TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.2.2018.
Jučer je u Sarajevu održana promocija domaćeg branda prirodne i ručno izrađene kozmetike Gloria. Sama srž ove kozmetike bazirana je na domaćoj proizvodnji ulja od smilja koje je osnova većine njihovih proizvoda. U izradi kozmetičkih preparata koriste se isključivo hladnim prešanim, nerafiniranim biljnim uljima koji obiluju vitaminima i visokovrijednim masnim kiselinama koje su idealne za
Tako ćete danas u njihovoj ponudi naći 45 luksuznih proizvoda Zlatne i Srebrne kolekcije namijenjenih njezi lica i tijela. Glavni sastojak Zlatne kolekcije jeste smilje, dok je Srebrena kolekcija namijenjena za njegu tijela, bebama i muškarcima.
O samom procesu rebrandinga, novim poslovnim avanturama te ciljevima za razvoj branda, razgovarali smo s Gloriom Volarić, fitoaromaterapeutkinjom i vlasnicom branda Gloria.
Kako teče sam proces izrade vaših prirodnih preparata?
Proces izrade krene od pripreme ambalaže, čišćenja i ispiranja, potom slijedi izdvajanje i vaganje potrebne sirovine. Nakon što odvažemo sve što nam je potrebno slijedi ručno miješanje i sjedinjavanje faza, a nakon miješanja pristupa se punjenju dobivene mase u prethodno pripremljene teglice. Na samom kraju, ručno obavljamo lijepljenje odgovarajućih naljepnica na teglice i pakiranje proizvoda u kartonsku ambalažu.
Koja je najvažnija vrijednost koju prirodna kozmetika Gloria promovira?
Najvažnija vrijednost koju promoviramo je naravno prirodnost, a odmah nakon prirodnosti to je autentičnost. Zahvaljujući adekvatnom obrazovanju i istraživanju, došla sam do jedinstvenih receptura na kojima je koncipirana izrada linije Prirodne kozmetike Goria. Pažljivim proučavanjem bilja i izučavanjem potreba kože kreirani su proizvodi koji doista njeguju i koži pomažu da što lakše obavlja svoju prirodnu funkciju, bez bojazni od nuspojava.
Što je, po vama, ključno za povjerenje kupca prema proizvodu?
Za povjerenje kupca prema proizvodu ključan je kvalitet proizvoda, međutim tu se nalazi još nekoliko bitnih čimbenika koji trebaju proći kod kupca da bi on uopće oprobao vaš proizvod, uvjerio se u kvalitet, stekao povjerenje i postao vaš stalni korisnik. Prije svega to je priča koju brand priča/stvara tj. karakter branda, zatim izgled proizvoda koji ili privlači ili odbija. U našem slučaju povjerenje kupaca stekli smo sasvim spontano i neplanirano, a pokazalo se idealno, jer smo na ovaj način ( ime branda+lice branda=kreator proizvoda) razvili osoban odnos sa našim korisnicima. Šalje se poruka da vlasnica branda svojim znanjem, imenom i likom čvrsto stoji iza njega i vjeruje u ono što radi i to stvara osjećaj povjerenja prema brandu i njegovim proizvodima.
Vaše linije proizvoda sada dobivaju sasvim novo ruho - svaki proizvod ima novo pakiranje, kao i etiketu. Tko je zaslužan za novi izgled ambalaže? Koje standarde ste željeli zadovoljiti rebrandingom proizvoda?
Za izbor ambalaže i dizajn etiketa zaslužan je tim mladih ljudi koji stoji iza imena DOT. U njima smo pronašli stručne suradnike „na duge staze“ koji paze na baš svaki detalj. Osim odabira ambalaže i dizajna etiketa, zaslužni su i za dizajn kutija, vrećica, vizitki…
Kako ste se odlučili za rebranding? Koliko je po vama inovativnost važna za daljnji rast branda?
Rebrandingom smo prije svega željeli izgled proizvoda približiti njegovoj kvaliteti. Na suptilan način istaknuti se u moru ostalih brandova, dati umjetničku notu samome proizvodu i tako naglasiti prirodnost proizvoda. Simbolički proizvodi su podijeljeni na srebrenu i zlatnu kolekciju. Prije svega nisam bila zadovoljna kvalitetom ambalaže, a etikete koje smo imali, od samog početka su bile tek privremeno rješenje. Trebalo je proći neko vrijeme da budemo u mogućnosti zakoračiti u rebranding, zatim nam je trebalo vremena da pronađemo kvalitetne suradnike i odgovarajuću ambalažu. Proces je trajao duže nego što sam očekivala, negdje oko godinu dana. Međutim taj proces je bio neizbježan za razvoj branda. Da bi brand bio živ ključna je inovativnost kao i kreiranje novih proizvoda.
Uz rebranding, otvara se i novo tržište za vaše proizvode. Vaša kozmetika će biti dostupna za kupovinu i u Europi?
Završene su nam analize 5 proizvoda od smilja za EU tržište te imamo svu potrebnu do kumentaciju za direktnu prodaju.
