TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.6.2024.
Dugo očekivana promocija novog Porsche Taycana – stigao je da oduševi Sarajevo na prestižnoj lokaciji Oaza u Ilidži.



Porsche Taycan, oličenje performansi i vrhunskog dizajna, dolazi sa unaprijeđenim mogućnostima u električnoj mobilnosti, obećavajući da će redefinisati dinamiku vožnje sa najnovijim inovacijama. Gosti su prvi put vidjeti njegove superiorne karakteristike, uključujući:
Porsche je pažljivo ažurirao Taycana s povećanom snagom, produženim dometom, bržim ubrzanjem i bržim punjenjem, uz poboljšanu stabilnost. Style Porsche je dotjerao njegov dizajn, ističući karakteristike Turbo modela.



Sve verzije Taycana se diče proširenom listom standardne opreme i najnovijim iskustvom vožnje u Porsche Driver Experience sa unaprijeđenim konceptom ekrana i kontrola.
Sve tri varijante karoserije će imati brojne modifikacije od datuma lansiranja na tržište.



Tokom razvoja, inženjeri i test vozači Porschea su prešli preko 3,6 miliona kilometara širom svijeta u kamufliranim testnim vozilima kako bi dalje unaprijedili prvi potpuno električni sportski automobil Porschea. Proizvođač sportskih automobila je do sada proizveo gotovo 150.000 primjeraka Taycana.
Još veće performanse
Svi ažurirani modeli imaju značajno brže ubrzanje u odnosu na svoje prethodnike. Na primjer, sportske limuzine Taycan i Taycan Turbo S postižu 0-100 km/h za samo 4,8, odnosno 2,4 sekunde. To je 0,6 i 0,4 sekunde brže nego ranije.
Sa novom funkcijom push – to - pass u paketu Sport Chrono, dodatna snaga do 70 kW može se aktivirati na 10 sekundi, zavisno o modelu. Povećane stope ubrzanja su generalno rezultat veće izlazne snage sistema. Na primjer, osnovni Taycan daje 60 kW više nego ranije. Za Taycan Turbo S, to je dodatnih 140 kW uz pomoć Launch Control. Time se sistemska snaga top modela povećava na 700 kW/952 KS.





Domet povećan za više od 35% u odnosu na prethodnika, u zavisnosti od varijante karoserije i motora, WLTP domet je povećan i do 678 km, što je povećanje od 175 km ili 35%. Ažurirani Taycan ne samo da zahtijeva manje zaustavljanja radi punjenja na dugim putovanjima nego njegov prethodnik, već se i brže puni: na 800-voltnim DC stanicama za punjenje se može puniti brzinom i do 320 kW, što je 50 kW više nego ranije.
Vremenski raspon brzog punjenja nove performance baterije značajno je proširen. To znači da se kapaciteti punjenja veći od 300 kW mogu održati i do pet minuta, a vrlo visoki kapaciteti punjenja mogu se postići brže, čak i pri niskim temperaturama.
Taycan
Kombinovana potrošnja energije: 20,7 - 16,7 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 503 - 678 km; električni domet u gradu: 569 - 821 km

Taycan 4S
Kombinovana potrošnja energije: 20,9 - 17,7 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 474 - 642 km; električni domet u gradu: 528 – 705 km

Taycan Turbo
Kombinovana potrošnja energije: 20,5 - 18,0 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 557 - 630 km; električni domet u gradu: 607 – 683 km
Taycan Turbo S
Kombinovana potrošnja energije: 20,5 - 18,0 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 558 - 630 km; električni domet u gradu: 612 – 691 km

Porsche Taycan 4 Cross Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 22,0 - 18,7 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 517 - 613 km; električni domet u gradu: 588 - 693 km
Taycan 4S Cross Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 22,0 - 18,8 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 517 - 610 km; električni domet u gradu: 588 - 690 km
Taycan Turbo Cross Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 22,0 - 19,1 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 515 - 597 km; električni domet u gradu: 585 – 668 km

Taycan Turbo S Cross Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 22,0 - 19,1 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 516 - 596 km; električni domet u gradu: 589 - 675 km
Taycan Sport Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 20,9 - 17,6 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 477 - 650 km; električni domet u gradu: 553 - 808 km
Taycan 4S Sport Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 21,8 - 18,5 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 449 - 616 km; električni domet u gradu: 512 – 693 km
Taycan Turbo Sport Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 21,6 - 18,8 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 528 - 606 km; električni domet u gradu: 590 - 672 km
Taycan Turbo S Sport Turismo
Kombinovana potrošnja energije: 21,5 - 18,9 kWh/100 km (WLTP); Kombinovana emisija CO2: 0 g/km (WLTP); električni domet: 529 - 604 km; električni domet u gradu: 594 – 678 km
Voze više, brže i dalje… i stigli su u Porsche Centar Sarajevo.



Sva nova vozila koja nudi Porsche su homologirana prema WLTP-u. Zvanične NEDC vrijednosti izvedene iz WLTP vrijednosti više nisu dostupne za nova vozila od 1. januara 2023. godine i stoga ne mogu biti navedeni.
Dodatne informacije o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničnim, posebnim CO2 emisijama novih putničkih automobila su dostupne u publikaciji pod nazivom „Smjernice o potrošnji goriva, CO2 emisija i potrošnji energije novih putničkih automobila”, koja je dostupna besplatno na svim prodajnim mjestima i na DAT-u (Hellmuth – Hirth - Strasse 1, 73760 Ostfildern).
* * *
Foto: Porsche BH PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!