TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.4.2017.
Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Weekend je do sada ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
„Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posjetitelji moći vidjeti u izgledu i sadržaju“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mjesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, tehnološke inovacije, revolucionarne tehnologije te kreiraju ključni buzzwordi uz poznate stručnjake i renomirane predavače iz poslovnog svijeta. „Kroz proteklih deset godina, svake smo se mijenjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijski-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni“, obećava Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.
Weekend Media Festival tijekom posljednjih deset godina postao je sinonim za opušteno mjesto na kojem se okupljaju brojni komunikacijski i marketinški stručnjaci, a također svi koji žele obnoviti poslovna poznanstva i steći nova, čuti o relevantnim trendovima u biznisu te se ujedno i odlično zabaviti. „Od prvog dana do danas postoji dosljednost ovog projekta, a to je da ustraje na konceptu kreativnog dokoličarenja. To je projekt koji veseli svih, od sudionika, izravnih panelista, pa do publike i ljudi koji navraćaju iz samog Rovinja. Mislim da je ovo prepoznatljiva adresa i finale sjajnih događanja koje imamo tijekom godine. Poentiramo i na činjenici da komunikacijska industrija također dolazi na svoje - učiti, razmjenjivati poslovna iskustva, dogovarati poslove, a pritom dokoličariti, odnosno uživati u projektima, osobito u noćnom i kreativnijem dijelu ovog festivala“, istaknuo je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe, Predrag Grubić.
Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za najpoznatije partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Opuštenoj atmosferi festivala pridonijet će pomno osmišljen glazbeni program koji je oduvijek bio jedan od njegovih najjačih aduta, a tako će biti i ove godine. Njime će se proslaviti deseta godišnjica Weekenda, a faktora iznenađenja neće nedostajati.
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!