TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 21.10.2020.
U užurbanoj svakodnevnici često nas napusti koncentracija i izgubimo se u naletu zadataka koje smo trebali obaviti za taj dan.
Ostati u toku sa svime definitivno može biti izazov kada je naša pažnja usmjerena na više različitih mjesta odjednom i čini se da je svaka obaveza #mustdo.
Foto: @lauraliira
Zbog toga je važno (p)ostati organiziran kako biste ublažili stres, olakšali stvari i bili sigurni da radite željenim tempom i intenzitetom.
Pronašli smo sedam, efikasnih načina kako se iznijeti s obavezama na zaposlen dan.
USTANITE RANO
Rano ustajanje i započinjanje dana prije svih ostalih zaista vas čini produktivnijima. Mnoge uspješne dame ustaju rano i završavaju važne zadatke prije devet sati ujutro. Kad ostatak svijeta počinje raditi, one su već postigle toliko toga. Ovo će vam dati poticaj i pomoći u motivaciji za ostatak dana.
NAPRAVITE LISTU OBAVEZA DAN RANIJE
Pisanje liste obaveza za sutra, nakon radnog dana, može vam uvelike pomoći. Pomoću planera možete organizovati svoj savršen dan. Ne samo da možete otići u krevet i opustiti se, znajući da su svi vaši zadaci zapisani i da ne morate razmišljati o obavezama do sutra, već i sama činjenica kada vidite zadatke ispisane na papiru može vam pomoći kada je u pitanju određivanje prioriteta i redoslijeda u kojem trebate izvršavati obaveze.
Foto: @howwedo208
RAŠČLANITE VELIKE ZADATKE NA MANJE
Ponekad veliki zadatak može izgledati zastrašujući. Na primjer, zadatak za koji znate da zahtijeva puno posla ili onaj koji vas prisiljava da izađete izvan zone udobnosti, pod pritiskom postanu zadaci koji na kraju završe na dnu našeg popisa. Rasporedite veći zadatak na nekoliko manjih, a zatim odlučite koji prvo morate završiti, a koji možda možete prenijeti nekom drugom ili naknadno uraditi.
PRAVITE REDOVNE PAUZE
U super užurbanim danima možda mislite da uobičajene pauze nisu moguće, ali u današnje je vrijeme mnogo važnije raditi redovite pauze. Kratke pauze između zadataka pomažu vašem mozgu da se odmor pa bilo da je to kratka šetnja po kući ili kuhanje omiljene šoljice čaja... pauze planirajte u svom danu.
KORISTITE TAJMER
Korištenje tajmera može vam pomoći da se usredsredite na zadatke na određeni vremenski period nakon čega slijedi kratka pauza. Dokazano je da poboljšava fokus, a uz bolji fokus možete puno brže preći listu obaveza.
Foto: @diyplaybook
NE UZIMAJTE PREVIŠE ZADATAKA
Ako znate da vas čeka izuzetno težak dan, ne preuzimajte više zadataka - ako su vam zadaci ‘dodijeljeni’, razgovarajte sa odgovornim licem i objasnite pritisak koji osjećate.
***
Naslovna fotografija: @fashion_jackson
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!