TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.8.2023.
ProGreen račun je nova usluga ProCredit Bank, jedinstvena po tome što objedinjuje nastojanja banke da tržištu ponudi jednostavan način brige o okolišu, zajedno sa brigom o vlastitim finansijama.
Kako ova usluga u stvarnosti funkcioniše?
Ovo je pet razloga zbog kojih biste, ako razmišljate o vlastitoj i održivoj budućnosti okoline u kojoj živite, trebali otvoriti upravo ProGreen račun.
Povoljna kupovina kućanskih uređaja
Ljeto ulazi u završnicu i polako dolazi vrijeme kada razmišljamo o obnavljanju i uređenju doma. Ako ste trenutno u procesu biranja nove mašine za veš ili posuđa, frižidera ili drugog kućanskog uređaja ovo je odličan razlog za odabir upravo ove usluge.
Uz ProGreen paket usluga ProCredit banke otvarate vrata mogućnosti da ostvarite povrat čak 10% (do maksimalnih 200 KM) na kupovinu energetski efikasnih kućanskih aparata. Proces povrata novca je izuzetno jednostavan i bit će vam detaljno objašnjen od strane dodijeljenog vam bankara. Važno je napomenuti da je ova opcija limitirana i dostupna najbržim klijentima i klijenticama koji se odluče za otvaranje računa.
Kartica drugačija od drugih: biorazgradiva Mastercard® kartica
Prva biorazgradiva kartica u Bosni i Hercegovini je ekskluzivna opcija samo uz ProGreen račun. Privlačnog dizajna, kartica je napravljena od kukuruznih vlakana koja će se, po isteku valjanosti kartice, razgraditi i tako doprinijeti smanjenju plastičnog otpada. Mali korak za vas, ali ogroman za očuvanje okoliša.
Niste imali vremena ili mogućnosti posaditi svoje vlastito drvo? Sada je prilika da to napravite.
Uz svaki otvoreni ProGreen račun dolazi i jedna sadnica drveta, vezana uz ime korisnika ovog računa. Poželite li sami posaditi svoje drvo, to ćete napraviti uz precizne upute i savjete vaših bankarskih savjetnika. Ako ipak želite da to neko napravi za vas, budite bez brige: tim iz banke će to rado napraviti za vas u sklopu jedne od mnogobrojnih akcija pošumljavanja koje organizuju ili u njima učestvuju.
„Kako banka upravlja mojim novcem?“ Pitanje na koje ćete konačno dobiti konkretan odgovor.
Svi korisnici/e ProGreen računa će imati uvid u eko-projekte koje ProCredit Bank često i redovno sprovodi i u koje ulaže resurse. I ne samo to, uz aktivan ProGreen račun ćete imati mogućnost i sami birati aktivnosti za koje smatrate da će najviše pomoći očuvanju okoliša u vašoj zajednici.
Vaše vrijeme, vaš novac – vaša stvar: izuzetna lakoća upravljanja finansijama
ProCredit Bank je razvila sofisticiran način digitalnog bankarstva. Gubljenje vremena u poslovnicama pripada prošlosti, jer sada u svakom trenutku možete upravljati svojim finasijama kada, kako i koliko vi to poželite. U uslugu je uključeno dvadeset besplatnih transakcija mjesečno, dok ćete na bilo kojem bankomatu gotovinu moći besplatno podići čak 3 puta mjesečno, bez provizije i naknade. Svaki bankomat je vaš, a vaša je i odluka kako ćete raspolagati svojim sredstvima na računu. U ProCredit 24/7 Zonama možete podizati ili polagati gotovinu i raditi konverziju valuta bilo kada to poželite.
Proces apliciranja za ProGreen račun je izuzetno jednostavan i brz. Sve što trebate napraviti je ispuniti formular na web stranici. Odmah potom će vas kontaktirati dodijeljeni savjetnik iz ProCredit banke i provesti vas kroz ostatak procesa. Za finaliziranje računa u banku ćete doći samo jednom, na potpis ugovora, a svu ostalu podršku možete dobiti putem aplikacije mobilnog bankarstva ili kroz e-bankarstvo. Za više informacija posjetite Instagram ili Facebook stranice ProCredit Bank.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Liderstvo ima mnogo oblika. Nekada je vezano za vidljive uloge, strateške odluke i vođenje timova. Nekada se ogleda u sposobnosti da povežete sistem, osigurate kontinuitet i gradite povjerenje u pozadini ključnih procesa.
U svim tim oblicima, žene danas igraju važne uloge, svakodnevno, profesionalno i s punom ekspertizom.
Zato je Bonjour.ba zajedno sa ASA Bankom pokrenuo zajednički serijal razgovora sa ženama koje oblikuju savremeno bankarstvo, liderkama koje upravljaju sektorima, timovima, projektima i ljudima.

Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke
Jedna od njih je i Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke, pravnica sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru i osoba koja upravlja procesima koji povezuju sve ključne tačke korporativnog upravljanja. Od pripreme sjednica i provođenja odluka najviših organa banke, do praćenja regulatornih okvira, Sabinin rad osigurava da sistem funkcioniše pouzdano, jasno i usklađeno.

5 nevidljivih pravila zbog kojih posao ne stane, a niko ti ih nikad ne kaže
Kroz razgovor sa Sabinom, izdvojili smo 5 profesionalnih pravila koja nećete naći u uputstvima za rad, ali su upravo ona razlog zbog kojeg posao teče bez zastoja.
Struktura ne nastaje sama od sebe
Pitali smo Sabinu: Šta bi se desilo da na jedan dan ne postoji uloga Sekretara Banke?
Odgovor je bio jasan. Ova funkcija ne djeluje iz prvog plana, ali je neizostavan dio korporativnog upravljanja. Upravo zbog toga, njena odsutnost bi se brzo osjetila u svakom segmentu poslovanja.

Sabina: "Uloga Sekretara u Banci je veoma značajna i ona utiče na rad korporativnog upravljanja u cijelini. Izostanak ove funkcije značajno bi uticao na dinamiku rada odnosno ne bi bila osigurana podrška organima banke i samim tim došlo bi do zastoja u određenim procesima."
‘Možda’ ne gradi povjerenje
Koju biste riječ izbrisali iz poslovne komunikacije?

Sabinin izbor otkriva način na koji posmatra odgovornost tj. kao nešto što mora biti jasno, precizno i direktno: "Izbrisala bih riječ ‘možda’ jer u poslovnom okruženju veoma je bitno da ste jasni i precizni. Riječ možda donosi nesigurnost, a u bankarstvu i u poslovnom svijetu potrebna je preciznost.“
Povjerenje u poslovanju gradi se upravo na toj vrsti dosljednosti u porukama, stavovima i odlukama.
Nisu svi za svaki sistem i to je u redu
Ko ne bi izdržao ni sedmicu u banci i zašto?
Odgovor nije bio ličan, već sistemski. Svaka organizacija ima svoju strukturu i ne može svako u njoj pronaći ritam. Za Sabinu, to je jednostavno pitanje prilagođavanja odgovornosti.

Sabina: „Rad u banci podrazumijeva rad u skladu sa procedurama, regulatornim zahtjevima i kompleksnim sistemima banke. Osobe koje nisu spremne da se prilagode da rade u skladu sa navedenim, brzo bi se našle u problemima.“
Povjerenje se gradi svakim kontaktom
Šta pomislite kada neko kaže “nervira me rad s bankama”?
Sabinin odgovor nije bio defanzivan. Umjesto toga, u fokusu je bilo razumijevanje tj. kako percepcija nastaje, ali i kako se može mijenjati svakodnevnim radom i pristupom klijentima. „To su uvijek pojedinačna loša iskustva ili predrasude. Mi u ASA banci svakodnevno nastojimo klijentima biti podrška u ostvarenju njihovih snova.“

Ekspertiza ne dolazi s etiketom
Šta Vam je najapsurdnije što ste čuli o ženama u bankarstvu, a još uvijek se ponavlja?
Njen odgovor nas je podsjetio da se određene predrasude uporno zadržavaju, iako svakodnevna praksa pokazuje suprotno. Umjesto da ih osporava, Sabina ih nadilazi radom, rezultatima i jasnim stavom: „Nakon više od 20 godina rada mogu potvrditi da znanje, analitičnost, donošenje odluka nije stvar spola. U mom okruženju žene svakodnevno donose kompleksne odluke, strateške odluke, vode velike timove i postavljaju visoke standarde.“

Biti Sekretar ASA Banke znači biti pouzdana, detaljna, sistematična osoba, ali i imati širu sliku, znati čitati između redova i predvidjeti posljedice odluka.
Sabina ne govori o liderstvu, ona ga živi jasno i odgovorno jer neki sistemi funkcionišu upravo zato što neko, poput nje, zna kako ih držati povezanim.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!