TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 10.6.2019.

Email je danas postao jedan od najefikasnijih načina komunikacije i marketinga.
Svojom e-porukom želimo dočarati određeni ton, prenijeti emociju i ukazati na određene ideje, zbog čega pisanje emaila često nazivaju i svojevrsnom umjetnošću. 



Srdačnost, dioba teksta na manje dijelove, jasno izražavanje i zaključak koji će zaokružiti cijelu poruku osnova su svakog pomno osmišljenog teksta. Uz sve to, važno je zadržati i profesionalan pristup, a uz praksu i savjete za što bolje koncipiran email, pazimo da i ne ponavljamo pogreške koje mogu dovesti do nesporazuma ili pogrešnog dojma osobe koja čita poruku.
Pravopisne i gramatičke greške, korištenje skraćenica koje nitko ne razumije, komplicirane i stručne riječi su neki od razloga zašto ponekad ne dobijemo odgovor kakav smo priželjkivali. Upravo zbog toga smo ovaj put odlučili naglasak staviti na nekoliko sitnih grešaka koje ponavljamo u pisanju emaila i istražiti kako ih riješiti.  

ROBOTSKI PRISTUP U PISANJU EMAILA
Pri pisanju emaila razmišljajte kako bi išla komunikacija s osobom s kojom se dopisujete da je ona uistinu kraj vas. Vjerojatno biste se pozdravili, kratko razgovarali o novostima, a tek onda prešli na temu sastanka. Taj koncept trebate zadržati i prilikom kreiranja emaila. Nemojte odmah prijeći na samu srž javljanja. 

NEGATIVAN TON I KORIŠTENJE USKLIČNIKA 
Pokušajte zaboraviti da na vašoj tipkovnici postoji tipka s uskličnikom. Upravo jer komunicirate online, vaš uskličnik može imati presnažan feedback, a negativan ton stvoriti dojam da ste osoba koja nije nimalo ugodna za suradnju.
Pokušajte radije koristiti izraze poput 'zamolit ću vas da naredni put napravite ovako' umjesto korištenja negativnih kritika. Izbjegavajte i riječi hitno u naslovu emaila i korištenje velikih slova budući da i oni pridonose stvaranju negativnog dojma. A ako se uistinu nalazite u situaciji koju je potrebno hitno riješiti, ostavite laptop i mobitel u ruku i telefonski riješite cijelu stvar. 

NEJASNO KONCIPIRAN EMAIL 
Ponekad u želji da što prije pošaljemo email, naša poruka bude u potpunosti nejasna. Kada pišite email, u potpunosti se posvetite zadatku. Neka poruka ima uvod, razlog pisanja, kao i zaključak koji poziva na reakciju osobe kojoj šaljete email. Pišite jednostavnim jezikom i nemojte previše komplicirati, kako bi osoba što brže i jednostavnije shvatila bit vaše poruke.

PREVIŠE PRAVOPISNIH/GRAMATIČKIH GREŠAKA
Ponekad sitne greške u pisanju mogu dovesti do pogrešnog profesionalnog dojma o vama kod osobe kojoj pišete, zato svaki put nakon što složite email, pokušajte još jedanput provjeriti sadržaj.


Bonjour

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

TEKST: Bonjour.ba - PR

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.

Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača. 

 



Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 


argeta3bonjour_ba

U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda. 

 

argeta8bonjour_ba

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 


argeta6bonjour_ba

Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.

Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 


argeta2bonjour_ba

argeta7bonjour_ba

Ovom prilikom,  Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno. 

Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 


argeta1bonjour_ba

Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.

Foto: PR  
Naslovna fotografija: @argeta_official


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!