TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.7.2020.
Spotify, popularni svjetski servis za audiostreaming pretplatu, bit će dostupan od danas, 15.7. i u Bosni i Hercegovini.
Sa svjetskom zajednicom koja broji više od 286 miliona slušatelja uključujući 130 miliona premium pretplatnika globalno, Spotify će u Bosni i Hercegovini ponuditi najbolje iskustvo slušanja domaće i internacionalne muzike sa preko 50 miliona muzičkih zapisa i milion podcasta.

Servis Spotify bit će dostupan besplatno uz mogućnost nadogradnje na Spotify Premium, pretplatničku uslugu koja korisnicima omogućava uživanje u muzici bez prekidanja. U prilog lansiranju na tržište Bosne i Hercegovine, Spotify će biti lansiran i na 12 novih tržišta: Moldavija, Kazahstan, Bjelorusija, Rusija, Albanija, Slovenija, Hrvatska, Kosovo, Crna Gora, Srbija, Ukrajina i Sjeverna Makedonija.
Korisnici u Bosni i Hercegovini mogu se pretplatiti i na Spotify Premium i doživjeti vrhunsko Spotify iskustvo za samo 4,99 EUR mjesečno. Premium porodični paket (Premium Family) bit će dostupan po cijeni od 7,99 EUR mjesečno za 6 članova porodice koji žive zajedno. Novi Spotify Premium DUO (6,49 EUR) je pretplatnički paket za dvije osobe namijenjen za parove i on uključuje Duo Mix, automatski nadograđenu playlistu omiljenih pjesama vas i vašeg partnera.
„Današnje lansiranje otvara vrata za skoro 250 miliona novih fanova koji će početi otkrivati novu muziku i podcastove iz cijelog svijeta na platformi Spotify, a regionalnim umjetnicima omogućit će da dobiju publiku i fanove koji su globalno povezani“, istaknula je Federica Tremolada, direktorica za Južnu i Istočnu Europu.
Federica je također dodala kako je lansiranje platforme Spotify na ovih novih 13 tržišta vrlo važan trenutak u Spotify putovanju, posebno zato što će Spotify uključiti fanove i umjetnike sa rastućeg muzičkog tržišta kakvo je BiH na kojem streaming konstantno raste i gdje vidimo značajnu priliku za Spotify.

ŠTO DOBIVAJU KORISNICI SPOTIFY APLIKACIJE U BIH?
Spotify je redizajnirao muzičko iskustvo kako bi Bosni i Hercegovini ponudio set svježih i ekskluzivnih karakteristika:
● Spotify besplatan svima: kako bi dodatno obogatio već bogatu muzičku industriju Bosne i Hercegovine i pojednostavio muzičko iskustvo, Spotify će biti besplatan svima u Bosni i Hercegovini.
● Preporuke lokalne muzike i mogućnosti otkrića Spotify alata za preporuku muzike bit će prilagođene tržištu Bosne i Hercegovine kako bi lokalni korisnici mogli uživati u personaliziranim mogućnostima otkrivanja, uključujući Daily Mix (koji će uključivati 6 individualnih playlista koje kombinuju vaše omiljene pjesme i one za koje smatraju da vam se mogu dopasti). Release Radar (personalizirana playlista nove muzike zasnovana na izvođačima koje najčešće pratite i slušate, a koja će se ažurirati svakog petka) i Discover Weekly (playlista zasnovana na vašim jedinstvenim slušateljskim navikama).
● Podcasti: Na platformi Spotify ljudi će moći gledati i preuzimati podcast epizode za Android i iOS, desktop, konzole za igru, automobile, TV, smart zvučnike i mnoge druge uređaje na koje su priključeni.
● Spotify za umjetnike: Platforma nudi alate koji pomažu umjetnicima, menadžerima i izdavačima da blagovremeno prate statistike o novoobjavljenim sadržajima, da razumiju svoju publiku, povežu se dodatno sa svojim fanovima i unaprijede posao.
● Spotify za podcastere: Budući da su ljudi prijavljeni i slušaju muziku svaki dan, Spotify daje izvanredan pregled o tome tko su slušatelji/gledatelji, koje epizode najviše gledaju kao i koju muziku vole. Ovi uvidi omogućit će kreatorima da planiraju nove epizode i pronađu sponzore.
● Aktivacija Instagram muzičkih karakteristika: Korisnici Instagrama u Bosni i Hercegovini moći će aktivirati dugo očekivane muzičke storije na Instagramu koji će im omogućiti da dijele pjesme izvođača, albume, ali i playliste za svoj story.
Da biste uživali u muzici na način na koji želite, preuzmite aplikaciju sa Andoid ili iOS prodavnice aplikacija putem ovog linka.
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!