciju građana o ovoj bolesti.

 



Cilj ove humanitarne manifestacije je osnaživanje zdravlja žena u borbi protiv karcinoma dojke i ukazivanje na važnost redovnih preventivnih pregleda. Uz Sarajlije danas su život na ulicama glavnog bosanskohercegovačkog grada slavili i naši gosti iz cijele Bosne i Hercegovine koji su stigli u organizaciji Udruženja pacijentica oboljelih od karcinoma dojke.

Nakon zagrijavanja uz fitness instruktoricu Lejlu Šebić i zumbu sa Jasminom Begovićem održane su dječja trka i trka za rekreativce. Šetnju na kojoj je učestvovalo nekoliko hiljada građana predvodile su žene u roza majicama heroine koje su preživjele karcinom dojke.

 



U zabavnom dijelu programa nastupio je Berin Buturović.

 



Na današnjoj manifestaciji najavljeno je da će uz podršku Općine Stari Grad biti otvoren prvi Think Pink Centar – Centar za osnaživanje žena oboljelih od raka dojke i prevenciju ove bolesti. Radi se o prvoj ustanovi u Bosni i Hercegovini takve vrste i pružat će usluge ženama iz Kantona Sarajevo, ali i cijele BiH koje su se suočile sa ovom opakom bolešću.

 



Direktorica Organizacije Think Pink Nela Hasić kazala je da je saradnja sa Općinom Stari Grad i općinskim načelnikom Ibrahimom Hadžibajrićem primjer dobre prakse i uspješnog partnerstva vladinog i nevladinog sektora oko zajedničkog socijalnog, ekonomskog, društvenog i zdravstvenog problema, te da će otvaranjem ovog Centra Sarajevo biti pozicionirano na mapi svjetskih pink gradova koji pružaju podršku ženama oboljelim od raka dojke.

 

***
Naslovna fotografija: Think Pink PR


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!