TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.8.2023.
ProGreen račun je nova usluga ProCredit Bank, jedinstvena po tome što objedinjuje nastojanja banke da tržištu ponudi jednostavan način brige o okolišu, zajedno sa brigom o vlastitim finansijama.
Kako ova usluga u stvarnosti funkcioniše?
Ovo je pet razloga zbog kojih biste, ako razmišljate o vlastitoj i održivoj budućnosti okoline u kojoj živite, trebali otvoriti upravo ProGreen račun.
Povoljna kupovina kućanskih uređaja
Ljeto ulazi u završnicu i polako dolazi vrijeme kada razmišljamo o obnavljanju i uređenju doma. Ako ste trenutno u procesu biranja nove mašine za veš ili posuđa, frižidera ili drugog kućanskog uređaja ovo je odličan razlog za odabir upravo ove usluge.
Uz ProGreen paket usluga ProCredit banke otvarate vrata mogućnosti da ostvarite povrat čak 10% (do maksimalnih 200 KM) na kupovinu energetski efikasnih kućanskih aparata. Proces povrata novca je izuzetno jednostavan i bit će vam detaljno objašnjen od strane dodijeljenog vam bankara. Važno je napomenuti da je ova opcija limitirana i dostupna najbržim klijentima i klijenticama koji se odluče za otvaranje računa.
Kartica drugačija od drugih: biorazgradiva Mastercard® kartica
Prva biorazgradiva kartica u Bosni i Hercegovini je ekskluzivna opcija samo uz ProGreen račun. Privlačnog dizajna, kartica je napravljena od kukuruznih vlakana koja će se, po isteku valjanosti kartice, razgraditi i tako doprinijeti smanjenju plastičnog otpada. Mali korak za vas, ali ogroman za očuvanje okoliša.
Niste imali vremena ili mogućnosti posaditi svoje vlastito drvo? Sada je prilika da to napravite.
Uz svaki otvoreni ProGreen račun dolazi i jedna sadnica drveta, vezana uz ime korisnika ovog računa. Poželite li sami posaditi svoje drvo, to ćete napraviti uz precizne upute i savjete vaših bankarskih savjetnika. Ako ipak želite da to neko napravi za vas, budite bez brige: tim iz banke će to rado napraviti za vas u sklopu jedne od mnogobrojnih akcija pošumljavanja koje organizuju ili u njima učestvuju.
„Kako banka upravlja mojim novcem?“ Pitanje na koje ćete konačno dobiti konkretan odgovor.
Svi korisnici/e ProGreen računa će imati uvid u eko-projekte koje ProCredit Bank često i redovno sprovodi i u koje ulaže resurse. I ne samo to, uz aktivan ProGreen račun ćete imati mogućnost i sami birati aktivnosti za koje smatrate da će najviše pomoći očuvanju okoliša u vašoj zajednici.
Vaše vrijeme, vaš novac – vaša stvar: izuzetna lakoća upravljanja finansijama
ProCredit Bank je razvila sofisticiran način digitalnog bankarstva. Gubljenje vremena u poslovnicama pripada prošlosti, jer sada u svakom trenutku možete upravljati svojim finasijama kada, kako i koliko vi to poželite. U uslugu je uključeno dvadeset besplatnih transakcija mjesečno, dok ćete na bilo kojem bankomatu gotovinu moći besplatno podići čak 3 puta mjesečno, bez provizije i naknade. Svaki bankomat je vaš, a vaša je i odluka kako ćete raspolagati svojim sredstvima na računu. U ProCredit 24/7 Zonama možete podizati ili polagati gotovinu i raditi konverziju valuta bilo kada to poželite.
Proces apliciranja za ProGreen račun je izuzetno jednostavan i brz. Sve što trebate napraviti je ispuniti formular na web stranici. Odmah potom će vas kontaktirati dodijeljeni savjetnik iz ProCredit banke i provesti vas kroz ostatak procesa. Za finaliziranje računa u banku ćete doći samo jednom, na potpis ugovora, a svu ostalu podršku možete dobiti putem aplikacije mobilnog bankarstva ili kroz e-bankarstvo. Za više informacija posjetite Instagram ili Facebook stranice ProCredit Bank.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!