TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 28.2.2022.
Moda i prirodna kozmetika idu ruku pod ruku, a odlično mjesto za spajanje trendova u svijetu visoke mode s vrhunskom prirodnom kozmetikom GLORIA upravo su revije i događaji u sklopu Tjedna mode u Milanu.
Milano, kao jedna od najvećih svjetskih modnih prijestolnica, privlači i okuplja tisuće modnih profesionalaca i talentiranih dizajnera koji su spremni otkriti nove brendove, lica i trendove.
Svjetski vizažisti oduševljeni Prirodnom kozmetikom GLORIA
Za uljepšavanje modela na Emerging Talents Milan Fashion Showu korišteni su samo najbolji kozmetički proizvodi. Zato su kao bazu za make up modelima, neki od najvećih svjetskih vizažista poput Valerie Orlando, koristili samo vrhunske GLORIA proizvode: dnevnu kremu, piling za lice, hijaluronsku kremu, masku od zelene gline, mlijeko za čišćenje lica… No, posebno oduševljenje izazvao je GLORIA Zlatni serum od smilja koji su vizažisti ocijenili uistinu čarobnom podlogom za make up!
Modni show, čiji je Prirodna kozmetika GLORIA bila sponzor, održan je 23.2. u impozantnoj povijesnoj Palazzo Visconti, a GLORIA proizvodi su korišteni i tijekom ostalih dana ovog događaja. Posebno su se istaknuli i u sklopu predivnog “Beauty and Bridal by Valeria Orlando" showa posvećenog vjenčanju i kozmetici te dvodnevnoj modnoj prezentaciji 25. i 26. 2. Iako se svjetskoj modnoj sceni GLORIA vrhunska kozmetika predstavila prvi puta, njeno predstavljanje popraćeno je pljeskom i priznanjem od strane publike i sudionika.
Za njeno predstavljanje na ovom prestižnom događaju zaslužan je i Josip Grabovac, modni novinar, konzultant i brand development, koji u ovoj prijestolnici mode djeluje već 8 godina.
Predstavljanje GLORIE na Emerging Talents Milan Fashion Showu u sklopu trajanja milanskog tjedna mode podržali su i direktorica Glorie, Neira Kurtović, direktorica marketinga Glorie, Maja Pehar, Sarah Čerkez i Amra Džeko, Ivana Stavljenić, Danijela Škutor...
GLORIA je bazirana na najkvalitetnijim prirodnim i organskim sastojcima, a iza svake formulacija stoje godine istraživanja, znanje, velika ljubav i trud. Milanska je modna scena u ovo kratko vrijeme već prepoznala i potvrdila njenu kvalitetu te je stala uz bok kultnim imenima visoke mode.
“Dok svjedočimo brzim promjenama trendova i mode, lijepa i njegovana koža je ono čemu uvijek težimo. Stoga smo iznimno ponosni što smo upravo ovdje u Milanu prepoznati i pohvaljeni od strane vrhunskih vizažista i stručnjaka te smo još jednom dokazali da je kvaliteta sastojaka, ljubav prema stvaranju ključ našeg uspjeha”, izjavila je Gloria Galić Volarić, osnivačica brenda.
Njega kože je ženama nezaobilazan dio svakodnevne rutine, zbog čega, baš kao što pomno biraju odjeću koju će nositi, posebnu pažnju posvećuju odabiru proizvoda kojima će njegovati kožu. Nerijetko su modni stilovi imali snažan utjecaj na kozmetičku industriju, a s njihovim promjenama, mijenjala se i kozmetička scena no cilj je ostao isti, a to je - da se osjećamo dobro u svojoj koži!
* * *
Fotografije: Nicksoland, Andrea Piffari, Matt Bryan, Imax Tree
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!