TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.5.2024.

U prepunoj sali Kamernog tetara 55, povodom početka nove dm - ove kampanje za žensko zdravlje, izvedena je sjajno prihvaćena predstava „Ljubičasto“ redateljice Selme Spahić, koja tretira problem konzervativnosti i uskogrudnosti društva, nažalost često pravdanih brigom, dobrim namjerama pa čak i ljubavlju.


Dobro uigrana ekipa glumaca: Boris Ler, Maja Izetbegović, Sabit Sejdinović, Anja Kraljević i Tatjana Šojić, odabranoj publici, studenticama medicine i psihologije Univerziteta u Sarajevu, poznatim bh. urednicama i novinarkama te influensericama, predočila je izazove s kojima se žene svakodnevno suočavaju u bh. društvu, a koji se mogu negativno reflektirati i na mentalno zdravlje.




Upravo je žensko zdravlje, s akcentom na mentalno i menstrualno zdravlje, u fokusu ovogodišnje dm - ove kampanje tokom koje će biti organizirane različite aktivnosti s ciljem zaštite i unapređenja zdravlja žena, dok je ovaj najavni događaj za cilj imao da prisutne potakne na razmišljanje i djelovanje.

Žensko zdravlje je tema kojom se kompanija dm aktivno bavi te različitim projektima i aktivnostima nastoji doprinijeti destigmatizaciji mentalnog i menstrualnog zdravlja žena, jer su to nažalost oblasti za koje još uvijek neki misle da treba da budu „iza paravana“. Cijenimo svaku hrabrost koja otvoreno progovara o problemima našeg društva pa smo se upravo zbog toga odlučili organizirati jedinstveni događaj za one dame za koje vjerujemo da će dalje svojim radom i angažmanom truditi se da rade isto, odnosno da djeluju protiv bilo kakvih predrasuda a promovišu različitost mišljenja, te zaštitu i brigu o zdravlju općenito“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga u dm drogerie markt d.o.o. te dodala kako je kompaniji bila posebna čast ugostiti studentice medicine i psihologije te njima – kao i ostalim prisutnim damama – upriličiti jedinstvenu večer posvećenu upravo njima.


Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga u dm drogerie markt d.o.o.


Nakon predstave, druženje zvanica i glumaca nastavilo se u foajeu Kamernog teatra 55, gdje se o problemu stigme nastavilo razgovarati u neformalnoj atmosferi. Kompanija dm je najavila da će se već na svom narednom događaju, koji se uveliko priprema, 7. dm ženskoj utrci, nastaviti govoriti o ženskom zdravlju – posebno onom fizičkom.


* * *
Foto: PR

 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!