TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 6.3.2023.
Revolt Clothing je bh. brend koji se specijalizira u komadima idealnim za urbano i streetwear odijevanje.
Njihove prepoznatljive kolekcije uključuju streetwear komade koji su tradicionalno bili namijenjeni određenim kulturama, poput skejtera ili sportista dok se danas većina nas, bez obzira na profesionalno zanimanje, može pronaći u komadima jednog ovakvog brenda.
Ovaj put, Revolt Clothing predstavlja posebnu kolekciju sačinjenu od dukserica te majica dugih i kratkih rukava s crtežom 'Multikulturalnog čovjeka' koji predstavlja simbol različitosti.

„U suradnji s našim prijateljem i kolegom Enisom Čišićem, istaknutim umjetnikom, kao i podrškom koju smo dobili od gospodina Francesca Perillija, odlučili smo dati svoj doprinos svim vrijednostima koje vežu grad Sarajevo i djelo monumentalnog simbola multikulturalizma.“ – Revolt Clothing

Da li znate ko je 'Multikulturalni čovjek'?
'Multikulturalni čovjek' je zapravo spomenik, a ujedno i najpoznatije djelo, talijanskog slikara i vajara Francesca Perillija. 1997. je ovaj spomenik predstavljen građanima Sarajeva kao poklon Francesca, a predstavlja simbol solidarnosti i njegov doživljaj Sarajeva.
Sarajevo je, uz Toronto i Los Angeles, jedan od samo nekoliko gradova širom svijeta u kojima je postavljen ovaj spomenik, kojeg je UN Diplomatic Academy uvrstio među 28 najznačajnijih spomenika u historiji čovječanstva.


Kako ste došli na ideju o kolekciji 'Multikulturalnog čovjeka'?
Ideja se razvila sa željom da kao lokalni sarajevski brend damo svoj doprinos u podizanju svijesti o važnosti kulture, ljudi i njihovih priča te događaja koji su ostavili neizbrisiv trag u historiji našeg grada, a i šire.
Ovo je prvi u nizu projekata pod nazivom "GREETINGS FROM SARAJEVO" koji brend REVOLT Clothing planira realizirati u budućnosti i time nastaviti širiti priču o značajnim kulturno-historijskim spomenicima i događajima koji su obilježili prošlost našeg grada.


Pored kolekcije odjeće u @royalwithcheesesarajevo biće dostupan i limitirani ART print (sito štampa) štampan na 270g crvenom mat papiru sa istim motivom.

* * *
Fotografije: Blagojević Nikola
Model: Zlatan Misimović
Grafike: Enis Čišić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!