TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 18.10.2022.
Svega šest dana nas dijeli do prve Woman.Comm konferencije. Ovaj poseban događaj u svijetu komunikacijske industrije održat će se u Sarajevu, u hotelu Hills, 25. i 26.10. 2022. godine.
Woman.Comm konferencija će biti mjesto kvalitetnih predavanja i panel diskusija na kojem će učešće uzeti više od 20 najutjecajnijih stručnjaka i entuzijasta iz svijeta marketinga i komunikacija, iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta. U nastavku vas detaljnije upoznajemo s programom konferencije.
Woman.Comm program
Na konferenciji će se uz važne društvene teme i pitanja razbijati i stereotipi o ženskim i muškim poslovima, saznat ćemo 'Šta uraditi da za komunikacijsku industriju BiH nastupe bolji dani?' te će se rasvijetliti 'Odnosi unutar oglašivačkog trokuta Agencije – Oglašivači – Mediji'. Diskutovati će se generalno o industriji i izazovima s kojima se susreću žene, ali i muškarci.


Novosti i svjetske trendove na konferenciju će donijeti Nina Lalić Beograđanka s adresom u San Franciscu, osnivačica Creative Strategy agencije Brief Agency, čiji je klijent bio i Steve Jobs. Iz Beograda nam stiže i Ivan Stanković, pionir marketinga i oglašavanja na prostorima bivše Jugoslavije, jedan od osnivača prve multinacionalne marketinške agencije na prostoru jugoistočne Evrope “Saatchi & Saatchi”. Iz sunčane Istre stiže Jelena Fiškuš, kreativna direktorica i suosnivačica agencije Sonda.
Ovo je samo dio programa dvodnevne konferencije na kojoj će svoju krunu na Woman.Comm of the Year, gala svečanosti, dobiti i najuspješnija žena u svijetu komunikacija, koja je u proteklim godinama dala najveći doprinos ovoj industriji. Gala veče upotpunit će i nastup regionalne muzičke zvijezde Petra Graše.



Partneri konferencije
Svoje mjesto na konferenciji imat će i unikatne postavke partnera, koji će svoje usluge i proizvode predstaviti na do sada neviđen način. Glavni sponzor konferencije je dm drogerie markt, dok su partneri kompanije Jana, Porsche, Kraš, Alma Ras, McCann i mnoge druge.
Žene liderice u komunikacijskoj industriji
Ideja za jedan ovakav događaj izrodila se iz Woman.Comm Club-a koji je pokrenut sredinom 2022. godine s ciljem da okupi žene u komunikacijskoj industriji i slavi njihove uspjehe. Za razliku od velike većine zemalja, gdje žene čine manje od 10 % menadžmenta, u Adriatic regiji, a posebno u BiH, žene čine većinu u komunikacijskoj industriji. Osim što vode komunikacijske agencije, na čelu su i marketing timova u kompanijama i marketing odjelima medija.
Za detaljniji program i imena predavača/ica posjetite stranicu Konferencija - Woman.Comm
* * *
Fotografije: Woman.comm
TEKST: Bonjour.ba
Bh. košarkaš Džanan Musa vikend je proveo na jednoj od najuzbudljivijih i najglamuroznijih pozornica sportskog svijeta, na Formula 1 utrci u Abu Dhabiju.
Riječ je o događaju koji svake godine zatvara sezonu i pretvara Yas Marinu u mjesto gdje se miješaju brzina, luksuz, futuristička arhitektura i globalna pop-kultura. U paddock zoni ovdje se susreću glumci, sportisti, kreatori, muzičari i partneri najuspješnijih timova, stvarajući atmosferu koja je istovremeno ekskluzivna i vibrantna.

Upravo u tom prostoru bio je i Dženan Musa, gost Red Bulla, tima koji je posljednjih godina dominirao F1 i koji je svoje događaje pretvorio u prave lifestyle spektakle. Na Instagramu je podijelio nekoliko fotografija uz opis: „Formula 1 with great company! Elite stuff 🔥“, uključujući i onu sa Jasonom Stathamom, jednim od najvećih holivudskih akcijskih imena.
Abu Dhabi Grand Prix poznat je upravo po takvim trenucima, zavjese padaju na sezonu, pobjedničke proslave traju do kasno u noć, a gosti imaju pristup mjestima koja većina ljubitelja F1 vidi samo kroz ekrane.

Njegova objava pokazuje i drugu stranu života profesionalnih sportista, onu u kojoj, makar nakratko, zamijene teren za događaje koji inspirišu, zabavljaju i otvaraju im prostor da budu dio globalne sportske kulture.
Fotografije: @dzenanmusa
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!