TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 27.3.2023.

Reći da je ovo iskustvo započelo dolaskom na aerodrom na let za Zagreb, odakle idemo dalje prema Opatiji i Grobniku bila bi netočna tvrdnja.

Naime, Melisa Čengić, Marketing, CRM i PR menadžerica brenda Porsche u BiH, zajedno sa svojim timom je uspjela u tome da naš Porsche experience započne još mjesec dana ranije, elegantnom večerom u restoranu 4 Seasons u Sarajevu gdje smo imale priliku upoznati se sa svim članicama zajednice SHIFT by Porsche koje će biti dio Porsche experience na trkaćoj stazi Grobnik u Hrvatskoj.

Na večeri nas je jedan od direktora kompanije Porsche BH d.o.o., Alex Vaszi, te rukovoditelj brenda Porsche za Bosnu i Hercegovinu Armin Mulović zajedno uz Melisu ostavio s obećanjem da nas očekuju dva dana u Porsche potpisu koja zasigurno nećemo zaboraviti. Iako su tijekom večere ostali misteriozni s detaljima, danas znamo na što su mislili jer Porsche experience na Grobniku 2023. godine će biti iskustvo kojeg će se svaka od nas dvadeset dvije žene itekako sjećati jako dugo.

Kratak let do Zagreba i vožnja do Opatije su prošli u razgovoru, detaljnijem upoznavanju, dijeljenju interneta, nekoliko domaćih glazbenih hitova, anegdotama s prijašnjih putovanja i nagađanjima što nas očekuje naredni dan na trkaćoj stazi na Grobniku.

Dolazak u hotel Ambasador u Opatiji u večernjim satima, kratko osvježenje, zajednička večera i prosecco u lobby baru su bili idealna uvertira za odmornu večer kao pripremu za glavni događaj koji nas čeka sutra na stazi.

 



Buđenje u Opatiji u sobi s velikim staklenim panelima i izlazak na terasu s koje se pruža pogled na šarmantni grad i more je bilo iskustvo za sebe. Shvaćamo da večer prije nismo mogli doživjeti svu ljepotu hotela, kao ni pogleda na more koji nas je pratio i u restoranu tijekom doručka.
 


 

Vožnja prema Grobniku uz razgovor kakvo nas vrijeme očekuje tijekom dana koji zaključujemo optimistično upravo pred dolazak na glavni ulaz staze. Tu nas dočekuju parkirana Porsche vozila jedan do drugog koji su bili idealan teaser onoga što nas čeka taj dan. Snaga, luksuz, sigurnost i adrenalin na najbolji mogući način. Porsche način.




U tom trenutku podijeljene smo u četiri grupe, sukladno preferencijama vožnje, kako bi svaka od nas mogla uživati u Porsche experience na način kako joj odgovara, no i dalje uz jedan izlazak iz komfor zone uz pratnju profesionalnih i iskusnih vozača kao što je Tobia Masini, talijanski vozač utrka, danas instruktor za brendove kao što je Porsche.

 

 

Tobia je predvodio naš tim koji je svoju avanturu započeo vožnjom itekako prikladnog imena Luxury on track gdje smo isprobale pet Porsche modela: Panamera 4S E-Hybrid, Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, Macan GTS, Taycan Turbo S i Cayenne E-Hybrid Coupé.


 

 

Voziti svaki od ovih modela je luksuz sam po sebi koji se, pored perfekcije izrade motora i samog automobila, ogleda i u tome kako se kao vozačica osjećate u posebno dizajniranoj i tako pažljivo izrađenoj unutrašnjosti automobila, podesivosti raznih parametara vožnje i detalja koji Porsche brend čine tako jedinstvenim. Voziti pak ove modele na trkaćoj stazi, uz nadzor i savjete koje dobijete putem radio veze od strane profesionalnog vozača je vozačko iskustvo kao nijedno drugo.

 





Nakon što smo u svakom modelu odvozile 4.168 metara staze sa 15 zavoja, uslijedilo je Off-road dio iskustva kojeg smo prošle u modelu Porsche Macan. Voziti Macan po brdovitim cestama je bilo zanimljivo iskustvo, no popeti Macan na uzbrdicu na način da je automobil gotovo okomit u odnosu na tlo je neki sasvim novi adrenalin kako za vozačicu, tako za njezinu suputnicu na prednjem sjedištu. Uvjerile smo se da su ovakav, kao i mnogi drugi Off-road manevri itekako mogući i sigurni zahvaljujući prilagodbi Macana na Off-road način vožnje.


 


 

Organizacijski tim se pobrinuo da i svo vrijeme koje ne provodimo unutar automobila bude ispunjeno iskustvima prožetim esencijom brenda Porsche, tako smo u pauzama uživali u svježe pripremljenim kanapeima i pecivima, uz čaj i kavu, a ručak za sve članice je bio posebno gurmansko iskustvo kojeg su organizatori uspjeli postići bez obzira što smo se nalazili na trkaćoj stazi, daleko od luksuznih restorana.


 

 

Porsche modeli 911 GT3, 718 Cayman GT4 RS, 911 Turbo Coupé, 911 Targa 4S i 911 Carrera 4 GTS su modeli koje smo isprobali u Sportcars On Track vožnji.


 


 

Ljubitelji sportskih vozila će prepoznati oznaku 911 GT3 kao jedan od najbržih Porsche modela, vozilo koje svojim karakteristikama najviše odgovara trkaćoj stazi zahvaljujući svom dizajnu za visoke performanse, moćnom motoru te fantastičnom ovjesu i aerodinamici koje automobil uvijek čvrsto drže na stazi, a što se posebno osjeti tijekom vožnje u oštrim zavojima.

