TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 27.3.2023.

Reći da je ovo iskustvo započelo dolaskom na aerodrom na let za Zagreb, odakle idemo dalje prema Opatiji i Grobniku bila bi netočna tvrdnja.

Naime, Melisa Čengić, Marketing, CRM i PR menadžerica brenda Porsche u BiH, zajedno sa svojim timom je uspjela u tome da naš Porsche experience započne još mjesec dana ranije, elegantnom večerom u restoranu 4 Seasons u Sarajevu gdje smo imale priliku upoznati se sa svim članicama zajednice SHIFT by Porsche koje će biti dio Porsche experience na trkaćoj stazi Grobnik u Hrvatskoj.

Na večeri nas je jedan od direktora kompanije Porsche BH d.o.o., Alex Vaszi, te rukovoditelj brenda Porsche za Bosnu i Hercegovinu Armin Mulović zajedno uz Melisu ostavio s obećanjem da nas očekuju dva dana u Porsche potpisu koja zasigurno nećemo zaboraviti. Iako su tijekom večere ostali misteriozni s detaljima, danas znamo na što su mislili jer Porsche experience na Grobniku 2023. godine će biti iskustvo kojeg će se svaka od nas dvadeset dvije žene itekako sjećati jako dugo.

Kratak let do Zagreba i vožnja do Opatije su prošli u razgovoru, detaljnijem upoznavanju, dijeljenju interneta, nekoliko domaćih glazbenih hitova, anegdotama s prijašnjih putovanja i nagađanjima što nas očekuje naredni dan na trkaćoj stazi na Grobniku.

Dolazak u hotel Ambasador u Opatiji u večernjim satima, kratko osvježenje, zajednička večera i prosecco u lobby baru su bili idealna uvertira za odmornu večer kao pripremu za glavni događaj koji nas čeka sutra na stazi.

 



Buđenje u Opatiji u sobi s velikim staklenim panelima i izlazak na terasu s koje se pruža pogled na šarmantni grad i more je bilo iskustvo za sebe. Shvaćamo da večer prije nismo mogli doživjeti svu ljepotu hotela, kao ni pogleda na more koji nas je pratio i u restoranu tijekom doručka.
 


 

Vožnja prema Grobniku uz razgovor kakvo nas vrijeme očekuje tijekom dana koji zaključujemo optimistično upravo pred dolazak na glavni ulaz staze. Tu nas dočekuju parkirana Porsche vozila jedan do drugog koji su bili idealan teaser onoga što nas čeka taj dan. Snaga, luksuz, sigurnost i adrenalin na najbolji mogući način. Porsche način.




U tom trenutku podijeljene smo u četiri grupe, sukladno preferencijama vožnje, kako bi svaka od nas mogla uživati u Porsche experience na način kako joj odgovara, no i dalje uz jedan izlazak iz komfor zone uz pratnju profesionalnih i iskusnih vozača kao što je Tobia Masini, talijanski vozač utrka, danas instruktor za brendove kao što je Porsche.

 

 

Tobia je predvodio naš tim koji je svoju avanturu započeo vožnjom itekako prikladnog imena Luxury on track gdje smo isprobale pet Porsche modela: Panamera 4S E-Hybrid, Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, Macan GTS, Taycan Turbo S i Cayenne E-Hybrid Coupé.


 

 

Voziti svaki od ovih modela je luksuz sam po sebi koji se, pored perfekcije izrade motora i samog automobila, ogleda i u tome kako se kao vozačica osjećate u posebno dizajniranoj i tako pažljivo izrađenoj unutrašnjosti automobila, podesivosti raznih parametara vožnje i detalja koji Porsche brend čine tako jedinstvenim. Voziti pak ove modele na trkaćoj stazi, uz nadzor i savjete koje dobijete putem radio veze od strane profesionalnog vozača je vozačko iskustvo kao nijedno drugo.

 





Nakon što smo u svakom modelu odvozile 4.168 metara staze sa 15 zavoja, uslijedilo je Off-road dio iskustva kojeg smo prošle u modelu Porsche Macan. Voziti Macan po brdovitim cestama je bilo zanimljivo iskustvo, no popeti Macan na uzbrdicu na način da je automobil gotovo okomit u odnosu na tlo je neki sasvim novi adrenalin kako za vozačicu, tako za njezinu suputnicu na prednjem sjedištu. Uvjerile smo se da su ovakav, kao i mnogi drugi Off-road manevri itekako mogući i sigurni zahvaljujući prilagodbi Macana na Off-road način vožnje.


