TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.10.2022.

Svega šest dana nas dijeli do prve Woman.Comm konferencije. Ovaj poseban događaj u svijetu komunikacijske industrije održat će se u Sarajevu, u hotelu Hills, 25. i 26.10. 2022. godine.


Woman.Comm konferencija će biti mjesto kvalitetnih predavanja i panel diskusija na kojem će učešće uzeti više od 20 najutjecajnijih stručnjaka i entuzijasta iz svijeta marketinga i komunikacija, iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta. U nastavku vas detaljnije upoznajemo s programom konferencije. 


Woman.Comm program


Na konferenciji će se uz važne društvene teme i pitanja razbijati i stereotipi o ženskim i muškim poslovima, saznat ćemo 'Šta uraditi da za komunikacijsku industriju BiH nastupe bolji dani?' te će se rasvijetliti 'Odnosi unutar oglašivačkog trokuta Agencije – Oglašivači – Mediji'. Diskutovati će se generalno o industriji i izazovima s kojima se susreću žene, ali i muškarci.




Novosti i svjetske trendove na konferenciju će donijeti Nina Lalić Beograđanka s adresom u San Franciscu, osnivačica Creative Strategy agencije Brief Agency, čiji je klijent bio i Steve Jobs. Iz Beograda nam stiže i Ivan Stanković, pionir marketinga i oglašavanja na prostorima bivše Jugoslavije, jedan od osnivača prve multinacionalne marketinške agencije na prostoru jugoistočne Evrope “Saatchi & Saatchi”. Iz sunčane Istre stiže Jelena Fiškuš, kreativna direktorica i suosnivačica agencije Sonda.

Ovo je samo dio programa dvodnevne konferencije na kojoj će svoju krunu na Woman.Comm of the Year, gala svečanosti, dobiti i najuspješnija žena u svijetu komunikacija, koja je u proteklim godinama dala najveći doprinos ovoj industriji. Gala veče upotpunit će i nastup regionalne muzičke zvijezde Petra Graše. 

 


Partneri konferencije

Svoje mjesto na konferenciji imat će i unikatne postavke partnera, koji će svoje usluge i proizvode predstaviti na do sada neviđen način. Glavni sponzor konferencije je dm drogerie markt, dok su partneri kompanije Jana, Porsche, Kraš, Alma Ras, McCann i mnoge druge.


Žene liderice u komunikacijskoj industriji 

Ideja za jedan ovakav događaj izrodila se iz Woman.Comm Club-a koji je pokrenut sredinom 2022. godine s ciljem da okupi žene u komunikacijskoj industriji i slavi njihove uspjehe. Za razliku od velike većine zemalja, gdje žene čine manje od 10 % menadžmenta, u Adriatic regiji, a posebno u BiH, žene čine većinu u komunikacijskoj industriji. Osim što vode komunikacijske agencije, na čelu su i marketing timova u kompanijama i marketing odjelima medija.

Za detaljniji program i imena predavača/ica posjetite stranicu Konferencija - Woman.Comm 

* * * 
Fotografije: Woman.comm 


Bonjour

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

TEKST: Bonjour.ba

Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem Upoznajte Sabinu, ženu koja već 20 godina zna šta pokreće stabilan sistem

Liderstvo ima mnogo oblika. Nekada je vezano za vidljive uloge, strateške odluke i vođenje timova. Nekada se ogleda u sposobnosti da povežete sistem, osigurate kontinuitet i gradite povjerenje u pozadini ključnih procesa.

U svim tim oblicima, žene danas igraju važne uloge, svakodnevno, profesionalno i s punom ekspertizom.

Zato je Bonjour.ba zajedno sa ASA Bankom pokrenuo zajednički serijal razgovora sa ženama koje oblikuju savremeno bankarstvo, liderkama koje upravljaju sektorima, timovima, projektima i ljudima. 

 

asa-banka-sabina-juzbasic-89-bonjour-ba

Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke  
 

Jedna od njih je i Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke, pravnica sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru i osoba koja upravlja procesima koji povezuju sve ključne tačke korporativnog upravljanja. Od pripreme sjednica i provođenja odluka najviših organa banke, do praćenja regulatornih okvira, Sabinin rad osigurava da sistem funkcioniše pouzdano, jasno i usklađeno.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-90-bonjour-ba
 

5 nevidljivih pravila zbog kojih posao ne stane, a niko ti ih nikad ne kaže

 

Kroz razgovor sa Sabinom, izdvojili smo 5 profesionalnih pravila koja nećete naći u uputstvima za rad, ali su upravo ona razlog zbog kojeg posao teče bez zastoja.

