TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.4.2017.
Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Weekend je do sada ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
„Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu te uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posjetitelji moći vidjeti u izgledu i sadržaju“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Weekend Media Festival pozicionirao se kao središnje mjesto na čijoj se pozornici predstavljaju najnoviji komunikacijski trendovi, tehnološke inovacije, revolucionarne tehnologije te kreiraju ključni buzzwordi uz poznate stručnjake i renomirane predavače iz poslovnog svijeta. „Kroz proteklih deset godina, svake smo se mijenjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijski-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni“, obećava Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.
Weekend Media Festival tijekom posljednjih deset godina postao je sinonim za opušteno mjesto na kojem se okupljaju brojni komunikacijski i marketinški stručnjaci, a također svi koji žele obnoviti poslovna poznanstva i steći nova, čuti o relevantnim trendovima u biznisu te se ujedno i odlično zabaviti. „Od prvog dana do danas postoji dosljednost ovog projekta, a to je da ustraje na konceptu kreativnog dokoličarenja. To je projekt koji veseli svih, od sudionika, izravnih panelista, pa do publike i ljudi koji navraćaju iz samog Rovinja. Mislim da je ovo prepoznatljiva adresa i finale sjajnih događanja koje imamo tijekom godine. Poentiramo i na činjenici da komunikacijska industrija također dolazi na svoje - učiti, razmjenjivati poslovna iskustva, dogovarati poslove, a pritom dokoličariti, odnosno uživati u projektima, osobito u noćnom i kreativnijem dijelu ovog festivala“, istaknuo je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe, Predrag Grubić.
Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za najpoznatije partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Opuštenoj atmosferi festivala pridonijet će pomno osmišljen glazbeni program koji je oduvijek bio jedan od njegovih najjačih aduta, a tako će biti i ove godine. Njime će se proslaviti deseta godišnjica Weekenda, a faktora iznenađenja neće nedostajati.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Deseto ljeto snova. Pet dana. Jedan grad. Bezbroj trenutaka za pamćenje.
Sarajevo, grad snova, destinacija broj jedan po izboru National Geographic, ponovo će postati epicentar elektronske muzike, plesa i neponovljive energije od 28. maja do 1. juna. Garden of Dreams Festival 2025 najavljen je kao najveće izdanje do sada: petodnevno slavlje muzike, zajedništva i snova.
Ove godine, Garden of Dreams ulazi u svoju desetu sezonu, noseći sa sobom desetljeće iskustva, uspomena i ljubavi prema muzici. Garden of Dreams Festival, će po prvi put trajati čak pet dana, donoseći potpuno novo iskustvo svima koji su već postali dio Garden porodice, ali i onima koji će to tek postati.
Nove lokacije, novi sadržaji, dobro poznata energija
Publika može očekivati nove festivalske lokacije širom Sarajeva, pažljivo odabrane prostore koji će biti pretvoreni plesne podije i predstavljeni na način na koji to do sada nikada nisu bili. Uz njih dolaze i novi stagevi i novi zvuk, produkcija na svjetskom nivou i sadržaji koji će dodatno obogatiti festivalsko iskustvo.
"Ove godine želimo podići stvari na potpuno novi nivo," poručuje jedan od osnivača festivala, Bojan Jović. “Deset godina snova zaslužuje više dana, više prostora, više emocije. Želimo festival koji će obilježiti sezonu, ali i ispričati priču o svemu što smo zajedno prošli.”
Međunarodna imena koja prvi put dolaze u Sarajevo
Jedan od glavnih fokusa Garden of Dreams Festivala 2025. kao i uvijek, bit će i lineup: pažljivo složena lista međunarodnih izvođača koji će po prvi put nastupati u Sarajevu, zajedno s najjačim regionalnim i lokalnim imenima.
"Kreirali smo lineup koji će zadovoljiti i najzahtjevnije zaljubljenike u elektronsku muziku. Bit će tu imena koja su stvarala regionalnu i svjetsku scenu, ali i ona nova koja će je oblikovati u budućnosti. Vidjet ćete i neka lica koja niste ni mogli zamisliti da mogu biti dio elektronske scene, ali se savršeno uklapaju tu i stvaraju neki potpuno novi zvuk. Kombinujemo iskustvo i svježinu, baš kao i sam Garden.", ističe Renad Čelik, suosnivač festivala.
Festival kao pokret
Garden of Dreams Festival nije samo muzički događaj, to je pokret koji je izrastao iz Sarajeva, ali čiji su otkucaji prepoznati i van granica. U prethodnoj godini, Garden zvuk predstavio se publici u Londonu i Las Vegasu, a uskoro slijedi i Amsterdam. Ipak, kako poručuju organizatori: Sarajevo je dom.
"Uvijek se vraćamo ovdje, jer ovdje sve ima smisla. Svaki naš Festival je ujedno i pismo zahvalnosti gradu koji nas je oblikovao", kaže tim koji stoji iza Garden of Dreamsa.
Početak ljeta u znaku Bašte snova
Festival će se održati od 28. maja do 1. juna 2025. godine, a tačan sadržaj i prvi val izvođača bit će uskoro objavljeni. Ovim Festivalom, Garden of Dreams zvanično otvara ljetnu sezonu, kako za Sarajevo, tako i za cijelu regiju. Ulaznice će uskoro biti dostupne, a s obzirom na veliko interesovanje, organizatori savjetuju da se prati zvanična komunikacija i da se karte osiguraju na vrijeme.
Garden of Dreams Festival 2025 bit će više od festivala. Bit će to proslava deset godina zajedništva, vjere u muziku i moći snova koji nas povezuju. Zabilježite svoje kalendare i vidimo se u snovima.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!