TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.6.2012.

Kako naši dizajneri prate svjetske trendove    Sinoć je u 20 h, u sklopu organizacije festivala za energetsku učinkovitost, na platou BBI centra u Sarajevu održana  modna revija udruženja dizajnera i kostimografa Modiko. Tijekom ovog festivala, u trajanju od šest dana, građani će imati priliku uživati u različitim kulturnim događajima, kao što su festivali, koncerti, umjetničke izl


Na ovoj reviji svoje kreacije predstavili su: Amna Kunovac - Zekić, Jasna Hadžimehmedović - Bekrić, Milan Senić, Nataša Erić, Ljiljana Majkić, Ata Omerbašić, Lena Stefanović, OSHYOSH, SHE:YOU, Elma Serdarević i Nermina Varešanović, Pet Couture.
Neke od ovih kreacija smo već imali priliku vidjeti u MODIKO SHOWROOM-u, a neke od njih su predstavljene po prvi put, te smo upoznali i nove mlade dizajnere Modika.

Ono što je najzanimljivije u cijeloj priči, jeste to da su sve ove kreacije reciklirane i napravljene od prirodnih materijala, što je još jedan dokaz koliko domaći dizajneri prate događanja i 'trendove' na svjetskoj dizajnerskoj sceni, budući da se je trenutno eko dizajn iznimno vruća tema i među najvećim imenima svijeta mode i intenzivno se radi o tome da se stane u kraj neznanju podrijetla materijala i pokrene trend korištenja jednog materijala više puta.

Kako izgleda ta priča u bh. potpisu, pogledajte u galerijama.

Amna Kunovac – Zekić
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/amna{/gallery}


Lena Stefanović
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/lena{/gallery}


Jasna Hadžimehmedović – Bekrić
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/jasna{/gallery}


Ata Omerbašić
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/ata{/gallery}


Nermina Varešanović
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/nerimina{/gallery}


Milan Senić
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/milan{/gallery}


Nataša Erić
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/nata{/gallery}


Ljiljana Majkić
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/ljilja{/gallery}


Oshyosh


{gallery}lipanj_dvanaest/eko/she{/gallery}


SHE:YOU 
{gallery}lipanj_dvanaest/eko/osh{/gallery}


Pet Couture (Elma Serdarević)

{gallery}lipanj_dvanaest/eko/pet{/gallery}


Tekst i foto: Monika Šimunac


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!