TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 4.9.2019.

Biti prirodan i otkriti ljepotu u sebi i svemu što nas okružuje, veliki je izazov. Zbog toga prirodna kozmetika Gloria svojom novom kampanjom želi poručiti da je ljepota sve ono što je u skladu s prirodom, oko nas i u nama, te dodatno potaći na istraživanje, prihvatanje, njegovanje i pomjeranje svojih mogućnosti. 

U novoj kampanji i širenju ove poruke, brendu Gloria  su se pridružile i četiri veličanstvene žene, dobro poznate našoj javnosti. Već i same korisnice proizvoda prirodne kozmetike Gloria, pozivu da zajedno ispričaju novu priču o ljepoti odazvale su se Amra Siladžić - Džeko, Naida Kundurović, Marija Hudolin i Ivana Macanović. Njihovo učešće u kampanji savršeno odražava spoznaju da ne postoji samo jedno lice ljepote, jer priroda ne poznaje serijsku proizvodnju. Baš kao i Gloria proizvodi, koji su kreirani ručno i sadrže samo prirodne sastojke, u isto vrijeme su jednaki i različiti. Ono što je svima zajedničko su transparentne i prirodne osobine, te nevjerovatno pozitivno dejstvo na sve što dotaknu na svom životnom putu. 

https://www.youtube.com/watch?v=WGhXQT5A7nU&feature=youtu.be

Četiri dame, kao četiri strane svijeta simbolizuju našu različitost, ali ujedno i našu jednakost u težnji da ostvarimo svrhu svoga postojanja. One nam jasno pokazuju da nam je za to potrebna snaga - kakvu ima atletičarka, suočena s novom stazom i novim preprekama, radoznalost - koju ima avanturistica čiji je instinkt tjera da pronađe odgovore, altruizam - koji se može naći u srcu osobe svjesne da je sreća veća kad se dijeli, a ponajviše od svega, potrebna nam je bezuslovna ljubav - koju ima majka posvećena zaštiti svojih najmilijih. 

Upravo su zbog toga, Ivana, Naida, Amra i Marija savršeno utjelovljenje misije i vizije koju je, u svom biću osjetila mlada Gloria Galić Volarić, u trenutku kada je odlučila kreirati liniju potpuno prirodnih proizvoda za njegu kože. Njena želja da ljekovita snaga prirode bude dostupna i pristupačna svim ženama modernog doba, kao podrška i energent u njihovim svakodnevnim izazovima, te ostvarenju njihovih profesionalnih aspiracija i potencijala, nagrađena je prihvatanjem brenda Gloria od strane sve većeg broja svjesnih i savjesnih korisnika, koji ljepotu življenja vide jedino u skladu sa prirodom. 

Ako vas, nekim slučajem, put odvede kroz Hercegovinu, obratite pažnju, sigurno ćete proći pored zlatnih polja smilja. Tamo je započela priča o prirodnoj kozmetici Gloria, koja je do danas izrasla u pravi pokret - toliko snažan da je već sada u prilici da zauvijek izmijeni lice kozmetičke industrije kakvog ga znamo. Pokret zbog kojeg danas gledamo u novo lice prirodne ljepote. 


Bonjour

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti? Fenomen Hailey Bieber: Kako nas svaki njen proizvod, manikura i frizura redefiniraju ljeti?

Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.

Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
 

 

Šta je to novo?

Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
 


Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
 

 

Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.

Započnimo s činjenicama

Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
 


Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
 

 

Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
 

 

Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
 

 

Zašto sve ovo sad pišemo?

Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
 

hailey_bieber_lemontini_55_bonjour_ba

Foto: @haileybieber

Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.

Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.

Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
 

hailey_bieber_lemontini_57_bonjour_ba

Foto: @haileybieber


To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“

Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype

Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.

Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
 

hailey_bieber_lemontini_56_bonjour_ba

Foto: @haileybieber  
 

A šta smo sve još poželjeli zbog nje?

  • Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.

  • Da nokti uvijek budu milky, short and clean.

  • Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.

  • Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.

  • I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
     

     

I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
 

Foto: @rhode

Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!