TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 18.9.2024.
Do kraja ove sedmice Sarajevo nudi pravu dozu umjetnosti u Narodnom pozorištu.
Pitamo se da li postoji ljepši period godine od rane jeseni za odlazak u pozorište... mislimo da ne i zbog toga, dok se šuštanje lišća i miris svježeg zraka stapaju s vibracijama noći, pozivamo vas da zakoračite u svijet umjetnosti.
Ove tri predstave obećavaju nezaboravno iskustvo, spajajući emotivnu dubinu s vizualnom raskoši koja će vas ostaviti bez daha. Ako se pitate zašto su baš ove predstave posebne napisat ćemo samo da sve kreiraju priču koja odjekuje daleko izvan zidova samog pozorišta.
19.9. u 19:30h - Svijet mogućnosti / Drama
"Svijet mogućnosti", u režiji Harisa Pašovića, donosi nam priču koja zadire u srž ljudskog postojanja, istražujući živote djece i osoba sa autizmom i cerebralnom paralizom, kao i svakodnevnicu njihovih porodica. Ova predstava, rezultat višegodišnjeg istraživanja i saradnje sa institucijama koje se bave osobama sa invaliditetom, stvara prostor za dijalog o temama koje često ostaju u senci. Pašović ističe kako je proces stvaranja dramskog teksta bio izazovan, budući da suština tih iskustava nije lako prenosiva riječima. "Svijet mogućnosti" nije samo predstava - to je emotivno putovanje koje poziva na preispitivanje stavova i doprinosa stvaranju inkluzivnijeg društva. U sutrašnjoj izvedbi, očekujte više od gledanja predstave: pripremite se da osjetite, razmišljate i, možda, mijenjate percepciju o onome šta znači biti dio društva danas. Kartu kupite ovdje.
20.9. u 19:30h - Mihael Kolhas / Drama
"Mihael Kolhas" je drama koju kad vidimo na repertoaru pozorišta instant rezervišemo kartu. Zašto? Temelji se na noveli Heinricha von Kleista i istražuje teme pravde, moći i ljudske prirode. Priča prati Mihaela Kolhasa koji se suočava sa nepravdom kada mu vlasnik konja ne isplati dug, a njegov zahtjev za pravdom izaziva niz dramatičnih događaja. U predstavi, Kolhas se bori protiv sistemske korupcije i zloupotrebe moći što ga vodi u otvorenu pobunu protiv društvenih normi. Njegova potraga za pravdom postaje sve opasnija, dok se suočava sa vlastima i moralnim dilemama. Zanimljivost je da ova drama i danas korespondira sa društvom i definitivno je razlog da kartu ukoliko uspijete (brzo se rasproda) rezervišete već danas.

Foto: nps.ba
21.9. u 19:30h - Ro i Juju / Drama
Radi se o predstavi koja donosi jedinstven pristup klaunskom pozorištu. Pod rediteljskom palicom talentovane Lee Delong, ovaj projekt nije samo izvođenje, već i duboka emotivna i filozofska potraga koja za cilj ima dekonstrukciju Šekspirovog “Romea i Julije”. Klaun kao figura u ovom djelu predstavlja najčistiji oblik pozorišne umjetnosti. Oslobođeni od maski i uloga, klaunovi u ovoj predstavi su goli u svojoj autentičnosti — nudeći nam pregled ljudskih emocija i slabosti bez ikakvih filtera. Delongina vizija dekonstruira klasične arhetipove, pozivajući nas da se suočimo sa onim što je suštinski ljudsko, dok se humor i ironija prepliću u ovoj dinamičnoj igri. Predstava je više od samo zabave, to je i izazov. Publika postaje aktivni učesnik, povezujući se s likovima na način koji omogućava introspekciju. Crveni nos klauna, simbol distanciranja, otvara vrata iskrenosti — dok se smijemo klaunovima, u njima prepoznajemo vlastite nesigurnosti i slabosti. Kartu možete kupiti ovdje.

Foto: @npsarajevo
* * *
Naslovna fotografija: @dashastarova_
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!