TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 27.7.2023.
Spektakularnim događajem na jedinstvenoj lokaciji Green Park Sarajevo, Porsche je sinoć predstavio svoje najnovije remek-djelo, potpuno preobraženi Porsche Cayenne.
Ovom nezaboravnom događaju prisustvovali su brojni gosti i prijatelji Porsche Centra Sarajevo iz svijeta sporta, mode, kulture, auto-moto industrije, kao i poznati influenseri.
Pod sloganom "FURTHER TOGETHER", osluškujući želje mnogobrojnih prijatelja i članova Porsche zajednice, s novim Cayenne modelom ostvarena je i vizija beskompromisnog luksuza i inovacija. Nastao kao rezultat jednog od najopsežnijih fejsliftinga u istoriji Porschea, Cayenne predstavlja sve ono što jedan luksuzan automobil istaknutih performansi treba da ima.

Sa svojim impresivnim izgledom i sofisticiranim unutrašnjim prostorom, novi Cayenne je oduševio sve koji su imali prilike sinoć biti dio ovog velikog događaja.


Filozofija "Further Together" nosi poruku zajedništva, odlučnosti i neprekidnog napretka, poručio je Armin Mulović, brend menadžer Porsche-a BH, tokom predstavljanja novog Cayenne-a.
“Zahvaljujući vama, našim vjernim kupcima i ljubiteljima brenda, nastavljamo putovati prema budućnosti zajedno, hrabro istražujući nove horizonte automobilske industrije. Porsche Cayenne je uvijek bio sinonim za spoj snage, performansi i izvanrednog dizajna, a ovaj novi model nadilazi sve granice. Sa svakim detaljem pažljivo osmišljenim, novi Cayenne donosi jedinstvenu vožnju koja vas osvaja”, rekao je Mulović.

On je naveo da su očekivanja velika, uzimajući u obzir da ukupan broj prodaje Porsche vozila u Bosni i Hercegovini, otprilike 50 do 60% otpada na Cayenne.
“On je u svom segmentu model koji prednjači. Već imamo na stanju oko dvadeset vozila i sedam narudžbi. Naravno, nakon ovog event-a očekujemo još veću potražnju, za narednu godinu”, izjavio je Mulović.
Ono što se moglo vidjeti tokom prezentacije jeste da Cayenne sa novim konceptom unutrašnjosti “Porsche Driver Experience”, i u kombinaciji sa prefinjenom udobnošću i dinamikom, nudi vrhunski doživljaj vožnje.

Mnoge je impresionirao i podatak da novi Cayenne, iako nudi prostor za pet osoba i dalje predstavlja sportski automobil, te se tako savršeno uklapa u različite životne stilove, pružajući svakodnevno uzbuđenje kroz brojne mogućnosti prilagođavanja.

Ono što je glavni utisak velikog otkrivanja Porsche Cayenne-a jeste da su ovim automobilom još jednom pomjereni standardi u automobilskoj industriji, i to spajajući eleganciju, snagu i tehnologiju, onako kako to samo Porsche zna.
Na ovaj način, Porsche ne samo da je predstavio novi Cayenne, već je još jednom dokazao svoju predanost kvalitetu i dizajnu, ne ostavljajući nikog ravnodušnim.
***
Foto: Porsche PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!