TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.4.2017.

Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Weekend je do sada ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000  medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

„Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posjetitelji moći vidjeti u izgledu i sadržaju“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

 

Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mjesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, tehnološke inovacije, revolucionarne tehnologije te kreiraju ključni buzzwordi uz poznate stručnjake i renomirane predavače iz poslovnog svijeta. „Kroz proteklih deset godina, svake smo se mijenjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijski-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni“, obećava Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

Weekend Media Festival tijekom posljednjih deset godina postao je sinonim za opušteno mjesto na kojem se okupljaju brojni komunikacijski i marketinški stručnjaci, a također svi koji žele obnoviti poslovna poznanstva i steći nova, čuti o relevantnim trendovima u biznisu te se ujedno i odlično zabaviti. „Od prvog dana do danas postoji dosljednost ovog projekta, a to je da ustraje na konceptu kreativnog dokoličarenja. To je projekt koji veseli svih, od sudionika, izravnih panelista, pa do publike i ljudi koji navraćaju iz samog Rovinja. Mislim da je ovo prepoznatljiva adresa i finale sjajnih događanja koje imamo tijekom godine. Poentiramo i na činjenici da komunikacijska industrija također dolazi na svoje - učiti, razmjenjivati poslovna iskustva, dogovarati poslove, a pritom dokoličariti, odnosno uživati u projektima, osobito u noćnom i kreativnijem dijelu ovog festivala“, istaknuo je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe, Predrag Grubić.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za najpoznatije partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Opuštenoj atmosferi festivala pridonijet će pomno osmišljen glazbeni program koji je oduvijek bio jedan od njegovih najjačih aduta, a tako će biti i ove godine. Njime će se proslaviti deseta godišnjica Weekenda, a faktora iznenađenja neće nedostajati.


Bonjour

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

TEKST: Bonjour.ba

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab. Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event2-bonjour-ba


Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.
 

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event8-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event3-bonjour-ba


Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.

Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event30-bonjour-ba


Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu


Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.

Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event40-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event41-bonjour-ba


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.


Kada stvarno testiranje postane najbolja edukacija


U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event42-bonjour-ba

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
 

Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event44-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event43-bonjour-ba


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event67-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event84-bonjour-ba


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event60-bonjour-ba
 

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event61-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event63-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event62-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event65-bonjour-ba


Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event202-bonjour-ba
 

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event100-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event102-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event106-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event104-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event200-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event11-bonjour-ba-1


Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event7000-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event204-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1003-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event206-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event83-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event73-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event90-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event87-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event89-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event500-bonjour-ba
 

Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event400-bonjour-ba

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event-naslovna
 

Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event15-bonjour-ba
 

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event12-bonjour-ba

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1000-bonjour-ba

Kupi ovdje

Kupi ovdje

 

 Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5037-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5033-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5025-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5024-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5026-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5029-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5027-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5045-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5044-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5043-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5040-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5039-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5038-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5036-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5034-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5032-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5030-bonjour-ba
 

Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Inka Šehić
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
 
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!