TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 31.1.2018.
Nakon uistinu duge vladavine matte ruževa za usne, jedan od najreprezentativnijih trendova iz devedesetih unosi dozu svježine i u naše kozmetičke torbice. Sjajilo za usne je ponovno favorit u beauty industriji, a njegova unaprijeđena formula danas je daleko od epiteta kratkotrajan sjaj, ljepljivost i nedostatna boja. I ne samo to, mnogi od njih imaju i njegujuća svojstva te pomažu vam da
Iako je sjajilo već godinama prisutno u ponudi drogerijskih kuća te dizajnerskim kolekcijama, tek ove sezone dobiva zasluženu slavu. Među prvim predvodnicima trenda ubrajaju se Beyonce, Giambattista Valli, Fenty Beauty, Huda Beauty te It Cosmetic's koji su kroz svoje tubice za usne pokazali da ove sezone trebamo dati šansu sjajnim usnama i ne bojati se koristiti sjajila u boji. Najbolje od svega jeste što nanošenja sjajila ne zahtjeva posebne make-up vještine te ne trebate paziti na preciznost pri nanošenju koja je imperativ s ružem.
TEKST: Bonjour.ba
Estetika, preglednost i iskustvo kupovine kakvo zaslužuje svaka beauty entuzijastica – dobrodošli na novu digitalnu adresu najpoznatije parfumerije u BiH.
Zamislite mjesto gdje su luksuz, elegancija i tehnologija isprepleteni u savršen sklad. Mjesto gdje se klikom otvaraju vrata svijeta najfinijih parfema, luksuzne njege kože i make up brendova koji kroje ljepotu modernog doba.
Plaza parfumerija, kultna destinacija za sve ljubitelje beauty proizvoda, upravo je lansirala svoj redizajnirani web shop, sofisticiran, intuitivan i dizajniran da odgovori na najviše estetske i funkcionalne zahtjeve.
Na www.plaza.ba, iskustvo online kupovine sada podsjeća na šetnju najluksuznijim beauty kutkom neke evropske metropole. Novi dizajn donosi prozračan i pregledan izgled, naglasak na vizualima proizvoda i personalizirano korisničko iskustvo.
Kupci sada s lakoćom mogu provjeriti dostupnost artikala po poslovnicama, pratiti stanje svojih loyalty bodova – cvjetića, te uživati u jasnijoj prezentaciji akcija, noviteta i ekskluzivnih ponuda.
“Željeli smo kreirati prostor koji ne samo da prezentira proizvode, već koji priča priču svakog brenda koji zastupamo. Web shop nije više samo alat za kupovinu – on je naš digitalni butik, produžetak identiteta Plaza parfumerije” - poručuje Selver Fajković, marketing menadžer Plaza parfumerije.
Redizajnirani web shop Plaza parfumerije nije samo nova stranica, to je nova era beauty kupovine u BiH. Elegantna, promišljena i digitalno besprijekorna. Luksuz je konačno stigao online i izgleda savršeno!
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa PLAZA parfumerija.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!