 


 

Pune doživljaja nakon jedinstvenog iskustva vožnje sportskih Porsche vozila na stazi, došlo je vrijeme za jedinu disciplinu koja je bila natjecateljskog karaktera. Na stazi nas je dočekao Porsche 718 Cayman i cilj je bio odvoziti slalom u što kraćem roku pritom ne dodirnuvši nijednu oznaku, što je bio izazov sam po sebi, ali i izvrsno iskustvo posebice uz navijanje ostatka tima u želji da baš u našoj grupi bude zabilježeno najbrže vrijeme.


 

 

Vozačko iskustvo tog dana smo završili u modelu 911 Turbo S, slavnom po tome što može razviti brzinu od 0 do 100 kilometara na sat unutar 2,7 sekunde. I da, naravno da smo to pokušale. Reći ću vam ovo: Ulazite u automobili, točnije ulazite u Porsche 911 Trubo S, sjedate na vozačevo mjesto, pritisnete papučicu kočnice do kraja, a zatim pritisnete papučicu gasa također do kraja i držite ih tako istovremeno pritisnute da bi na znak instruktora koji sjedi na suvozačevom mjestu pustile papučicu kočnice i doživjele ovih 100 km u 2,7 sekundi. Pričajte mi malo o izlasku iz zone komfora, ha? Osjećaj koji, sigurna sam, nijedna od nas neće zaboraviti.




 

Napunjene dobrom energijom, adrenalinom, zaljubljene u brend i u neke nove osobne limite koje smo pomaknule tijekom dana, vraćamo se u hotel gdje nas dočekuju pokloni kao uspomena na druženje i poziv na spremanje za koktel večeru u restoranu Bevanda.



 

Nije tajna da se gourmet iskustva itekako vežu uz priču brenda Porsche, stoga nije čuditi da smo uživale u večeri u par sljedova s naglaskom na lokalne namirnice kojima Istra obiluje. Svaki slijed je uparen pomno odabranim vinskim etiketama sa zvijezdom večeri Chardonnay berba 2018 vinarije Galić, te slatkim vinom od prosušenih bobica vinarije Bodren, berba 2006 koji je pratio Mille foglie od šumskog voća. Kombinacija okusa koja je divno zaokružila druženje tog dana.




 

Iako je to bio dan ispunjen automobilima, brzinom, pouzdanosti i iskustvom, vjerujem da je svaka od nas otišla doma ponosna na sebe i način na koji je prihvatila izazov koji se krio iza svakog volana ispred kojeg smo sjele. Svako vozilo je zahtijevalo prilagodbu načina vožnje i mindseta kojim ulazimo na stazu. Svako novo iskustvo, poput onoga da pustimo papučicu kočnice dok je automobil gotovo okomit ili dok je druga papučica na punom gasu je bio novi izlazak iz zone komfora. Izlazak koji je itekako vrijedio truda i koji je pomjerio naše osobne granice kada govorimo o vožnji, ali i spremnosti na nova, nepredvidiva iskustva koja nas tek očekuju kroz život i karijeru.

Kada smo došle, u sobi smo dobile personalizirano pismo od organizatora u kojem, između ostalog, stoji:

Međunarodna zajednica SHIFT by Porsche vođena je strašću i snovima, a čine je snažne i odvažne žene koje slave sve svoje uloge – supruge, kćeri, menadžerice, doktorice, direktorice… - ili sve navedeno, jer ste ono što god želite postati.“  Mi smo na jedan dan postale vozačice na trkaćoj stazi i ubrzale smo od nula do 100 kilometara za 2,7 sekundi dok je ostatak žena iz našeg tima glasno navijao za nas u želji da uspijemo. I to je Porsche, odnosno SHIFT by Porsche experience.



 

 

***
Fotografije: Privatna arhiva, Porsche Press 


Bonjour

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

TEKST: Bonjour.ba

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu! 2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.

Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način. 
 

nolimits-10033-bonjour-ba


I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.


Šta je NO LIMIT BH Advertising Festival i zašto je važan?  

 

Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.
 

nolimit-bonjour-ba-gif-2
 

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.


nolimits-10022-bonjour-ba

nolimits-4-bonjour-ba-1

nolimits-5-bonjour-ba

nolimits-10-bonjour-ba


BONJOUR.BA X VIA MEDIA GALA NIGHT: event kao iskustvo


Kategorija: Event

Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba-10

nolimits-10036-bonjour-ba

nolimits-14-bonjour-ba

nolimits-10023-bonjour-ba


Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

 

gala-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM:  

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica  
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica  
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist   
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke   

Amna Džamić Branković, Via Media partner  
Haris Mujanović, CEO Via Media  
Kanita Alić, Via Media creative and event manager  
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager  
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive  
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive  
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner  
 

Bonjour.ba “Behind the Scenes”: kultura koja ponovo ima glas


Kategorija: Digitalne kampanje 360

Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.

 

nolimit-bonjour-ba-gif-5

nolimits-19-bonjour-ba


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.

U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM

Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke 
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf


Bonjour.ba x Podravka: boutique event kao novi način komunikacije


Kategorija: Event

Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.
 

nolimits-3-bonjour-ba

nolimits-10029-bonjour-ba


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic-4


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba  marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica   
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica   
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka   
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf

Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga   
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager   
 

Redizajn Bonjour.ba portala: moderan prostor za modernog čitatelja/-icu


Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije

Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.

Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.
 

nolimits-10031-bonjour-ba

nolimits-10032-bonjour-ba

nolimit-bonjour-ba-gif-10


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist


Šta nam ovi projekti govore?


Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.

Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.
 

nolimits-17-bonjour-ba


Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.
 

nolimits-13-bonjour-ba
 

 
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Fotografije: Bonjour.ba arhiva i Monika Andrić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!