TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.10.2022.

Svega šest dana nas dijeli do prve Woman.Comm konferencije. Ovaj poseban događaj u svijetu komunikacijske industrije održat će se u Sarajevu, u hotelu Hills, 25. i 26.10. 2022. godine.


Woman.Comm konferencija će biti mjesto kvalitetnih predavanja i panel diskusija na kojem će učešće uzeti više od 20 najutjecajnijih stručnjaka i entuzijasta iz svijeta marketinga i komunikacija, iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta. U nastavku vas detaljnije upoznajemo s programom konferencije. 


Woman.Comm program


Na konferenciji će se uz važne društvene teme i pitanja razbijati i stereotipi o ženskim i muškim poslovima, saznat ćemo 'Šta uraditi da za komunikacijsku industriju BiH nastupe bolji dani?' te će se rasvijetliti 'Odnosi unutar oglašivačkog trokuta Agencije – Oglašivači – Mediji'. Diskutovati će se generalno o industriji i izazovima s kojima se susreću žene, ali i muškarci.




Novosti i svjetske trendove na konferenciju će donijeti Nina Lalić Beograđanka s adresom u San Franciscu, osnivačica Creative Strategy agencije Brief Agency, čiji je klijent bio i Steve Jobs. Iz Beograda nam stiže i Ivan Stanković, pionir marketinga i oglašavanja na prostorima bivše Jugoslavije, jedan od osnivača prve multinacionalne marketinške agencije na prostoru jugoistočne Evrope “Saatchi & Saatchi”. Iz sunčane Istre stiže Jelena Fiškuš, kreativna direktorica i suosnivačica agencije Sonda.

Ovo je samo dio programa dvodnevne konferencije na kojoj će svoju krunu na Woman.Comm of the Year, gala svečanosti, dobiti i najuspješnija žena u svijetu komunikacija, koja je u proteklim godinama dala najveći doprinos ovoj industriji. Gala veče upotpunit će i nastup regionalne muzičke zvijezde Petra Graše. 

 


Partneri konferencije

Svoje mjesto na konferenciji imat će i unikatne postavke partnera, koji će svoje usluge i proizvode predstaviti na do sada neviđen način. Glavni sponzor konferencije je dm drogerie markt, dok su partneri kompanije Jana, Porsche, Kraš, Alma Ras, McCann i mnoge druge.


Žene liderice u komunikacijskoj industriji 

Ideja za jedan ovakav događaj izrodila se iz Woman.Comm Club-a koji je pokrenut sredinom 2022. godine s ciljem da okupi žene u komunikacijskoj industriji i slavi njihove uspjehe. Za razliku od velike većine zemalja, gdje žene čine manje od 10 % menadžmenta, u Adriatic regiji, a posebno u BiH, žene čine većinu u komunikacijskoj industriji. Osim što vode komunikacijske agencije, na čelu su i marketing timova u kompanijama i marketing odjelima medija.

Za detaljniji program i imena predavača/ica posjetite stranicu Konferencija - Woman.Comm 

* * * 
Fotografije: Woman.comm 


Bonjour

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

TEKST: Bonjour.ba

Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika. Jedna žena. Jedan intervju. Sigurnost je proces, rizici prilika.

Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?

Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.

O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.
 

asa-banka-arnela-alagic-3-bonjour-ba

 Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci  


Vidjeti ono što drugi ne vide


Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?


“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-5-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-9-bonjour-ba


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.


Moć odluke koja nije popularna


Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?

Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

 

asa-banka-arnela-alagic-100-bonjour-ba


Sigurna opcija… postoji li uopće?


Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?

Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.

“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.
 

asa-banka-arnela-alagic-1-bonjour-ba

asa-banka-arnela-alagic-2-bonjour-ba


Povjerenje i nepovjerenje u bankarstvu


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje. 

Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?

Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“
 

asa-banka-arnela-alagic-10-bonjour-ba


Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.
 

asa-banka-arnela-alagic-12-bonjour-ba
 

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive. 
 

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!