TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 8.4.2024.

Otvorene su prijave za jedan od najvećih ženskih sportsko - rekreativnih događaja u BiH, tradicionalnu dm žensku utrku. Sedma po redu utrka ove godine bit će održana 1. 6. 2024. s početkom u 11 sati.


Sve zainteresovane takmičarke trčat će dobro poznatu rutu dugu 5 kilometara na sarajevskom Vilsonovom šetalištu. Broj učesnica je ograničen, a prijave su otvorene od danas, 8. do 25. 4, putem ove web stranice. Kotizacija iznosi 13 KM.

Utrka će imati i dodatnu vrijednost: Učešćem u utrci podržava se donacija higijenskih uložaka ženama u BiH.


„Kao dugogodišnji zagovornik zdravog života i bavljenja sportskim aktivnostima, dm je ponosan što će ponovno organizirati dm žensku utrku. Ove godine, učesnice utrke zajedno će trčati na Vilsonom šetalištu i još jednom pokazati da možemo i trebamo brinuti o fizičkom, ali i mentalnom zdravlju.

Učešće u dm ženskoj utrci je prilika i da se pomogne zajednici: Ove godine posebni fokus stavit ćemo na menstrualno zdravlje žena“, - kazala je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga u dm-u.


Prvih deset najbržih trkačica osvojit će medalje i bit će nagrađene dm poklon karticama. Za pobjednicu 7. dm ženske utrke nagrada je dm poklon kartica u vrijednosti od 400 KM, za drugoplasiranu dm poklon kartica u vrijednosti od 300 KM,  dok je za treće najbolje vrijeme namijenjena poklon kartica u vrijednosti od 200 KM.

Trkačicama koje se plasiraju od 4. do 10. mjesta bit će uručene dm poklon kartice u iznosu od 50 KM.

Preuzimanje startnog paketa u kojem se nalazi dri - fit majica i startni broj bit će moguće prilikom registracije na dan utrke do 10:00 h,  kao i 30. 5. 2024. u periodu od 17:00 do 19:00 h i u 31. 5. 2024. u periodu od 10:00 do 19:00 h. Sve učesnice će nakon istrčane utrke dobiti i poklon - ceker sa proizvodima dm-a i partnera.

Sedma dm utrka svoja vrata otvorit će već od 9:30, a sve do 14 sati prisutni će uživati u zabavi na otvorenom, zdravim zalogajima i poklonima partera. Kompanija dm je i ove godine mislila na najmlađe koji će se moći zabaviti u dječjem kutku.

* * *
Foto: dm PR


Bonjour

Zavirite u dmLIVE iza kulisa: Hatidža nam otkriva šta stoji iza ogromne gledanosti.

TEKST: Bonjour.ba

Zavirite u dmLIVE iza kulisa: Hatidža nam otkriva šta stoji iza ogromne gledanosti. Zavirite u dmLIVE iza kulisa: Hatidža nam otkriva šta stoji iza ogromne gledanosti.

Prvo se čuje odbrojavanje, svjetla se poravnaju, ton se provjerava posljednji put… pa neko dobaci „spremni smo“. Kamera krene, a studio se pretvori u mjesto gdje savjeti i smijeh idu rame uz rame. To je dmLIVE u svom najautentičnijem obliku, format u kojem se kupovina ne odvija tiho u pozadini, nego postaje razgovor, druženje i mala zajednica u Moj dm aplikaciji.
 

dm-live-hatidza-hadzimuhamedovic-19-bonjour-ba
 

Publika šalje pitanja u realnom vremenu, stručnjaci odgovaraju, proizvodi se dodaju u korpu dok se o njima priča… Sve izgleda spontano, lako i zabavno i onda postane jasno koliko toga iza scene treba da se uklopi da bi sve ispalo tako prirodno.

U tom ritmu, između gostiju, publike, savjeta i dobrog raspoloženja, nalazi se Hatidža Hadžimuhamedović, osoba koja povezuje sve tokove razgovora i vodi energiju emisije u pravom smjeru. 
 

dm-live-hatidza-hadzimuhamedovic-100-bonjour-ba

Hatidža Hadžimuhamedović  
 

Kako bismo razumjeli šta dmLIVE čini toliko posebnim, pitali smo je kako izgleda sve ono što kamera ne uhvati, od prve emisije i treme, do trenutaka zbog kojih publika ostaje do samog kraja.
 

Prva emisija i trenutak kada voditeljica i publika imaju istu energiju  
 

Trema je bila tu, kao i strogo držanje scenarija, ali i jedan humor koji publika od tada posebno voli. “Moja prva emisija je bila o čišćenju kuće! Teoretski sam bila odlična. Praktično… manje, otkrila nam je Hatidža.


