TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 18.9.2024.
Do kraja ove sedmice Sarajevo nudi pravu dozu umjetnosti u Narodnom pozorištu.
Pitamo se da li postoji ljepši period godine od rane jeseni za odlazak u pozorište... mislimo da ne i zbog toga, dok se šuštanje lišća i miris svježeg zraka stapaju s vibracijama noći, pozivamo vas da zakoračite u svijet umjetnosti.
Ove tri predstave obećavaju nezaboravno iskustvo, spajajući emotivnu dubinu s vizualnom raskoši koja će vas ostaviti bez daha. Ako se pitate zašto su baš ove predstave posebne napisat ćemo samo da sve kreiraju priču koja odjekuje daleko izvan zidova samog pozorišta.
19.9. u 19:30h - Svijet mogućnosti / Drama
"Svijet mogućnosti", u režiji Harisa Pašovića, donosi nam priču koja zadire u srž ljudskog postojanja, istražujući živote djece i osoba sa autizmom i cerebralnom paralizom, kao i svakodnevnicu njihovih porodica. Ova predstava, rezultat višegodišnjeg istraživanja i saradnje sa institucijama koje se bave osobama sa invaliditetom, stvara prostor za dijalog o temama koje često ostaju u senci. Pašović ističe kako je proces stvaranja dramskog teksta bio izazovan, budući da suština tih iskustava nije lako prenosiva riječima. "Svijet mogućnosti" nije samo predstava - to je emotivno putovanje koje poziva na preispitivanje stavova i doprinosa stvaranju inkluzivnijeg društva. U sutrašnjoj izvedbi, očekujte više od gledanja predstave: pripremite se da osjetite, razmišljate i, možda, mijenjate percepciju o onome šta znači biti dio društva danas. Kartu kupite ovdje.
20.9. u 19:30h - Mihael Kolhas / Drama
"Mihael Kolhas" je drama koju kad vidimo na repertoaru pozorišta instant rezervišemo kartu. Zašto? Temelji se na noveli Heinricha von Kleista i istražuje teme pravde, moći i ljudske prirode. Priča prati Mihaela Kolhasa koji se suočava sa nepravdom kada mu vlasnik konja ne isplati dug, a njegov zahtjev za pravdom izaziva niz dramatičnih događaja. U predstavi, Kolhas se bori protiv sistemske korupcije i zloupotrebe moći što ga vodi u otvorenu pobunu protiv društvenih normi. Njegova potraga za pravdom postaje sve opasnija, dok se suočava sa vlastima i moralnim dilemama. Zanimljivost je da ova drama i danas korespondira sa društvom i definitivno je razlog da kartu ukoliko uspijete (brzo se rasproda) rezervišete već danas.

Foto: nps.ba
21.9. u 19:30h - Ro i Juju / Drama
Radi se o predstavi koja donosi jedinstven pristup klaunskom pozorištu. Pod rediteljskom palicom talentovane Lee Delong, ovaj projekt nije samo izvođenje, već i duboka emotivna i filozofska potraga koja za cilj ima dekonstrukciju Šekspirovog “Romea i Julije”. Klaun kao figura u ovom djelu predstavlja najčistiji oblik pozorišne umjetnosti. Oslobođeni od maski i uloga, klaunovi u ovoj predstavi su goli u svojoj autentičnosti — nudeći nam pregled ljudskih emocija i slabosti bez ikakvih filtera. Delongina vizija dekonstruira klasične arhetipove, pozivajući nas da se suočimo sa onim što je suštinski ljudsko, dok se humor i ironija prepliću u ovoj dinamičnoj igri. Predstava je više od samo zabave, to je i izazov. Publika postaje aktivni učesnik, povezujući se s likovima na način koji omogućava introspekciju. Crveni nos klauna, simbol distanciranja, otvara vrata iskrenosti — dok se smijemo klaunovima, u njima prepoznajemo vlastite nesigurnosti i slabosti. Kartu možete kupiti ovdje.

Foto: @npsarajevo
* * *
Naslovna fotografija: @dashastarova_
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!