TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 27.11.2024.

Svake godine, kako se praznici približavaju, mališani širom svijeta s nestrpljenjem pišu pisma Djeda Mrazu što je potaknulo i naš interes za pitanje, a šta se nalazi na vrhu njihovih želja?

 

Jesu li to klasične igračke ili ih više privlače moderne tehnologije? Otkrijmo zajedno!

 




Istraživanje tržišta igračaka: Što je novo/staro i popularno? 

Ove godine svjedoci smo prave eksplozije kreativnih i interaktivnih igračaka. Klasici poput lutke i autića i dalje drže visoko mjesto na listi želja, no sve su popularniji setovi za eksperimentisanje, programiranje i virtualnu stvarnost. Igračke inspirisane popularnim filmovima Frozen (daaaa, još uvijek!) i TV serijama Patrolne šape, Peppa
Pig također su i dalje veliki hit među djecom. No, ne možete grešku napraviti ako pažnju date i starim, dobrim klasicima poput Disney igrački: Mickey i Minnie Mouse, Simba, Stich, princeze...

 




Utjecaj društvenih mreža i YouTubera 

Društvene mreže i YouTube imaju velik utjecaj na izbor igračaka kod djece. Mališani često vide svoje omiljene YouTubere kako se igraju s određenim igračkama i odmah ih žele imati. Ovaj trend je posebno izražen kod starije djece. Koliko god je pomalo razočaravajuća činjenica što djeca mnogo vremena provode izložena plavom ekranu raduje nas činjenica da djeca ipak od Djeda Mraza traže neke klasične igračke.

 




Kategorije najtraženijih igračaka: 
 

  • Interaktivne igračke: Pametne lutke koje govore i pjevaju, roboti koje se mogu programirati, igračke koje reagiraju na dodir i zvuk.
  • Igre na otvorenom: Bicikli, rolere, skuteri, sportska oprema, šatori za igru.
  • Kreativne igračke: Setovi za slikanje, eksperimentisanje, muzički instrumenti. Također, klasične kockice i drugi slični konstrukti i dalje su veliki hit. Djeca vole graditi različite strukture i izražavati svoju kreativnost.
  • Video igre i konzole: Najnovije konzole i popularne igre, virtualna stvarnost.
  • Kolekcionarske igračke: Figurice, kartice, sličice, posebno one inspirirane popularnim filmovima i serijama.*

 

Savjet: Prije kupovine, razmislite i o sljedećem:

  • Dob djeteta: Odaberite igračke prikladne za djetetov uzrast.
  • Interesi djeteta: Šta dijete voli raditi?
  • Razvoj djeteta: Koje vještine želite potaknuti?
  • Sigurnost: Provjerite da li je igračka sigurna za upotrebu.

Iako se želje djece mijenjaju iz godine u godinu, jedno je sigurno: djeca vole igračke koje potiču njihovu maštu, kreativnost i druženje. Bilo da se odlučite za klasičnu igračku ili neku modernu gadgeticu, najvažnije je da poklon bude od srca i da donese radost vašem djetetu.

Sretna kupovina!

*Ovaj popis je samo smjernica i može se razlikovati  u zavisnosti o dobi djeteta, njegovim interesima i trenutnim trendovima. Prilikom odabira igračke, uvijek uzmite u obzir sigurnost, kvalitet izrade i koji vid edukacije pruža.

* * *
Naslovna fotografija: pexels.com


Bonjour

Želite li kroz sport pružiti ljubav i sigurnost djeci? Evo kako možete biti dio te priče.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Želite li kroz sport pružiti ljubav i sigurnost djeci? Evo kako možete biti dio te priče. Želite li kroz sport pružiti ljubav i sigurnost djeci? Evo kako možete biti dio te priče.

SOS Dječija sela u BiH i NGO Marathon udružili su snage pod sloganom 'Briga za djecu je maraton! Budi Kum porodica'.

Ova saradnja nosi snažnu poruku zajedništva jer naša srca imaju veliki kapacitet i za trku, ali i za ljubav prema djeci, jer djeca od ljubavi rastu. 


bonjour_ba01maraton_sos-1


 

Udruženje NGO Marathon, koje je već prepoznato po svom filantropskom djelovanju i društvenoj odgovornosti, a od ove godine postaje prijatelj i podrška SOS Dječijim selima u BiH. 

Partnerstvom šaljemo jasnu poruku: briga za djecu bez roditeljskog staranja nije samo individualna obaveza, već kolektivna misija u kojoj svako od nas može imati ulogu.


bonjour_ba01maraton_sos

Jedna od ključnih prilika da zajedno pokažemo solidarnost i podršku jeste predstojeći Sarajevo polumaraton, koji organizuje NGO Marathon. Ovaj sportsko-humanitarni događaj okuplja trkače i prijatelje sporta iz cijelog svijeta, a od ove godine nosi i dodatnu vrijednost, a to je podrška SOS Dječijim selima u BiH.


bonjour_ba02maraton_sos

Rok za registraciju učešća na utrkama i uplatu je 15.09.2025. godine, a prijave se vrše putem zvanične stranice.

 

Ovo partnerstvo simbolizuje ideju da svaki pretrčani kilometar, svaka podrška, svaka donacija i svaka podijeljena informacija o ovom projektu imaju značaj. Dijeljenjem ove poruke i poziva 'Postani Kum', doprinosite širenju svijesti i jačanju podrške djeci kojoj je najpotrebnija ljubav i sigurnost.

 

Jer, baš kao i u maratonu najvažnije je da zajedno istrajemo

 

Foto: PR, unsplash.com, pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!