TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 3.12.2019.

Sarajevo Fashion Film Festival održava se već 4.godinu zaredom u Sarajevu, a okuplja filmske djelatnike i komercijalne modne brendove te nagrađuje najbolje nove modne filmove iz cijelog svijeta.

Već dugo godina poslovno sam vezan za ovaj segment umjetnosti, a budući da se radi o jednom potpuno novom izražaju, shvaćanju i spoju različitih kategorija umjetnosti, privuklo je moju pažnju, a vremenom postalo i pravi izazov napraviti i pokrenuti SFFF u Sarajevu. Najbolji filmovi ove vrste se prikazuju u Londonu, Berlinu, Copenhagenu, Istanbulu, Madridu, Los Angelesu i drugim gradovima širom svijeta…, a publika u Sarajevu već četvrtu godinu ima istu tu mogućnost. Dio smo ove fantastične priče koja je slobodno mogu reći eksplozija kreativnosti i umjetničke izvrsnosti. – komentirao je Željko Ivanković, direktor festivala na naš upit što je bila nit vodilja za pokretanje ovog projekta.

Fokus pri izboru filmova je na prikazivanju šarolike raznolikosti shvaćanja mode, njene prezentacije kroz priču, fotografiju, izražaj… Naš cilj je pružiti izuzetan estetski doživljaj publici fokusirajući se na povezanost mode i filma kroz vrlo različite filmske projekcije. Modni film na jedan potpuno novi način istražuje i posreduje modu fokusirajući se na bliske veze modne, filmske i umjetničke prakse. Vrlo su raznoliki u izgledu, zvuku, osjećaju i poruci koju šalju. Moda u izabranim filmovima može biti vodeća uloga ili sporedni lik. Filmovi su preplavljeni novim idejama, eksperimentima u modi, filmu i komunikaciji. Izbor u svakom slučaju nije nimalo jednostavan.“ – nadodao je Željko.

Četvrto izdanje počinje u četvrtak u Hotelu Hills u 20:00h, kada će se i održati svečana dodjela nagrada za najbolje filmove SFFF-a, dok će u petak, 6.12. u 20:00h, u Coloseum Clubu Sarajevo biti prikazani i svi službeni filmovi iz selekcije ovogodišnjeg SFFF-a, kao i after party sa DJ ZliYej.


Ove godine sve nominirane filmove svrstali su u 15 kategorija, a o najboljima iz svake kategorije odlučili su članovi žirija:  Ditte Marie Lund /Copenhagen, Nicole Alexandropulus/Atena, Sofija Montes/USA, Aleksandra Kokotović/ Beograd, Ena Kurtagić Granulo / Italija, Amela Radan i Željko Ivanković/ Sarajevo.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!