Iza vas je već četiri godina iskustva u pripremi prirodnih preparata i njihovoj prodaji. Kakve su reakcije domaćeg tržišta na vaše proizvode? Što je bilo najizazovnije u cijelom postupku?
Reakcije su jako pozitivne od početaka, još dok smo kozmetiku prodavali bez etiketa, rukom napisano što je što. Iznenadila me osviještenost domaćeg tržišta o razlikama između komercijalne i prirodne kozmetike. Također, neprestano osjećam podršku domaćeg tržišta za radom i razvojem i neizmjerno sam mu zahvalna na tome, divno je vidjeti kako pojedinci prate moj rad i uživaju u uspjehu kao da je njihov. Najveći izazov je bio doći do kvalitetne sirovine! I dan danas znam muku mučiti kako bi došla do najbolje kvalitete, jer i u prirodnim sirovinama postoji viša i niža razredna kvaliteta.
Foto: Nađa Berberović Dizdarević, Via Media PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Trudnoća vas mijenja u tišini. Bez najave, u hodu. Nekad kroz sitne promjene na koži, nekad kroz osjećaj u stomaku, a najviše kroz novu svijest da više niste sami. Tada se javi potreba da sebi budete nježniji i da u svemu što birate postoji smisao.
Zato su neki proizvodi kao savjeti koji se šapuću na kafi, pokloni koji dolaze s osmijehom i rečenicom: „Vjeruj mi, ovo ti treba.“
U ovom članku nećete pronaći slučajne preporuke, već one koje su prošle kroz ruke trudnica, testirane u stvarnim noćima bez sna, danima s natečenim nogama i onim trenucima kad vam je samo trebao dodir nježnosti.
Prva pomisao na prirodnu njegu: Weleda
Weleda je godinama prisutna tamo gdje je potrebna, a to je u najosjetljivijim trenucima prve njege, prve trudnoće, prvih dodira.
Nije samo stvar tradicije ili lijepih ambalaža jer Weleda je jedna od samo dvije kozmetike na svijetu koja nosi sve važne certifikate organske kozmetike što znači da ono što nanosite na kožu stvarno je blago i za vas i za bebu.
Upravo iz te filozofije pažnje i dodira koji ne zaboravljamo, dolazi saveznik njege u trudnoći koji preporučujemo: Weleda puter za trudnice.
Zašto baš on?
Ovaj puter za trudnice traži da stanete. Da dodirnete stomak. Da se povežete sa sobom. Da njegujete, ali i osluškujete i to je, možda, najveća vrijednost ovog proizvoda.
Puter je gust, bogat, ali se topi na dodir. Bez parfema, bez iritacija, bez suvišnih obećanja. Samo čista formula s organskim kakaom, shea puterom i uljem sjemenki suncokreta, koja pomaže da koža ostane elastična i njegovana.
Nema jak miris, nema svjetlucavi sloj, ali ima ono što vam treba osjećaj da ste se pobrinuli za sebe i za onoga koga nosite. Možete ga kupiti ovdje.
Jastuk za trudnice u obliku slova “U”
U trudnoći čak i jednostavne stvari poput toga kako ćete zaspati, postanu ozbiljna misija. Leđa zatežu, stomak smeta, bokovi traže nešto mekše. Zato žene koje su ga probale kažu da je trudnički jastuk u obliku slova “U” bio jedna od boljih odluka koje su donijele.
Punjenje od silikonskih vlakana ostaje meko, ali se ne ulegne, a navlaka od pamuka prozračna je i nježna prema koži.
Zašto baš on?
Zato što vas oslobađa stalnog traženja “nekog boljeg položaja” i što je još važnije, ne ostaje samo trudnički. Nakon poroda, postaje podrška pri dojenju, mjesto gdje beba leži dok vi konačno imate dvije slobodne ruke.
Mama grudnjak za dojenje
I dok vam tijelo i dalje mijenja ritam, a beba postaje stvarnost u naručju, dolazi i nova faza njege. Ovaj put ona koja traži funkcionalnost, udobnost i mnogo strpljenja. Grudi postaju osjetljive, a svaki sloj odjeće mora biti nježan, ali i praktičan. Grudnjak za dojenje tu je baš zbog toga.
Bez žica, mekan, s preklopom koji se otvara jednom rukom spreman je da prati ritam dojenja, bilo gdje i bilo kad. Prilagođen je tijelu koje prolazi kroz promjene, ali i potrebama koje ne čekaju.
Zašto baš on?
Zato što kad krene dojenje, shvatite koliko znači da se sve može otvoriti jednom rukom i bez nervoze, bez presvlačenja. Ovaj grudnjak to rješava. Nježan je, praktičan i stvarno olakša svakodnevnicu.
Na kraju, možda se ništa od ovoga ne čini krucijalnim, ali kada dođu oni dani kada vam tijelo ne odgovara, beba plače, a vi samo tražite nešto poznato i mekano ovi mali saveznici postaju ogromni.
Zato ih dijelimo dalje jer trudnoća i majčinstvo su vrijeme za podršku, a ova tri izbora su upravo to podrška, spakovana u nježnu rutinu.
Foto: @fakander
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!