TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.6.2019.
Email je danas postao jedan od najefikasnijih načina komunikacije i marketinga.
Svojom e-porukom želimo dočarati određeni ton, prenijeti emociju i ukazati na određene ideje, zbog čega pisanje emaila često nazivaju i svojevrsnom umjetnošću.

Srdačnost, dioba teksta na manje dijelove, jasno izražavanje i zaključak koji će zaokružiti cijelu poruku osnova su svakog pomno osmišljenog teksta. Uz sve to, važno je zadržati i profesionalan pristup, a uz praksu i savjete za što bolje koncipiran email, pazimo da i ne ponavljamo pogreške koje mogu dovesti do nesporazuma ili pogrešnog dojma osobe koja čita poruku.
Pravopisne i gramatičke greške, korištenje skraćenica koje nitko ne razumije, komplicirane i stručne riječi su neki od razloga zašto ponekad ne dobijemo odgovor kakav smo priželjkivali. Upravo zbog toga smo ovaj put odlučili naglasak staviti na nekoliko sitnih grešaka koje ponavljamo u pisanju emaila i istražiti kako ih riješiti.
ROBOTSKI PRISTUP U PISANJU EMAILA
Pri pisanju emaila razmišljajte kako bi išla komunikacija s osobom s kojom se dopisujete da je ona uistinu kraj vas. Vjerojatno biste se pozdravili, kratko razgovarali o novostima, a tek onda prešli na temu sastanka. Taj koncept trebate zadržati i prilikom kreiranja emaila. Nemojte odmah prijeći na samu srž javljanja.
NEGATIVAN TON I KORIŠTENJE USKLIČNIKA
Pokušajte zaboraviti da na vašoj tipkovnici postoji tipka s uskličnikom. Upravo jer komunicirate online, vaš uskličnik može imati presnažan feedback, a negativan ton stvoriti dojam da ste osoba koja nije nimalo ugodna za suradnju.
Pokušajte radije koristiti izraze poput 'zamolit ću vas da naredni put napravite ovako' umjesto korištenja negativnih kritika. Izbjegavajte i riječi hitno u naslovu emaila i korištenje velikih slova budući da i oni pridonose stvaranju negativnog dojma. A ako se uistinu nalazite u situaciji koju je potrebno hitno riješiti, ostavite laptop i mobitel u ruku i telefonski riješite cijelu stvar.

NEJASNO KONCIPIRAN EMAIL
Ponekad u želji da što prije pošaljemo email, naša poruka bude u potpunosti nejasna. Kada pišite email, u potpunosti se posvetite zadatku. Neka poruka ima uvod, razlog pisanja, kao i zaključak koji poziva na reakciju osobe kojoj šaljete email. Pišite jednostavnim jezikom i nemojte previše komplicirati, kako bi osoba što brže i jednostavnije shvatila bit vaše poruke.
PREVIŠE PRAVOPISNIH/GRAMATIČKIH GREŠAKA
Ponekad sitne greške u pisanju mogu dovesti do pogrešnog profesionalnog dojma o vama kod osobe kojoj pišete, zato svaki put nakon što složite email, pokušajte još jedanput provjeriti sadržaj.

TEKST: Bonjour.ba
Ponekad promjena ne dolazi u velikim koracima, već u jednom danu koji te pokrene. Sutra je upravo takav dan!
akademija by dm drogerie markt & Bonjour.ba sutra otvara svoja vrata u Europskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, okupljajući 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine, onih koje žele učiti, dijeliti iskustva i otkriti koliko mogu kada imaju podršku jedne druge.
Tokom cijelog dana, učesnice će imati priliku čuti predavanja i sudjelovati u razgovorima s izuzetnim govornicama, ženama koje su svoj profesionalni put gradile na znanju, istrajnosti i autentičnosti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva i voditeljica resora Ljudski resursi i Infomatika dmBiH

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u Nabavi dmBiH
Od razvoja karijere i ličnog brendinga, preko pregovaranja i vođenja timova, pa sve do storytellinga i kreiranja sadržaja koji povezuje, teme ovogodišnje akademije dotiču se svega što čini osnovu savremenog ženskog liderstva.
Između predavanja i radionica, coffee break by dm drogerie markt biće prilika za razgovor, upoznavanje i razmjenu ideja.
Upravo u tim kratkim trenucima često nastanu poznanstva i inspiracije koje se pamte, jer akademija nije samo dan učenja, to je iskustvo, energija i podsjetnik koliko zajedništvo može značiti.
Dan ćemo završiti inspirativnim pričama bivših polaznica, koje će podijeliti svoja iskustva o tome kako su od ideje došle do uspjeha, uz iskrenost, motivaciju i ono poznato ‘možeš i ti’…
Martina Đorđevska, Tegla

Dragana Rauš, Marketing agencija Raush

Maja Topčagić, Studio Maja Topčagić
Sutra nas čeka dan koji će nas podsjetiti zašto vjerujemo u učenje, dijeljenje i podršku. Dan koji nećemo pamtiti samo po programu, nego po ljudima koje ćemo upoznati.
U nastavku vam donosimo agendu. Vidimo se na akademiji!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!