TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 12.4.2022.
Posljednjih sezona sve više dama uživa u laganom makeupu koji će nježno prekriti nesavršenosti i naglasiti vašu prirodnu ljepotu.
Baš u takvom tonu se nastavlja proljetni trend. Osim što je sjajilo postalo must have artikl gotovo pa svake kozmetičke torbice sve godine brojne dame sa polica dućana uzimaju kozmetičke proizvode prozračnih formula i ugodnih tekstura koje nakon dugog dana nećete ni osjetiti na licu.
Kremasto rumenilo
Postoje makeup proizvodi koji u skromnoj količini mogu donijeti velike promjene kod našeg looka. Jedan od takvih proizvoda rumenilo, a ove sezone u trendu su u nježnim nijansama ružičaste s kremastom formulom. Naime tajna je u tome da kremasto rumenilo unosi svježinu i hidrataciju koja je našem licu potrebna posebno tijekom visokih temperatura.
Sjajilo
Velika je vjerojatnost da ste tijekom života uživale nositi sjajilo, možda kao djevojčica, adolescent ili je pak i dalje sastavni dio vaše torbice. Dame koje ih pamte kao po ne tako ugodnom ljepljivom osjećaju razveselit će činjenica da se posljednjih godina formula sjajila toliko razvila ih nećete ni osjetiti na usnama, a izrazito su trajni. Sjajilo može biti dio vaše svakodnevne makeup rutine, a možete ga uklopiti u večernji look uz olovku za usne ili omiljeni ruž slične nijanse.
Sjenila u pastelnim bojama
Osim što pastelne boje daju posebnu živahnu notu vašem looku, mogu se jako lijepo uklopiti u večernji look s klasičnim tušem kao i onim u zanimljivoj boji. Odlične su za festivalske dane i proljetne evente kada želimo postići ekstravagantan i glamurozan makeup.
* * *
Naslovna fotografija: @limorkabir
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!