TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 12.9.2023.
Vožnja od Sarajeva do Mostara, posebno kroz kanjon Neretve, za mnoge je najljepša tura u BiH.
No, kada u tu priču dodate vožnju u ne jednog, nego 10 modela Porsche automobila, rezultat je iskustvo koje je izazov uporediti i s bilo kojim drugim… Tako je počeo naš ponedjeljak.

Naime, kada je u naš mail sandučić stigao poziv za još jedno Porsche iskustvo, znali smo koji odgovor ćemo poslati – Može, kada?
Tako je i bilo, jučer smo se s CRM i PR menadžericom brenda Porsche u BiH, Melisom Čengić, brend menadžerom Arminom Mulovićem i cijelom ekipom brenda Porsche sastali u ranim jutarnjim satima ispred Hotela Austria u Sarajevu.
Uz upoznavanje s timom i ukusni doručak, potreban za dan pred nama, imali smo priliku upoznati se više sa samim automobilima, ali i s instruktorima ispred brenda Porsche. Uz kratki brief bili smo spremni zauzeti svoja mjesta u nekim od najljepših automobila na svijetu.

Vrijeme je bilo za luksuzno uživanje u vožnji do Mostara. Na putu do tamo smo imali priliku iskusiti vožnju u čak 5 automobila, a naš prvi izbor je bio Porsche Panamera GTS u očaravajućoj zelenoj nijansi.
Rekli bismo savršen izbor za početak ture, automobil koji kombinuje sportsku vožnju i udobnost, a dodat ćemo i da ima poseban karakter koji je predstavljen kroz jasne konture. I da, za samo 3.9 sekundi dosegne brzinu od 100 km/h.


Na red je došao i naš prvi kabriolet za taj dan, ostvarenje tinejdžerskih snova svake od nas. Vjetar u kosi, sunce na licu, muzika za potpuni dojam i Porsche volan u rukama su bili jasan znak da je pred nama avantura koju nećemo zaboraviti.

S promjenom 3 Porsche automobila stigli smo i u Toscanu u malom, Carski vinogradi – Emporia Hotel. Drvored kao iz filmova s 10 Porsche automobila u koloni je prizor koji nam se duboko urezao u sjećanja.



Ispred savršenog ambijenta Emporia Hotela, dočekalo nas je i jedno šareno iznenađenje, pogađate Porsche automobil, ovaj put Porsche Taycan – sportska limuzina.

Idealna uvertira za druženje uz pogled na bazen, hercegovačku prirodu i uživanje u specijalitetima restorana. Nakon malog predaha dobili smo i certifikat uspješnog učešća u Porsche experience manifestaciji, a diplomirali smo s izuzetnom odgovornošću i visokim profesionalizmom te postali prijatelji brenda.




Pri povratku je došlo vrijeme da isprobamo i miljenika prisutnih, Porsche 911 Turbo S u kreda sivoj nijansi. Iz svakog ugla odiše tradicionalnom, atletskom formom, a kroz interijer se taj duh nastavlja kroz vintage pepito uzorak i zagasito narančastu boju kože. Premašio je sva naša očekivanja automobilske vožnje i luksuza.



Kroz promjenu nekoliko dodatnih modela kroz živopisne krajolike Hercegovine, uz savršenu organizaciju cijelog iskustvenog događaja u Sarajevo smo se dovezli u pink Porsche Cayman modelu. Riječ je o legendarnom 718 Cayman Style Edition u RubyStar Neo boji čiji je cilj – to take everyday out of every day, što je priznajemo savršena poruka za kraj jednog ponedjeljka, gdje nam je Porsche tim kreirao jedan sasvim neobičan dan za početak radne sedmice.

* * *
Foto: Privatna arhiva
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!