Pogledajte prvu kampanju za dizajnerski Burtuqaali Concept Store u Sarajevu!
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBPored hotela Bosnia, na adresi Kulovića 9, nalazi se dućan u čijoj ćete ponudi naći sjajne dizajnerske komade i modne dodatke sa etiketom svjetski poznatih brandova i onih koji malim koracima osvajaju popularnost zaljubljenica u modu. Riječ je o Burtuqaali concept store, koji je i organizirao snimanje svoje prve kampanje. Naziv dućana je osmislio poznati stručnjak Muamer Adilović, a na arapskom znači naranča odnosno narančasto.
Kako bi obogatile modnu ponudu grada Sarajeva, pored svojih karijera, Jasmina Hajrović Rajić i Berina Malagić su pronašle vremena da otvore novo i jedinstveno mjesto na kojem možete naći zanimljeve odjevne predmete, počevši od poznatog britanskog branda cipela, Ruperta Sandersona, čije cipele nosi i princeza, preko francuskih modela cipela svjetski uspješne dizajnerice iz Sarajeva, Gordane Dimitrijević do branda torbi koji je prije tri tjedna u britanskom Vogue proglašen novim Hermesom - Manu atelier.
„Željeli smo udahnuti novi i svježi duh Sarajevu u vidu dovođenja etabliranih brandova iz regije kao što su Amarie, Sovilj, Borboleta, Ines atelier, ali i svjetskih poznatih brandova - Rupert Sanderson, Illesteva, Oyeswimwear te potpuno novih dizajnerskih imena koji tek osvajaju svjetske metropole i najpoznatije trendsetterrice, odnosno ulaze na velika vrata u najpoznatije časopise i najluksuznije concept dućane - Gordana Dimitrijević, Manu atelier, Mynameiso, Mysabella, 25thhour lingerie uz naravno bh. dizajn. Na jednom i jedinstvenom mjestu u regiji možete naći najsexy cipele, najcool kožne torbe, ali i pregršt odjeće za svaki dan, bilo za odlazak na posao, večeru ili plažu i naravno nakit i sunčane naočale. Burtuqaali concept dućan donosi pariški duh Sarajevu koje je uvijek glasilo za grad moderno obučenih djevojaka i žena, čak i u ratna vremena. Kombinacijom zapadnjačkih i istočnjačkih brandova na jednom mjestu možete birati između hrvatskog dizajnera nakita Sovilja, dobitnika Red dot nagrade, beogradske dizajnerice Ines atelier do kupaćih kostima i večernjih bodija Oye u kojima godinama pleše Jeniffer Lopez, te naravno i ponude nekoliko bh. dizajnera.“ – prokomentirala nam je Jasmina.
Zaštitno lice njihove prve kampanje je Martina Saira, bh. poduzetnica i IT djevojka, koja je pozirala ispred objektiva Armina Čole, dok je za frizuru bio zadužen Ensar Dervišbegović, a za make-up Maja Koristović-Talović.
Rezultate druženja ove sjajne i sad već uvježbane ekipe pogledajte u nastavku!