 


 

Organizacijski tim se pobrinuo da i svo vrijeme koje ne provodimo unutar automobila bude ispunjeno iskustvima prožetim esencijom brenda Porsche, tako smo u pauzama uživali u svježe pripremljenim kanapeima i pecivima, uz čaj i kavu, a ručak za sve članice je bio posebno gurmansko iskustvo kojeg su organizatori uspjeli postići bez obzira što smo se nalazili na trkaćoj stazi, daleko od luksuznih restorana.


 

 

Porsche modeli 911 GT3, 718 Cayman GT4 RS, 911 Turbo Coupé, 911 Targa 4S i 911 Carrera 4 GTS su modeli koje smo isprobali u Sportcars On Track vožnji.


 


 

Ljubitelji sportskih vozila će prepoznati oznaku 911 GT3 kao jedan od najbržih Porsche modela, vozilo koje svojim karakteristikama najviše odgovara trkaćoj stazi zahvaljujući svom dizajnu za visoke performanse, moćnom motoru te fantastičnom ovjesu i aerodinamici koje automobil uvijek čvrsto drže na stazi, a što se posebno osjeti tijekom vožnje u oštrim zavojima.

 


 

Pune doživljaja nakon jedinstvenog iskustva vožnje sportskih Porsche vozila na stazi, došlo je vrijeme za jedinu disciplinu koja je bila natjecateljskog karaktera. Na stazi nas je dočekao Porsche 718 Cayman i cilj je bio odvoziti slalom u što kraćem roku pritom ne dodirnuvši nijednu oznaku, što je bio izazov sam po sebi, ali i izvrsno iskustvo posebice uz navijanje ostatka tima u želji da baš u našoj grupi bude zabilježeno najbrže vrijeme.


 

 

Vozačko iskustvo tog dana smo završili u modelu 911 Turbo S, slavnom po tome što može razviti brzinu od 0 do 100 kilometara na sat unutar 2,7 sekunde. I da, naravno da smo to pokušale. Reći ću vam ovo: Ulazite u automobili, točnije ulazite u Porsche 911 Trubo S, sjedate na vozačevo mjesto, pritisnete papučicu kočnice do kraja, a zatim pritisnete papučicu gasa također do kraja i držite ih tako istovremeno pritisnute da bi na znak instruktora koji sjedi na suvozačevom mjestu pustile papučicu kočnice i doživjele ovih 100 km u 2,7 sekundi. Pričajte mi malo o izlasku iz zone komfora, ha? Osjećaj koji, sigurna sam, nijedna od nas neće zaboraviti.




 

Napunjene dobrom energijom, adrenalinom, zaljubljene u brend i u neke nove osobne limite koje smo pomaknule tijekom dana, vraćamo se u hotel gdje nas dočekuju pokloni kao uspomena na druženje i poziv na spremanje za koktel večeru u restoranu Bevanda.



 

Nije tajna da se gourmet iskustva itekako vežu uz priču brenda Porsche, stoga nije čuditi da smo uživale u večeri u par sljedova s naglaskom na lokalne namirnice kojima Istra obiluje. Svaki slijed je uparen pomno odabranim vinskim etiketama sa zvijezdom večeri Chardonnay berba 2018 vinarije Galić, te slatkim vinom od prosušenih bobica vinarije Bodren, berba 2006 koji je pratio Mille foglie od šumskog voća. Kombinacija okusa koja je divno zaokružila druženje tog dana.




 

Iako je to bio dan ispunjen automobilima, brzinom, pouzdanosti i iskustvom, vjerujem da je svaka od nas otišla doma ponosna na sebe i način na koji je prihvatila izazov koji se krio iza svakog volana ispred kojeg smo sjele. Svako vozilo je zahtijevalo prilagodbu načina vožnje i mindseta kojim ulazimo na stazu. Svako novo iskustvo, poput onoga da pustimo papučicu kočnice dok je automobil gotovo okomit ili dok je druga papučica na punom gasu je bio novi izlazak iz zone komfora. Izlazak koji je itekako vrijedio truda i koji je pomjerio naše osobne granice kada govorimo o vožnji, ali i spremnosti na nova, nepredvidiva iskustva koja nas tek očekuju kroz život i karijeru.

Kada smo došle, u sobi smo dobile personalizirano pismo od organizatora u kojem, između ostalog, stoji:

Međunarodna zajednica SHIFT by Porsche vođena je strašću i snovima, a čine je snažne i odvažne žene koje slave sve svoje uloge – supruge, kćeri, menadžerice, doktorice, direktorice… - ili sve navedeno, jer ste ono što god želite postati.“  Mi smo na jedan dan postale vozačice na trkaćoj stazi i ubrzale smo od nula do 100 kilometara za 2,7 sekundi dok je ostatak žena iz našeg tima glasno navijao za nas u želji da uspijemo. I to je Porsche, odnosno SHIFT by Porsche experience.



 

 

***
Fotografije: Privatna arhiva, Porsche Press 


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!