TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 10.6.2019.

Email je danas postao jedan od najefikasnijih načina komunikacije i marketinga.
Svojom e-porukom želimo dočarati određeni ton, prenijeti emociju i ukazati na određene ideje, zbog čega pisanje emaila često nazivaju i svojevrsnom umjetnošću. 



Srdačnost, dioba teksta na manje dijelove, jasno izražavanje i zaključak koji će zaokružiti cijelu poruku osnova su svakog pomno osmišljenog teksta. Uz sve to, važno je zadržati i profesionalan pristup, a uz praksu i savjete za što bolje koncipiran email, pazimo da i ne ponavljamo pogreške koje mogu dovesti do nesporazuma ili pogrešnog dojma osobe koja čita poruku.
Pravopisne i gramatičke greške, korištenje skraćenica koje nitko ne razumije, komplicirane i stručne riječi su neki od razloga zašto ponekad ne dobijemo odgovor kakav smo priželjkivali. Upravo zbog toga smo ovaj put odlučili naglasak staviti na nekoliko sitnih grešaka koje ponavljamo u pisanju emaila i istražiti kako ih riješiti.  

ROBOTSKI PRISTUP U PISANJU EMAILA
Pri pisanju emaila razmišljajte kako bi išla komunikacija s osobom s kojom se dopisujete da je ona uistinu kraj vas. Vjerojatno biste se pozdravili, kratko razgovarali o novostima, a tek onda prešli na temu sastanka. Taj koncept trebate zadržati i prilikom kreiranja emaila. Nemojte odmah prijeći na samu srž javljanja. 

NEGATIVAN TON I KORIŠTENJE USKLIČNIKA 
Pokušajte zaboraviti da na vašoj tipkovnici postoji tipka s uskličnikom. Upravo jer komunicirate online, vaš uskličnik može imati presnažan feedback, a negativan ton stvoriti dojam da ste osoba koja nije nimalo ugodna za suradnju.
Pokušajte radije koristiti izraze poput 'zamolit ću vas da naredni put napravite ovako' umjesto korištenja negativnih kritika. Izbjegavajte i riječi hitno u naslovu emaila i korištenje velikih slova budući da i oni pridonose stvaranju negativnog dojma. A ako se uistinu nalazite u situaciji koju je potrebno hitno riješiti, ostavite laptop i mobitel u ruku i telefonski riješite cijelu stvar. 

NEJASNO KONCIPIRAN EMAIL 
Ponekad u želji da što prije pošaljemo email, naša poruka bude u potpunosti nejasna. Kada pišite email, u potpunosti se posvetite zadatku. Neka poruka ima uvod, razlog pisanja, kao i zaključak koji poziva na reakciju osobe kojoj šaljete email. Pišite jednostavnim jezikom i nemojte previše komplicirati, kako bi osoba što brže i jednostavnije shvatila bit vaše poruke.

PREVIŠE PRAVOPISNIH/GRAMATIČKIH GREŠAKA
Ponekad sitne greške u pisanju mogu dovesti do pogrešnog profesionalnog dojma o vama kod osobe kojoj pišete, zato svaki put nakon što složite email, pokušajte još jedanput provjeriti sadržaj.


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!