TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.9.2020.

U nedavno održanoj prvoj, digitalnoj Trci/šetnji za ozdravljenje “Race for the Cure" učešće je uzelo desetine hiljada ljudi sa trideset i dvije prijavljenje evropske države, a posebno raduje činjenica da je Bosna i Hercegovina svoju podršku pokazala zauzevši četvrto mjestu po broju registracija.

Zajedničkim snagama kapetani 257 timova sa ukupno 4.227 članova i više od 800 osoba koje su odlučile da sponzorišu ekipe, prikupili su 76.000 KM.

Sav prikupljeni novac planiran je za besplatne mamografske preglede u ruralnim dijelovima BiH, aktivnosti kojima se radi na prevenciji karcinoma dojke, za pakete prve pomoći za svaku novooperisanu ženu, edukaciju mladih, kao i psihososocijalnu podršku za oboljele žene.

U svom gradu, lokalnoj zajednici, sa zanimljivih lokacija podršku kroz šetnju i trku pokazali su stanovnici Sarajeva, Tuzle, Mostara, Banjaluke, Brčkog,  Zenice, Gradačca, Zavidovića, Cazina, Gradiške, Jajca, Orašja, Domaljevca, Odžaka, Bihaća, Bugojna, Kiseljaka, Širokog Brijega, Livna, Hadžića, Travnika, Konjica,  Bijeljine, Jablanice, Trebinja, Kaknja, Vareša, Novog Šehera, Gračanice, Sanskog Mosta, Istočnog Sarajeva, Viteza, Goražda, Čitluka, Bosanske Krupe, Doboja, Gruda, Maglaja, Neuma, Tešnja, Sanskog Mosta i Olova.

Svojim angažmanom veliki doprinos dali su i ambasadori digitalne “Race for the Cure” među kojima su bile brojne javne ličnosti, sportisti, pripadnici diplomatskog kora u Bosni i Hercegovini. Ekipa koja stoji iza organizacije ovog uistinu inspirativnog događaja navodi da: “Našu organizaciju kriza prozrokovana koronom je inspirisala da ujedinimo snage i dovedemo “Race for the Cure” na novi, digitalni nivo. Zahvalnost za realizaju projekta u ovim teškim i izazovnim vremenima dugujemo i našim sponzorima koji su pokazali društvenu odgovornost i podržali Race for the Cure: Ella voda, Američka ambasada, UniCredit Banka, Visa, Grad Sarajevo, Pfizer, Telemach, Solgar, Roche, Novartis, Violeta, OSCE, Meggle, NewEvent, Azel France, te naši medijski pokrovitelji: Klix.ba, BHRT, N1, Hayat, RSG, Antena Sarajevo, MIX, Ladies in, Azra, Gracija, BONJOUR.ba, FBL.ba.”

Svakako se nadamo da će naredne godine, ovako divan i pozitivan događaj, ponovo biti u mogućnosti da okupi hiljade ljudi iz cijele Bosne i Hercegovine u zajedničkom slavljenju života.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!