TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 18.10.2022.
Svega šest dana nas dijeli do prve Woman.Comm konferencije. Ovaj poseban događaj u svijetu komunikacijske industrije održat će se u Sarajevu, u hotelu Hills, 25. i 26.10. 2022. godine.
Woman.Comm konferencija će biti mjesto kvalitetnih predavanja i panel diskusija na kojem će učešće uzeti više od 20 najutjecajnijih stručnjaka i entuzijasta iz svijeta marketinga i komunikacija, iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta. U nastavku vas detaljnije upoznajemo s programom konferencije.
Woman.Comm program
Na konferenciji će se uz važne društvene teme i pitanja razbijati i stereotipi o ženskim i muškim poslovima, saznat ćemo 'Šta uraditi da za komunikacijsku industriju BiH nastupe bolji dani?' te će se rasvijetliti 'Odnosi unutar oglašivačkog trokuta Agencije – Oglašivači – Mediji'. Diskutovati će se generalno o industriji i izazovima s kojima se susreću žene, ali i muškarci.


Novosti i svjetske trendove na konferenciju će donijeti Nina Lalić Beograđanka s adresom u San Franciscu, osnivačica Creative Strategy agencije Brief Agency, čiji je klijent bio i Steve Jobs. Iz Beograda nam stiže i Ivan Stanković, pionir marketinga i oglašavanja na prostorima bivše Jugoslavije, jedan od osnivača prve multinacionalne marketinške agencije na prostoru jugoistočne Evrope “Saatchi & Saatchi”. Iz sunčane Istre stiže Jelena Fiškuš, kreativna direktorica i suosnivačica agencije Sonda.
Ovo je samo dio programa dvodnevne konferencije na kojoj će svoju krunu na Woman.Comm of the Year, gala svečanosti, dobiti i najuspješnija žena u svijetu komunikacija, koja je u proteklim godinama dala najveći doprinos ovoj industriji. Gala veče upotpunit će i nastup regionalne muzičke zvijezde Petra Graše.



Partneri konferencije
Svoje mjesto na konferenciji imat će i unikatne postavke partnera, koji će svoje usluge i proizvode predstaviti na do sada neviđen način. Glavni sponzor konferencije je dm drogerie markt, dok su partneri kompanije Jana, Porsche, Kraš, Alma Ras, McCann i mnoge druge.
Žene liderice u komunikacijskoj industriji
Ideja za jedan ovakav događaj izrodila se iz Woman.Comm Club-a koji je pokrenut sredinom 2022. godine s ciljem da okupi žene u komunikacijskoj industriji i slavi njihove uspjehe. Za razliku od velike većine zemalja, gdje žene čine manje od 10 % menadžmenta, u Adriatic regiji, a posebno u BiH, žene čine većinu u komunikacijskoj industriji. Osim što vode komunikacijske agencije, na čelu su i marketing timova u kompanijama i marketing odjelima medija.
Za detaljniji program i imena predavača/ica posjetite stranicu Konferencija - Woman.Comm
* * *
Fotografije: Woman.comm
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!