TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.5.2015.
U lijepoj atmosferi uz projekciju čarobnih leptira u lounge baru Dunja u Sarajevu, u četvrtak navečer predstavljena je nova edicija bočica Jana 'Voda s porukom' s novim inspirativnim porukama, koje su u posljednje dvije godine postale svojevrsni zaštitni znak Jana branda.
Nove bočice krase poruke ljubavi, zdravlja, pozitivnih misli i afirmacija autorice Louise Hay, poznate svjetske lifecoach trenerice i začetnice ideje da se pozitivnim stavom može promijeniti čovjekova stvarnost. Louise Hay je kroz svoj život i rad promovirala svakodnevnu upotrebu afirmacija kao učenje, kojim ćemo spoznati kako je voljeti sebe izvor dodatne snage potrebne za brzo rješavanje svih poteškoća.
Motivi leptira, živih, ali nježnih boja daju novim Jana bočicama posebnu lepršavost i lakoću, te u najboljem svijetlu predstavljaju bit koju Jana želi prenijeti kroz svoje afirmativne poruke, a ljudima daju alat kojim sami mogu napraviti promjenu i dovesti u svoj život sve što žele. Šta znače poruke Louise Hay, gostima su pojasnile voditeljica Aida Mahmutović, glumica Vedrana Seksan, psihologica Aida Dolić te Ornela Šare lifecoach po metodi Louise Hay i osoba koja je kroz svoje radionice i rad s afirmativnim porukama usmjerila stotine ljudi do sada na pozitivne promjene.
Ornela Šare, Vedrana Seksan, Aida Mahmutović
Tko se sve sinoć uz bočicu Jane družio u Dunji, pogledajte na fotografijama ispod.
Iva Balent, Dino Merlin i Amira Medunjanin
Fuad Backović - Deen
Dino Šaran
Moamer Kasumović
Ivona i Iva Balent, Zvezdana Žujo
Foto: Jana PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Na vrhuncu ljeta u zlatnoj dolini i uz neizostavni Aperol Spritz u ruci, sprema se iskustvo o kojem će se dugo pričati – i to 17. jula u 19 sati, na krovu zgrade Svjetlosti.
Neće to biti još jedan u nizu ljetnih događaja. Ovo je trenutak kreiran za one koji su znali prepoznati pravu stvar i dovoljno brzo registrirali svoju pozivnicu za dvije osobe.
Događaj je zaključan, popunjena su sva mjesta!
Zbog iznimnog interesa organizator nas je iznenadio ovaj put – pušteno je još samo 25 ulaznica u varijanti „+1“, a svi koji žele biti dio ovog jedinstvenog događaja mogu još uvijek klikom ovdje osigurati svoje mjesto.
Bez velike pompe, bez nepotrebne buke. Samo pravi ljudi, savršen koktel i atmosfera koju ne možete opisati riječima – morate je doživjeti.
Aperol Spritz, najpopularnije ljetno piće u Evropi, ovog ljeta ne ostaje samo u čaši – on postaje scena. Povod za okupljanje, slavlje ljeta, slobode i urbanog duha. Događaj koji donosi dašak Italije u srcu grada, na posebno odabranoj lokaciji koja oduzima dah.
Aperol Spritz je stvoren 1919. godine u Padovi, a danas je globalni simbol neopterećenog uživanja. Njegov poznati recept, tri dijela prosecca, dva dijela Aperola, jedan dio gazirane vode, kriška narandže, nije samo formula za koktel, već i za savršen ljetni vibe.
Pripremite naočale za sunce i društvo koje volite jer prava iskustva nisu za svakoga, nego za one koji znaju gdje treba biti.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!