Iza scene: precizan sistem, jasne uloge i puno povjerenja


dm tim uigrano priprema plan, teme i goste mjesecima unaprijed brine se da emisija izgleda lepršavo, televizijski i lagano.
Hatidža dobija scenario, ali u fokusu nije čitanje nego interpretacija: "Dobijem scenario sa svim obaveznim elementima i proizvodima, ali i sa velikom dozom slobode. To je ono što najviše cijenim, da uvijek ima prostora za moju individualnost." 

Iako proces ima svojih faza, ton, posljednja provjera i kratki razgovor s gostom, ono najbolje kreće tek kada kamera krene.
“I onda kreće ono najbolje: opušten, zabavan, često vrlo edukativan razgovor sa sjajnim ljudima.” - odgovara Hatidža.
 

dm-live-hatidza-hadzimuhamedovic-16-bonjour-ba


Spontanost kao prepoznatljiva karakteristika dmLIVE emisija


Plan postoji, ali se rijetko ispoštuje do kraja i baš to je dio šarma dmLIVE emisija.“Počinjale smo emisiju četiri puta, mijenjali goste u zadnjoj minuti, a emisiju s Antonelom Jurišić sam otvorila pjevanjem. Pet sekundi prije uključenja sam je pitala: ‘Hoćeš i ti?’ i ona je zapjevala sa mnom! Ne može spontanije!”

Ipak, njoj su najdraži neplanirani, nesavršeni trenuci: "Sitne greške čine emisiju ljudskom, a to nam danas najviše i treba. A mislim da upravo takve stvari čine one koji nas gledaju bližim nama."
 

dm-live-hatidza-hadzimuhamedovic-17-bonjour-ba
 

Kada voditeljica postane gledateljica


Refleks nakon emisije često nije odlazak kući, nego u kupovinu i zbog toga smo je pitali zbog kojeg dm proizvoda je odmah otišla u prodavnicu nakon emisije? “Bolje pitanje je: zbog kojeg proizvoda NISAM otišla u dm,” kaže.

Lista “slabosti” nije mala: “Možemo slobodno reći da imam malo skladište proizvoda iz dmLIVE emisija. Rad na emisiji je sjajan, ali finansijski za mene… hm… diskutabilan.”
 

Hatidža Hadžimuhamedović-dmlive-2-bonjour-ba


Gosti koji su ostavili trag i oni koji tek dolaze


Neki od ljudi koje bi Hatidža voljela ugostiti ostavljaju veliku inspirativnu listu: “Voljela bih ugostiti Nenu Svjetlanovića, Idu Prester, Brankicu Raković, Lanu Milavić, moju dragu kolegicu Naidu Sofović (ovaj put s druge strane), ali i neke ljude koji fenomenalno pričaju o zdravoj ishrani, ljepoti, zdravlju i životu… dmLIVE ima prostora za mnogo jakih žena i muškaraca i jedva čekam da vidim koje nam goste donosi 2026.godina.”

Tri riječi koje opisuju dmLIVE iznutra


Hatidža: “Tim. Spontanost. Energija.” U te tri riječi stane ono što publika vidi pred ekranom, ali i ono što se osjeti iza njega.
 

dm-live-hatidza-hadzimuhamedovic-32-bonjour-ba


Šta vam gosti najčešće šapuću 3 sekunde prije uključenja?


Hatidža: “‘Je l’ mi ok kosa?’, ‘Koliko traje emisija?’ A onda brzo završimo emisiju i svi se pitamo: 'A nije valjda već kraj!?” 


Hatidža danas: ista ličnost, druga stabilnost


Razlika između prvih emisija i današnjih jasna je, ali ne mijenja suštinu. Hatidža naglašava: “Tada sam bila ona verzija sebe koja se držala scenarija, hvatala ritam i bila iskreno željna da ispunim očekivanja dm ekipe, učeći usput šta dmLIVE sve može da postane.

Danas sam osoba sa malo drugačijom frizurom, više iskustva i velikom zahvalnošću za povjerenje, sva nova znanja, ljude i priče koje sam upoznala kroz emisije i i dalje isto željna da opravdam povjerenje dm-a i da zajedno s njima rastem. U suštini, ista, samo smirenija, informisanija i još više zaljubljena u dmLIVE."

Najkraće rečeno ista energija, samo sigurnijeg koraka.

Možda baš zato svaka emisija ostavlja trag jer niko ne pokušava biti savršen. Dovoljno je da se pojavi dobra tema, prava osoba i prostor u kojem se ljudi osjećaju opušteno.

 

dm-live-hatidza-hadzimuhamedovic-18-bonjour-ba
 

Ono što kamera zabilježi je program, ali ono što se osjeti je povezanost. A dok god se publika vraća, dmLIVE ostaje mjesto u Moj dm aplikaciji gdje razgovor nikada ne izgubi ono najvažnije… ljudskost.

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt

Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Naslovna fotografija: Haris Đonko
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!