TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.7.2020.
Spotify, popularni svjetski servis za audiostreaming pretplatu, bit će dostupan od danas, 15.7. i u Bosni i Hercegovini.
Sa svjetskom zajednicom koja broji više od 286 miliona slušatelja uključujući 130 miliona premium pretplatnika globalno, Spotify će u Bosni i Hercegovini ponuditi najbolje iskustvo slušanja domaće i internacionalne muzike sa preko 50 miliona muzičkih zapisa i milion podcasta.

Servis Spotify bit će dostupan besplatno uz mogućnost nadogradnje na Spotify Premium, pretplatničku uslugu koja korisnicima omogućava uživanje u muzici bez prekidanja. U prilog lansiranju na tržište Bosne i Hercegovine, Spotify će biti lansiran i na 12 novih tržišta: Moldavija, Kazahstan, Bjelorusija, Rusija, Albanija, Slovenija, Hrvatska, Kosovo, Crna Gora, Srbija, Ukrajina i Sjeverna Makedonija.
Korisnici u Bosni i Hercegovini mogu se pretplatiti i na Spotify Premium i doživjeti vrhunsko Spotify iskustvo za samo 4,99 EUR mjesečno. Premium porodični paket (Premium Family) bit će dostupan po cijeni od 7,99 EUR mjesečno za 6 članova porodice koji žive zajedno. Novi Spotify Premium DUO (6,49 EUR) je pretplatnički paket za dvije osobe namijenjen za parove i on uključuje Duo Mix, automatski nadograđenu playlistu omiljenih pjesama vas i vašeg partnera.
„Današnje lansiranje otvara vrata za skoro 250 miliona novih fanova koji će početi otkrivati novu muziku i podcastove iz cijelog svijeta na platformi Spotify, a regionalnim umjetnicima omogućit će da dobiju publiku i fanove koji su globalno povezani“, istaknula je Federica Tremolada, direktorica za Južnu i Istočnu Europu.
Federica je također dodala kako je lansiranje platforme Spotify na ovih novih 13 tržišta vrlo važan trenutak u Spotify putovanju, posebno zato što će Spotify uključiti fanove i umjetnike sa rastućeg muzičkog tržišta kakvo je BiH na kojem streaming konstantno raste i gdje vidimo značajnu priliku za Spotify.

ŠTO DOBIVAJU KORISNICI SPOTIFY APLIKACIJE U BIH?
Spotify je redizajnirao muzičko iskustvo kako bi Bosni i Hercegovini ponudio set svježih i ekskluzivnih karakteristika:
● Spotify besplatan svima: kako bi dodatno obogatio već bogatu muzičku industriju Bosne i Hercegovine i pojednostavio muzičko iskustvo, Spotify će biti besplatan svima u Bosni i Hercegovini.
● Preporuke lokalne muzike i mogućnosti otkrića Spotify alata za preporuku muzike bit će prilagođene tržištu Bosne i Hercegovine kako bi lokalni korisnici mogli uživati u personaliziranim mogućnostima otkrivanja, uključujući Daily Mix (koji će uključivati 6 individualnih playlista koje kombinuju vaše omiljene pjesme i one za koje smatraju da vam se mogu dopasti). Release Radar (personalizirana playlista nove muzike zasnovana na izvođačima koje najčešće pratite i slušate, a koja će se ažurirati svakog petka) i Discover Weekly (playlista zasnovana na vašim jedinstvenim slušateljskim navikama).
● Podcasti: Na platformi Spotify ljudi će moći gledati i preuzimati podcast epizode za Android i iOS, desktop, konzole za igru, automobile, TV, smart zvučnike i mnoge druge uređaje na koje su priključeni.
● Spotify za umjetnike: Platforma nudi alate koji pomažu umjetnicima, menadžerima i izdavačima da blagovremeno prate statistike o novoobjavljenim sadržajima, da razumiju svoju publiku, povežu se dodatno sa svojim fanovima i unaprijede posao.
● Spotify za podcastere: Budući da su ljudi prijavljeni i slušaju muziku svaki dan, Spotify daje izvanredan pregled o tome tko su slušatelji/gledatelji, koje epizode najviše gledaju kao i koju muziku vole. Ovi uvidi omogućit će kreatorima da planiraju nove epizode i pronađu sponzore.
● Aktivacija Instagram muzičkih karakteristika: Korisnici Instagrama u Bosni i Hercegovini moći će aktivirati dugo očekivane muzičke storije na Instagramu koji će im omogućiti da dijele pjesme izvođača, albume, ali i playliste za svoj story.
Da biste uživali u muzici na način na koji želite, preuzmite aplikaciju sa Andoid ili iOS prodavnice aplikacija putem ovog linka.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!