TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 27.8.2024.

Polène je francuski brend osnovan 2016. godine, a brzo je postao sinonim za luksuzni i rafinirani minimalizam.


Njihove torbe, koje kombinuju vrhunsku izradu s estetikom koja balansira između poznatog dizajna i pomalo avangardnog, osvojile su modne insajderice i influenserice širom svijeta. Posebno se ističe model Cyme u camel boji, koji je postao pravi hit na društvenim mrežama, posebno na Tik Toku. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ? (@olliewondrrs)



Cyme torba nije samo modni dodatak, već pravi primjer sofisticiranog dizajna, u koji vrijedi uložiti. Na granici je između povoljnog i luksuznog s cijenom od 280€. Proizvedena u Ubriqueu, srcu španske kožne galanterije, ova torba izrađena je od italijanske teleće kože s teksturom koja odiše luksuzom

Polène je poznat po svojoj posvećenosti detaljima, što je jasno vidljivo u uklonjivom džepu s patent zatvaračem i mogućnosti nošenja torbe na više načina, kao ručna torba, torba za lakat ili torba na ramenu.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tasmin Devi (@tasmin.devi)



Ovaj model privlači pažnju zbog svoje svestranosti i elegantne jednostavnosti, što ga čini savršenim izborom za žene koje cijene spoj funkcionalnosti i visoke mode. Uz to, neutralna camel boja prosto osvaja, posebno za period pred nama. 

Za one koji žele investirati u ovaj komad, ključ je prepoznati vrijednost koju donosi ova torba: ručna izrada, vrhunski materijali i bezvremenski dizajn, koji će zadržati svoju relevantnost godinama u budućnost. 

 

* * * 
Naslovna fotografija: @denizayesen


Bonjour

Šeširi, čizme i tišina. Kako je Hamza Kulenović preveo Western estetiku na domaći teren?

TEKST: Ada Ćeremida

Šeširi, čizme i tišina. Kako je Hamza Kulenović preveo Western estetiku na domaći teren? Šeširi, čizme i tišina. Kako je Hamza Kulenović preveo Western estetiku na domaći teren?

Hamza Kulenović, fotograf iza STUDIO HAMZA, već godinama gradi prepoznatljiv vizuelni narativ tih ali prodoran, suptilan, a opet pun snage. 

Njegov dugoročni projekt 1 ON 1  je intiman portret individualnosti, gdje moda i priroda vode nijeme dijaloge. U trećem poglavlju, HOWDY, Kulenović se okreće Zapadu, ali ne onom iz filmova, već onom iz osjećaja.


bonjour_ba_hamza_k_06

Gucci košulja i Fendi džemper


HOWDY ne pokušava preslikati Divlji zapad. Umjesto prašine i prerije, ovdje imamo travu, maslačke i blagu svjetlost bosanskog podneblja. Nema teatralnosti ovo je kontemplativna dekonstrukcija slike tišine. Zapad, filtriran kroz melanholiju i estetiku istočnoevropskog sela.

‘’Vizuali prate narativ osame, unutrašnje snage i ljepote koja izvire iz jednostavnosti. Bez potrebe za pretencioznošću, priča je vođena ideologijom slobode izražavanja i suptilnog sudara stilskih opozita – grube teksture i nježnih silueta, utilitarnog i romantičnog.'' rekao nam je Hamza.


bonjour_ba_hamza_k_07

bonjour_ba_hamza_k_01

Miu Miu majica i šešir, Prada potkošulja i J.W. Anderson vesta


Stajling koji potpisuju Matheus Franca i Kulenović spaja diskretnu sofisticiranost s hrabrim siluetama. Kombinacija tekstura i detalja stvara dojam nespretne elegancije, gdje luksuzne torbe i odjevni komadi ne djeluju samo kao modni izričaj, već kao predmeti s pričom. Ovdje se osjećaju naslijeđeni, proživljeni, kao da su pronađeni sa karakterom koji dolazi iz prepoznatljivih modnih arhiva.


bonjour_ba_hamza_k_04

bonjour_ba_hamza_k_02

Brunello Cucinelli bermude , Miu Miu jakna i čizme, torba J.W. Anderson, naočale Loewe i J.W. Anderson vesta.


U pozadini fotografija titra i blagi bunt. HOWDY ne vrišti, ali suptilno prisvaja western estetiku na svoj način. Granica više nije teritorijalna, već suptilna i intimna, gdje se prostor za osobnu izražajnost stvara kroz detalje, tonove i gestu.


bonjour_ba_hamza_k_05

bonjour_ba_hamza_k_03

Brunello Cucinelli bermude, Miu Miu čizme,Gucci košulja i Emilio Pucci hlače 


U svijetu gdje je moda često bučna, teatralna i pomalo distancirana od stvarnosti, ovakav editorijal nas može podsjetiti na tihe priče koje postoje i bez publike. U tome i jeste moć ovog editorijala sve izgleda kao da se već dešava.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!