TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.8.2016.
Jedinstven, razigran i kvalitetan - kroz ove tri riječi najbolje možemo opisati principe na kojima se zasniva brand torbi dizajnerice Božane Matić.
Početkom ljeta, Božana je predstavila novi model torbi, o čijem je dizajnu za MODAMO.info prokomentirala:
„Ovdje se zapravo više radi o redizajnu već postojećeg modela „kofer torbe“ koji je moj najuspješniji model, pa je nakon par godina zaslužio svojevrstan remake. U redizajnirani model pokušala sam unijeti dašak retro štiha i pomalo odstupiti od kvadratičnih oblika i ravnih linija koje su do sada obilježavale moj stil. Torbom dominira novooblikovani poklopac uz već poznate ukrase od kožnih resa i lanaca. Inspiracija za ovu preobrazbu su modni trendovi koji su dominirali sredinom prošlog stoljeća.“
Ovaj model torbe sada je dostupan u dvije veličine i to u većoj varijanti namijenjenoj za sve dnevne prilike u koju će lako stati sve što treba da se nađe pri ruci u toku užurbane dnevne rutine, te u manjoj varijanti koja je prikladna za casual dnevni stil, kao i za večernje izlaske. Činjenica da je ovaj model torbi jednobojan, čini ju prihvatljivim onim damama koje njeguju malo ozbiljniji modni izričaj, a za one modno razigrane djevojke isti model je dostupan i u kombinaciji više boja i uzoraka kože, što torbu čini dodatno upečatljivom i originalnom.
Novi modeli torbe predstavljeni su kroz objektiv Božaninog brata, Nikole Matića, a torbe na fotografijama nosi Marija Kolak, kao zaštitno lice torbe koja je po njoj i nazvan „Maria“.
„U ovom editorijalu nastojali smo kombinirati retro štih kojim odiše dizajn ovog modela sa retro odjevnim komadima od kojih su neki stare i po trideset godina, a sve zajedno smo uklopili u suvremeno uređen interijer minimalističkih linija. Na ovaj način stopili smo retro inspiraciju sa modernim dizajnom i na taj način pokazali koliko su torbe nosive u sadašnje vrijeme, odnosno da dizajn ne mora biti podložan prolaznim trendovima, nego je u svojoj originalnosti stvoren da traje vječno.“
Foto: Nikola Matić
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!