 

 Struktura ne nastaje sama od sebe


Pitali smo Sabinu: Šta bi se desilo da na jedan dan ne postoji uloga Sekretara Banke?

Odgovor je bio jasan. Ova funkcija ne djeluje iz prvog plana, ali je neizostavan dio korporativnog upravljanja. Upravo zbog toga, njena odsutnost bi se brzo osjetila u svakom segmentu poslovanja.

 

asa-banka-sabina-juzbasic-91-bonjour-ba

 Sabina: "Uloga Sekretara u Banci je veoma značajna i ona utiče na rad korporativnog upravljanja u cijelini. Izostanak ove funkcije značajno bi uticao na dinamiku rada odnosno ne bi bila osigurana podrška organima banke i samim tim došlo bi do zastoja u određenim procesima."
 

‘Možda’ ne gradi povjerenje


Koju biste riječ izbrisali iz poslovne komunikacije?

 

Sabina_juzbašić_asa_banka_bonjour_ba
 

Sabinin izbor otkriva način na koji posmatra odgovornost tj. kao nešto što mora biti jasno, precizno i direktno: "Izbrisala bih riječ ‘možda’ jer u poslovnom okruženju veoma je bitno da ste jasni i precizni. Riječ možda donosi nesigurnost, a u bankarstvu i u poslovnom svijetu potrebna je preciznost.“

Povjerenje u poslovanju gradi se upravo na toj vrsti dosljednosti u porukama, stavovima i odlukama.
 

Nisu svi za svaki sistem i to je u redu


Ko ne bi izdržao ni sedmicu u banci i zašto?

Odgovor nije bio ličan, već sistemski. Svaka organizacija ima svoju strukturu i ne može svako u njoj pronaći ritam. Za Sabinu, to je jednostavno pitanje prilagođavanja odgovornosti
 

asa-banka-sabina_juzbašić_7_bonjour_ba
 

Sabina: „Rad u banci podrazumijeva rad u skladu sa procedurama, regulatornim zahtjevima i kompleksnim sistemima banke. Osobe koje nisu spremne da se prilagode da rade u skladu sa navedenim, brzo bi se našle u problemima.“
 

Povjerenje se gradi svakim kontaktom


Šta pomislite kada neko kaže “nervira me rad s bankama”?

Sabinin odgovor nije bio defanzivan. Umjesto toga, u fokusu je bilo razumijevanje tj. kako percepcija nastaje, ali i kako se može mijenjati svakodnevnim radom i pristupom klijentima. „To su uvijek pojedinačna loša iskustva ili predrasude. Mi u ASA banci svakodnevno nastojimo klijentima biti podrška u ostvarenju njihovih snova.“

 

asa-banka-sabina_juzbašić_151_bonjour_ba
 

Ekspertiza ne dolazi s etiketom


Šta Vam je najapsurdnije što ste čuli o ženama u bankarstvu, a još uvijek se ponavlja?

Njen odgovor nas je podsjetio da se određene predrasude uporno zadržavaju, iako svakodnevna praksa pokazuje suprotno. Umjesto da ih osporava, Sabina ih nadilazi radom, rezultatima i jasnim stavom: „Nakon više od 20 godina rada mogu potvrditi da znanje, analitičnost, donošenje odluka nije stvar spola. U mom okruženju žene svakodnevno donose kompleksne odluke, strateške odluke, vode velike timove i postavljaju visoke standarde.“
 

asa-banka-sabina-juzbasic-92-bonjour-ba

 

Biti Sekretar ASA Banke znači biti pouzdana, detaljna, sistematična osoba, ali i imati širu sliku, znati čitati između redova i predvidjeti posljedice odluka.

Sabina ne govori o liderstvu, ona ga živi jasno i odgovorno jer neki sistemi funkcionišu upravo zato što neko, poput nje, zna kako ih držati povezanim.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
Sabina Juzbašić u ovom razgovoru nosi odjeću Gema.
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto za Bonjour.ba: Marko Jovančić
Video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!